Clarks Amer

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Malviya Nagar in het centrum, bij het congrescentrum met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Clarks Amer

Voorkant van accommodatie
Privézwembad
Pan-Aziatische gerechten
Exterieur
Buffet

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

7,6 van 10
Gasten waren tevreden over de voorzieningen
  • Zwembad
    Zwembad
  • Bar
    Bar
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Spa
    Spa
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Roomservice
    Roomservice
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
3 okt - 4 okt
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
  • 46 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Een ligbad
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 27 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Jawahar Lal Nehru Marg, Jaipur, Rajasthan, 302018

In de buurt

  • World Trade Park - 11 min. wandelen
  • Jawahar Circle - 16 min. wandelen
  • M.I. Road - 9 min. rijden
  • Hawa Mahal - 10 min. rijden
  • Stedelijk Paleis - 11 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Vivek Vihar Station - 7 min. rijden
  • Jaipur Metro Station - 11 min. rijden
  • Sanganer Airport (JAI) - 8 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fort - ‬8 min. wandelen
  • ‪City Heights - ‬6 min. wandelen
  • ‪Town Coffee - ‬7 min. wandelen
  • ‪3D Lounge - ‬9 min. wandelen
  • ‪Rustic by OTH - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Clarks Amer

Hotel in Malviya Nagar
Een dakterras, shoppen ter plaatse en een tuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Clarks Amer. Geniet van reflexologie, een Thaise massage of een body wrap bij het wellnesscentrum ter plaatse. Bij Sora, het gastronomisch restaurant ter plaatse, kun je terecht voor Pan-Aziatische gerechten. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle incheckservice
  • Bagageopslagruimte, conciërgeservice en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 215 kamers bieden volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop leuke voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 43 inch met premium tv-zenders en een dvd-speler
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 750 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Sora

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Picknickplaats
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Toegankelijkheidsvoorzieningen op de kamer
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 9 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouw
  • Gebouwd in 1975
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Led-tv van 43 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1300.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Servicetoeslag: 5 procent

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 750 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 650 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1300.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 6 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Clarks Amer
Clarks Amer Hotel
Clarks Amer Hotel Jaipur
Clarks Amer Jaipur
Clarks Amer Hotel
Clarks Amer Jaipur
Clarks Amer Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Beschikt Clarks Amer over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Clarks Amer?

Vandaag, 26 sep. 2024, kost een verblijf bij Clarks Amer van één nacht voor twee volwassenen op 3 okt. 2024 min. € 54,43, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Clarks Amer?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Clarks Amer voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Clarks Amer inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Clarks Amer uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Clarks Amer een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 650 per voertuig.

Waar staat Clarks Amer?

Dit wellness hotel ligt in Malviya Nagar, op 2 km afstand van World Trade Park en Jawahar Circle. Ook Glass Jain Temple en Cenotaphs of the Maharanis of Jaipur liggen op 5 km afstand. Durgapura Station ligt op 29 minuten wandelen.

Beoordelingen over Clarks Amer

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 76 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Feedback for frontdesk
Clark Amer is a nice hotel to stay. Some of the front desk employee need a training how to behave, talk and be helpful to all the customers. There is a major difference how they take care of visitors with a high standard. At arrival there is a ceremony only for the high standard people, not for all customers. Some of the front desk employee, don't listen to the customers at all, that's a shame, because it is a nice hotel. I would advise the manager to train the front desk employee. On the website of Expedia it's written, free wifi, that's not true. One has to pay for wifi and it is not cheap, very very very expensive. I would like to say thank you to miss Pratibha (one of the front desk employee), she was very helpful. Food is very nice, there is variety. Room was okay, unfortunately we had a room with a very very old small tv, something to find out first if you want to watch tv.

10/10 – Uitstekend

Babita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Ashish

5 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ishan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chand

1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Vikas

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Kartik

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay elsewhere
Was not clean, check-in was a nightmare, check out was a nightmare.. would not come again.
3 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty place
Very dirty hotel ....my first visit to 5 star hotel .. I was surprised to see how dirty property..
Curtains look dirty
Ripped garage box
Dirty steps before checkin
Dirty pillow
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Rakesh

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The rooms are substandard. It should not be rated 5 Star. It is misleading. The washrooms are equally disastrous. Very bad. They do not even have proper cutlery and serve in plastic plates and glasses.
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Anil

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not satisfactory
Bed condition is not good, doing much sound, bed hight is very low, tv of room 808 is not having essential entertainment channel & there is no tv guide of channels was available in the room. To many mosquitos in the room 808 and house keeping not leased bother to do hit spray, only provided good night rippler after to much follow up. Length of jet spray is short of commod. Water pressure in bath tub is very low in 808 room. Hotel provided call centre mobile numbers on website is pathetic, one is continuously switched off & another is no answer. No landline number of hotel is on website.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The club room on the 5th floor are nicer, try to ask for those. The breakfast had plenty of choices including an amazing dosa station. The staff are attentive and courteous. I would recommend staying here if you are in Jaipur.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although classified as a. 4 or 5 star property, nothing at this property matches those standards, including service, ambience, facilities and rooms. I would not recommend this hotel to anyone looking for an experience of that standard. My experience was so terrible that I checked out mid trip and moved into another hotel.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bar最高!
最上階のBarは、最高でした!!
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good and comfortable stay . Aminities were good cooperative staff in room service round the clock menue all the items were not served .
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well located hotel. Efficient and professional front desk staff. Room maintenance needs improvement.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Harvindar

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Pete, Manchester UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good modern hotel
Modern well equipped hotel, with friendly and helpful staff.
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Bhupesh

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scammer
Didn't stay at clerk because i did not like was told i will get refund from hotels.com but when hotels.com contacted them they refused to refund my money.Please avoid it at all.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

TOKURA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足です
良かったですがチェックインの時に欧米人観光客がカウンターを占領してWiFiの設定をスタッフにさせていたためなかなかチェックインが出来なかった、20~30人です。

4/10 – Matig

Vidya Sagar

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good for an emergency and medium budget
Several things upset us. One was the the minibar was totally empty. Later I was told that they fill it only if we ask. Another was that there was no single stitch of paper in the room that told us of the services or the in-room service menu or the phone numbers. I had to go down to ask for the menu. The food that I ordered, soup, salad and ham sandwich were not befitting such a hotel. Then most importantly, the windows were not sound proof and we were disturbed well beyond midnight by the music that was being played downstairs. The buffet breakfast was very mediocre The best part was that the people at the reception and others were most friendly and the location close to airport and town was convenient. Given that, I think that this has every chance of becoming a great hotel if they look into the negatives that I have mentioned.
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Gobinder

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 Star property at 5 Star price
The carpet was very dirty and there was a small cockroach in our toilet. For 5 star the room was like 3 star.

10/10 – Uitstekend

Maya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
It's good ad comfortable to high fy people
1 nacht verbleven in augustus 2017