Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Gion Shinmonso





Gion Shinmonso bevindt zich dicht bij Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een bubbelbad. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy vierpersoonskamer laden

Economy vierpersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy driepersoonskamer laden

Economy driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sakaiza Shijo-Kawaramachi
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 606 beoordelingen
De prijs is € 61
1 sep - 2 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hanamikohji shinmonmae higashiyama-ku, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0082
Over deze accommodatie
Gion Shinmonso
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 3800 per dag (op 200 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gion Shinmonso
Gion Shinmonso Inn
Gion Shinmonso Inn Kyoto
Gion Shinmonso Kyoto
Shinmonso
Gion Shinmonso Hotel Kyoto
Shinmonso Inn
Gion Shinmonso Kyoto
Gion Shinmonso Ryokan
Gion Shinmonso Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gion Shinmonso
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Miss A
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miss A
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
S
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
S
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Anna
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Katarzyna, WAYNE
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Katarzyna
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lin
25 jul 2025
Lin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met een groep
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hsuanhui
Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hsuanhui
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Matteo
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matteo
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
2 mei 2025
Emmanuel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chelsie
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chelsie
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dulce
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dulce
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rudy, Gordon
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rudy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Anh
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anh
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jalen
31 mrt 2025
Jalen
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Melanie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
So uncomfortable and impractical
Melanie
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ryan
Reisde met een groep
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very authentic and comfortable experience
Alexander
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Timothy
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jerrell
Reisde met partner
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerrell
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tram
Reisde met een groep
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice and traditional stay. Good experience
Tram
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
6 jan 2025
Mary
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kinjal
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kinjal
1 nacht verbleven in december 2024