Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kofu Kinenbi Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 155
27 aug - 28 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Green Plaza Hakone
Sengokuhara
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 425 beoordelingen
De prijs is € 170
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Kofu Kinenbi Hotel ligt in Yumura, een wijk in Kofu. Entakuji-tempel en Hosen-ji-tempel zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Historisch Stadspark van Kofu en Geijutsunomori-park. Ook Fujimura-museum van Kofu en Standbeeld van Takeda Shingen zijn zeker een bezoekje waard.

3-2-30 Yumura, Kofu, Yamanashi-ken, 400-0073
In de buurt
- Standbeeld van Takeda Shingen - 3 min. rijden - 3.0 km
- Kantoor van de Prefectuur Yamanashi - 3 min. rijden - 2.7 km
- Kasteel Maizuru - 3 min. rijden - 3.7 km
- Takeda-schrijn - 4 min. rijden - 4.3 km
- Museum voor de Kunst van de Prefectuur Yamanashi - 5 min. rijden - 3.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- マクドナルド - 6 min. wandelen
- 蒙古タンメン中本 甲府 - 4 min. wandelen
- ジョリーパスタ 甲府千塚店 - 2 min. wandelen
- カフェテラス ウィステリア 甲府記念日ホテル - 5 min. wandelen
- ドミノ・ピザ 甲府湯村店 - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kofu Fujiya Hotel
Kofu Fujiya
Kofu Fujiya Hotel
Kofu Kinenbi Hotel Kofu
Kofu Kinenbi Hotel Hotel
Kofu Kinenbi Hotel Hotel Kofu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kofu Kinenbi Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
RINA
17 dec 2023
Negatief: Voorzieningen
RINA
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
としお
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
としお
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
WOOYOUNG
22 jun 2023
WOOYOUNG
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
yuko
17 mrt 2023
yuko
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
michimasa
5 okt 2022
michimasa
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
MAMI
23 aug 2020
MAMI
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
sho, 群馬
Reisde met partner
1 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sho
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
YOSHIYUKI
Reisde met familie
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIYUKI
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
SHOKO
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHOKO
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
spacious and luxrious
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Marcia
12 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury in Kofu
Marcia
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Tako
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tako
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Midori
2 jun 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Midori
1 nacht verbleven in april 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
山梨旅行
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
接待男
20 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
残念な甲府富士屋ホテル
接待男
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉とオムレツ
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Hidetoshi
16 okt 2016
清潔感としっかりしたサービス
Hidetoshi
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer