Hotel Tenki Kathmandu

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras en een 24-uurs receptie in Kathmandu

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2025
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 3 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2025
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 2 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2025
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 3 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2025
2 slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • 4 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Appartement

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2025
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • 4 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2025
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Chaksibari Marg, Thamel, Kathmandu

In de buurt

  • Tuin van Dromen - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Ballys Casino - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Durbar Marg - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Narayanhiti Paleis-museum - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Kathmandu Durbar-plein - 19 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Kathmandu (KTM-Tribhuvan Intl.) - 6 min. rijden

Restaurants

  • ‪Newa Mo:Mo Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Maulik Kitchen - ‬4 min. wandelen
  • ‪Kathmandu Grill - ‬2 min. wandelen
  • ‪थकाली भान्धा (Thakālī Bhānchhā) - ‬1 min. wandelen
  • ‪Avocado Cafe - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Tenki Kathmandu

Hotel, verbouwd in 2025 en gelegen in de omgeving van Pashupatinath-tempel
Gratis boodschappenservice, een dakterras en shoppen ter plaatse vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Tenki Kathmandu. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een koffiebar/café en een tuin.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en vervoer vanaf de luchthaven
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Helikopter/vliegtour, conciërgeservice en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Tenki Kathmandu hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis kranten.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (USD 4 per nacht); reserveren verplicht
  • Shuttleservice vanaf de luchthaven (toeslag) tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 6 kilometer afstand
  • Shuttleservice van/naar het busstation (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: USD 5 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur
  • Rondvluchten met helikopter/vliegtuig
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Daktuin
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in september 2025
  • Gebouwd in 1995
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Ledverlichting
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 4 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 7 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 5 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 12 per kamer
  • Toeslag voor parking in de buurt: USD 4 per nacht (op 50 meter afstand)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kathmandu Grand Hotel
Kathmandu Grand
Kathmandu Grand Hotel Hotel
Kathmandu Grand Hotel Kathmandu
Kathmandu Grand Hotel Hotel Kathmandu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Tenki Kathmandu?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Tenki Kathmandu?

Vandaag, 27 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Tenki Kathmandu van één nacht voor twee volwassenen op 28 nov. 2025 min. € 53,39, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Tenki Kathmandu inchecken?

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Tenki Kathmandu uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Tenki Kathmandu een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 12 per kamer.

Waar staat Hotel Tenki Kathmandu?

Dit hotel ligt in Thamel, op 10 minuten wandelen van Temples of the Elements, Ballys Casino en Three Goddesses Temples. Ook Tuin van Dromen en Durbar Marg liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Tenki Kathmandu

8,6

Uitstekend

8,6

Netheid

8,8

Locatie

9,0

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 168 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jean-Paul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
When we arrived there was no record for us staying there, moved to a hotel with same name-same result! Next day we went back and were told everything was fine and reimbursed with a day extra for the one lost. Getting warm showers is hard to get there. Staff was otherwise friendly and the breakfast buffet good.
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica, Henderson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff and a wonderful stay.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a nice property. It's clean and well taken care of. Good staff, and a very convenient neighborhood.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Koji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I prefer this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Koji

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water for shower. Other were fine.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

wilson

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Zachary JiaLe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay, would stay again
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Thamel option that is mostly quiet

Hot showers with good pressure and nice breakfast. Very helpful staff at all times.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel très bien situé
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Jill

Positief: Personeel en service
Staff very helpful and pleasant, decent breakfast, room could have been cleaner, furnishings old and worn, worst thing (which is of course not under the hotel’s control) was the endless very loud street noise, even right through the night. This made it impossible for me to sleep so after two nights I was so exhausted I moved to another hotel even though I had paid in advance for a week. I know this is in no way the fault of the hotel but I have to be able to sleep!
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Shawn

2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rajeev

3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rajeev

3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Donald

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4th floor room, no elevator, breakfast was mediocre. The young man working the midnight desk position was extremely helpful and pleasant to me.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good value

Quite reasonable for Kathmandu hotel. Not spectacular, but nothing wrong within. Reasonable value. Good breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ante

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mein erster Eindruck war sehr gut. Die Zimmer waren sauber und schön eingerichtet. Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit. Insbesondere Shiva der Hotelmanager half wo es nur ging. Er hat mir eine Reise durch ganz Nepal organisiert mit allem drum und dran, Trekking, Junglesafari, Lumbini, etc und das komplett kostenlos, einfach nur aus gutem Willen. Fals ich wieder mal in Nepal bin werde ich sicher wiederkommen!
5 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Pradeep, mankato

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Towels were disgusting and felt like rags. Room condition could be improved. Common area was dusty and should be cleaned. I don't think we will return here.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Very welcoming, nice brkfst, hot water, close to all.
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Greeted by a very rude obnoxious boss, after “arranging” airport drop off via email prior to arrival was then told that it’s not possible at all to get a lift to the airport. Not sure why you would reply yes in email then say no in person, especially when the customer is happy to pay. Final billing amount was different to what was quoted, didn’t realise the price quoted and held against credit card only applied for cash payments and that to pay on card it would cost more. Room was loud and housekeeping phone in hallway went off several times before 8am. Wouldn’t stay again.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Juno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

전반적으로 만족스러웠다. 객실이 깨끗하고 잘 정돈됐다. 직원들이 친절했고 서비스도 좋았다.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Karl-Heinz

3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The crepes at breakfast were good, otherwise everything else was really disappointing, especially given the price. The rooms were old and smelly, the beds were uncomfortable, it was really noisy at night and the whole vibe of the place was off. Maybe my expectations were too high, but after reading the reviews we were hoping for more.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Cathy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s no elevator, but the staff is very helpful and helped me carried my suitcase to the fifth floor, so I’m quite pleased with my stay.
1 nacht verbleven in november 2019