All-inclusive hotels in Gros Islet
De meeste hotels zijn volledig restitueerbaar. Want flexibiliteit is belangrijk.
Bespaar gemiddeld 15% op duizenden hotels met Expedia Rewards
Zoek door meer dan 2.900.000 accommodaties en 550 luchtvaartmaatschappijen wereldwijd
Zoek accommodaties met deze datums
Populaire All-inclusive hotels in Gros Islet
East Winds Saint Lucia
East Winds Saint Lucia
10.0 van 10, Uitzonderlijk, (34)
De prijs is € 2.129
per nacht
20 mei - 21 mei
Calabash Cove Resort And Spa - Adults Only
Calabash Cove Resort And Spa - Adults Only
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (261)
De prijs is € 435
per nacht
17 mei - 18 mei
The Landings Resort & Spa
The Landings Resort & Spa
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (906)
De prijs is € 456
per nacht
1 jun. - 2 jun.
Windjammer Landing Villa Beach Resort
Windjammer Landing Villa Beach Resort
9.0 van 10, Fantastisch, (868)
De prijs is € 274
per nacht
1 jun. - 2 jun.
Apartment Espoir
Apartment Espoir
8.8 van 10, Uitstekend, (93)
Bay Gardens Beach Resort and Spa
Bay Gardens Beach Resort and Spa
8.8 van 10, Uitstekend, (998)
De prijs is € 213
per nacht
14 mei - 15 mei
Coco Palm
Coco Palm
8.6 van 10, Uitstekend, (1008)
De prijs is € 184
per nacht
14 mei - 15 mei
Harmony Marina Suites
Harmony Marina Suites
8.6 van 10, Uitstekend, (458)
De prijs is € 174
per nacht
16 mei - 17 mei
The Ginger Lily Hotel
The Ginger Lily Hotel
8.6 van 10, Uitstekend, (474)
St. James Club Morgan Bay Family property - All Inclusive
St. James Club Morgan Bay Family property - All Inclusive
8.2 van 10, Zeer goed, (860)
Laagste prijs per nacht gevonden in de afgelopen 24 uur op basis van een verblijf van 1 nacht voor 2 volwassenen. Prijzen en beschikbaarheid kunnen wijzigen. Mogelijk gelden er extra voorwaarden.
Veelgestelde vragen
Recente hotelbeoordelingen
Recente hotelbeoordelingen
4/5 Goed
"This hotel is very beautiful. The rooms were spacious and came with fully equipped kitchens. The beach was amazing and everything was spotless. There wasn’t a blade of grass out of place on the overall grounds. All in all, we had a great stay but I will say that the customer service needs some work. This is the only reason why I do not give 5 stars.
There is a lack of effort and flexibility/accountability from the guest relations staff and if you “annoy” them to much by asking for help with simple things, then they even talk to each other about you as a group behind the front desk and roll their eyes in front of the hotel guests while you are talking to them. I found that a bit disrespectful. "
Een geverifieerde reiziger uit Amsterdam verbleef bij The Landings Resort & Spa
7 maanden geleden geplaatst