Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kyototoren
Fotogalerie voor Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Moderate) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Moderate)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (2 Beds for 1 People) laden

Twin kamer, niet-roken (2 Beds for 1 People)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Adjoining Rooms (2 Room Run of the House) laden

Adjoining Rooms (2 Room Run of the House)
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Alle foto's voor Moderate Twin Room laden

Moderate Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Wander Kyoto Nanajo
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 406 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-1 Tokujo Nanzano-cho Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8011
Over deze accommodatie
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Keihan Kyotoeki Minami
Hotel Keihan Kyotoeki Minami
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 553 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL KEIHAN HACHIJOGUCHI
KEIHAN KYOTO HACHIJOGUCHI
KEIHAN HACHIJOGUCHI
Keihan Kyoto Hachijoguchi
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Hotel
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Kyoto
Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Keihan Kyoto Hachijoguchi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
kathy
Reisde met partner
5 dec 2025
kathy
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Josephine
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephine
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jan-Shiuan
Reisde met een groep
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan-Shiuan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Desiree
5 nov 2025
Desiree
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yumiko
Reisde met familie en kleine kinderen
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emerald Gemme, Mississauga
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emerald Gemme
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met partner, Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie en kleine kinderen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alvin
Reisde met een groep
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carla
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Shanice
18 okt 2025
Positief: Personeel en service
Shanice
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kazutaka
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kazutaka
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
tomoya
16 okt 2025
tomoya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chialian
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chialian
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Falco
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Falco
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Svenja
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svenja
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
IWATA
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IWATA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ayano
20 sep 2025
Positief: Netheid
Ayano
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Kenta
19 sep 2025
Kenta
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
FNU
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FNU
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Masako
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
2 nachten verbleven in september 2025

















