Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Peridot Grand Luxury Boutique Hotel





Peridot Grand Luxury Boutique Hotel bevindt zich dicht bij Sint-Jozefskathedraal van Hanoi en Ngoc Son-tempel en biedt dagelijks een gratis receptie, een dakterras en een bibliotheek. Geniet van een gezichtsbehandeling, aromatherapie of een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met Aziatische gerechten, Asia Taste Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een entertainmentruimte buiten, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
16 sep - 17 sep

Spa
De spa ter plaatse heeft 4 behandelingsruimtes waaronder behandelingsruimtes voor stellen. De spa van de accommodatie biedt hotstone-massages, Zweedse massages en Thaise massages. Er zijn verschillende behandelingen beschikbaar, zoals aromatherapie, body scrubs, body wraps en gezichtsbehandelingen. Er zijn nog andere voorzieningen ter plaatse, zoals een stoombad.

Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier tweepersoonskamer (Deluxe) laden

Premier tweepersoonskamer (Deluxe)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Signature kamer laden

Signature kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Luxe suite laden

Luxe suite
9,2 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer (Chic) laden

Deluxe kamer (Chic)
9,2 van 10
Fantastisch
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Grand suite laden

Grand suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
9,2 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Grand kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Deluxe) laden

Grand kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Deluxe)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(49 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Grand kamer (Inter-connecting) laden

Grand kamer (Inter-connecting)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

33 Duong Thanh, Hanoi, 100000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer VND 450000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 810000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: VND 1200000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Peridot Grand Hotel Spa
Peridot Grand Hotel Hanoi
Peridot Grand Hotel Spa by AIRA
Peridot Grand Luxury Boutique Hotel Hotel
Peridot Grand Luxury Boutique Hotel Hanoi
Peridot Grand Luxury Boutique Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Peridot Grand Luxury Boutique Hotel
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pareltje in chaotisch Hanoi

Nicole
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pareltje in chaotisch Hanoi

Nicole
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Gijs
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury hotel in the Old town
Gijs
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Gijs
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury hotel in the old town
Gijs
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ronald
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional good service


Ronald
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Gijs
5 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gijs
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Mai
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIKAZU
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKAZU
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Myco
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Myco
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ryoji
Reisde met partner, Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Ryoji
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met een groep
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shingo
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shingo
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
tomohiro
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomohiro
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yong Long
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yong Long
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Theresa
24 jul 2025
Theresa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
UESUGI
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
UESUGI
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nicole
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Mark
Reisde met een groep
16 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in juli 2025