Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (2 Beds for 1 People) laden

Twin kamer, niet-roken (2 Beds for 1 People)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Moderate Triple Room laden

Moderate Triple Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Adjoining Rooms (2 Room Run of the House) laden

Adjoining Rooms (2 Room Run of the House)
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 549 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-1 Tokujo Nanzano-cho Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8011
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.735 beoordelingen
De prijs is € 56
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL KEIHAN HACHIJOGUCHI
KEIHAN KYOTO HACHIJOGUCHI
KEIHAN HACHIJOGUCHI
Keihan Kyoto Hachijoguchi
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Hotel
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Kyoto
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Mary Jane
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Jane
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Natasha
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natasha
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia, Blairmount
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gina Marie
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gina Marie
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
GERALD ERNEST
20 mei 2025
GERALD ERNEST
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JOSE
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSE
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jaskaran
9 mei 2025
Jaskaran
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marguerite
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marguerite
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Yashar, Maspeth
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yashar
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Annhali
Reisde met een groep
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annhali
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mansour
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mansour
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
FangLi
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

FangLi
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Austin
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okay service - terrible amenities.
Austin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met een groep
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hui
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for tourists
Hui
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cecilia
13 apr 2025
Cecilia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nora
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable al 100%
Nora
2 nachten verbleven in april 2025