Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Agora Kyoto Karasuma





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (King) laden

Superior kamer, niet-roken (King)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Corner King) laden

Kamer, niet-roken (Corner King)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Corner Twin) laden

Twin kamer, niet-roken (Corner Twin)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Premier Twin kamer, niet-roken laden

Premier Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Corner Twin, Universal) laden

Twin kamer, niet-roken (Corner Twin, Universal)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Premier kamer, niet-roken (Suite) laden

Premier kamer, niet-roken (Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer, niet-roken (King) laden

Premier kamer, niet-roken (King)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 462 beoordelingen
De prijs is € 62
18 aug - 19 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

701-1 Myodenji-cho Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8472
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Agora Kyoto Karasuma Hotel
Agora Kyoto Karasuma Kyoto
Agora Kyoto Karasuma Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Agora Kyoto Karasuma
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 aug 2025
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mohand
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohand
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hirayama
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirayama
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
あやか
20 jul 2025
あやか
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mana
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mana
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
GABRIELA, Querétaro
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GABRIELA
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SAMUEL, Toulouse
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAMUEL
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
IBUKI
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IBUKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nao
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sanjib
3 jul 2025
Sanjib
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Gergely
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gergely
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dean, Discovery Bay
30 mei 2025
Dean
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Damon
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damon
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Baris
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Baris
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
LLUIS
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LLUIS
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thurga
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thurga
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Aaron
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hana
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hana
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jason
Reisde met partner
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Martin
7 apr 2025
Negatief: Comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Martin
6 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Masuod
5 apr 2025
Masuod
3 nachten verbleven in maart 2025