Hotel Marroad Karuizawa
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant en bars/lounges
Fotogalerie voor Hotel Marroad Karuizawa





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 122
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese-Western Style) laden

Kamer, niet-roken (Japanese-Western Style)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1178 Karuizawa, Karuizawa-machi, Kitasaku-gun, Karuizawa, Nagano-ken, 389-0102
Over deze accommodatie
Hotel Marroad Karuizawa
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Rosso Karuizawa
Hotel Rosso Karuizawa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 737 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2530 voor volwassenen en JPY 1320 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 2000.0 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: JPY 10000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marroad Karuizawa
Marroad Karuizawa
Hotel Marroad Karuizawa Hotel
Hotel Marroad Karuizawa Karuizawa
Hotel Marroad Karuizawa Hotel Karuizawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Marroad Karuizawa
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,2
Locatie
8,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ai
Reisde met familie
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
ai
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
あつこ
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あつこ
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Sam
28 apr 2023
Sam
5 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
MUNEMASA
13 sep 2022
MUNEMASA
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
まさよし
24 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさよし
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Shun
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shun
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
YUJI
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切な対応に大満足。
YUJI
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
satoshi
Zakenreiziger
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かで広く快適
satoshi
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
NOBUAKI
Reisde met familie
16 okt 2021
Positief: Netheid
NOBUAKI
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Isao
Zakenreiziger
14 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Isao
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
CHAN
Reisde met familie
17 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Generally Great
CHAN
3 nachten verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
yoko
Reisde met familie
16 okt 2020
yoko
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
YASUHIRO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
28 sep 2020
Positief: Netheid
深夜に食べるものがない
YASUHIRO
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
kei
Reisde met familie
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kei
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jul 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
旧軽中心にロケーション
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
I Ling
Reisde met familie
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Ling
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Hannah
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel
Hannah
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
SAU FONG
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAU FONG
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019








