Coffres-forts dans les chambres, chambres insonorisées, Wi-Fi gratuit

Avis sur Rodos Palace Hotel

5 out of 5
Rodos Palace Hotel
Trianton Avenue, Ixia, Rhodes, Rhodes Island

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 104 avis sur 270." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 67 avis sur 270." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 55 avis sur 270." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 27 avis sur 270." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 17 avis sur 270." "

8,0/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Jessica

Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 26 août 2022
Dear Jessica, Thank you for your time to share your feedback with us. Allow us to express our disappointment for not meeting your expectations and for any inconvenience you have faced. As we cannot understand what exactly created such an impression and low rating regarding our hotel, we are kindly asking you to contact us for more information.It is our hope to welcome you back,Best regards,

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 1 août 2022
Dear David, Thank you for your rating! We are pleased that you had a great time and enjoyed our facilities and services upon your trip to Rhodes. It would be our pleasure to welcome you back soon! With appreciation,

8/10 Bien

Belinda

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Katerina Manousaki Public Relations Manager le 1 août 2022
Dear Belinda, Thank you for your rating! We are happy that you enjoyed your holiday with us and that you left our Hotel with such a positive impression about our facilities and services. We all look forward to the honor of welcoming you back. With our best regards from sunny Rodos,

8/10 Bien

Sara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle piscine, mais pas un service 5*
Bon standing, service et accueil très agréables. Par contre, 3 points bien dérangeants : - la chambre a été livrée avec 3h de retard (17h à la place de 14h, entre temps on peut se retourner les pouces); - gros bémol la salle de sport qui est payante (5€ par séance), une aberration pour le prix payé de l'hôtel et si j'avais su je serais partie sur un autre hôtel 5* a côté - le petit déjeuner (seul repas que nous avions pris) est vraiment digne de flunch. Vraiment pas à hauteur des autres hôtels 5* mieux situés et aussi moins chers. Au final, super séjour mais pas sûre que je reviendrai. Heureusement que la piscine pour enfants est top!
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 1 août 2022
Dear Sara, Thank you for being our guest and for taking the time to write this review regarding your stay with us at Rodos Palace Hotel. We are happy that you enjoyed many aspects of your stay and at the same time quite disappointed regarding inconveniences you faced. Our team takes a lot of pride in catering our guests needs the best way they can and it is really concerning reading your comments which have been forwarded to relevant departments. We are glad you enjoyed your overall stay with us and we are looking forward to welcoming you back in the near future! Please do not hesitate to contact us for further arrangements! Warm regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
2 années de suite que nous y allons, l ensemble du personnel est très serviable, souriant et d’une gentillesse absolue. Le rapport qualité prix ainsi que l’emplacement de l’hôtel sur l’île est top.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 1 août 2022
Dear valued guest, Thank you for your preference! We are delighted that you enjoyed your holiday experience once again at Rodos Palace Hotel. It is really rewarding to our efforts receiving positive feedback like yours. Our aim is to create beautiful memories and we are happy that our facilities and sevices contributed in making a memorable stay for you. It will be our pleasure to welcome you back at the near future. Please do not hesitate to contact us for further arrangements! With appreciation,

8/10 Bien

Anais

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en août 2020
Réponse de katerina le 17 août 2020
Dear Guest, Ευχαριστώ πολύ! Many thanks for taking the time to post your comments, further to your recent stay in our Hotel. On behalf of all our Team, we would like to thank you for selecting our Hotel for your vacation and expressing in such a warm way your holiday experience in our Hotel, we all look forward to the pleasure of welcoming you back again . With sunny regards from Rhodes, Katerina Manoussaki

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très accueillant, hôtel extrêmement bien situé aux portes de Rhodes et à 15 min de l aéroport. Des services de locations tout autour. Chambre propre rien à dire
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de katerina le 17 août 2020
Dear Guest, Ευχαριστώ πολύ! Many thanks for taking the time to post your comments, further to your recent stay in our Hotel. On behalf of all our Team, we would like to thank you for selecting our Hotel for your vacation and expressing in such a warm way your holiday experience in our Hotel, we all look forward to the pleasure of welcoming you back again . With sunny regards from Rhodes, Katerina Manoussaki

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe vue sur mer. Très belle chambre. Jolie piscine et bars Tout est correct
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 5 oct. 2019
Dear valued guest, Thank you very much for your review! We are happy to read that we met your expectations and that you enjoyed all aspects of your stay with us! Your comments have been appreciated and we will be more than happy to welcome again! Please do not hesitate to contact us for any further arrangements! With our best wishes from Rodos, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

4/10 Médiocre

Marine

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Deception totale
Nous sommes arrivés à l'hôtel à 12h mais avons dû attendre 15h pour obtenir notre chambre et en attendant nous ne pouvions pas bénéficier du dejeuner inclu dans notre demi pension car le check in ne se faisait qu'en prenant la chambre, frustration dès notre arrivée... en decouvrant la chambre nous avions 2lits simples or nous avions demandé 1 lit double etant enceinte pour mon confort, il a fallu que j'harcele 10fois la reception pour qu'enfin un manager prenne ma demande en consideration et nous transforme ces 2 lits en 1seul car plus de chambre double dispo et pas de femme de chambre l'après midi... La clim n'a pas fonctionné durant 2jours, dommage car nous étions seulement la pour 2nuits donc avons eu chaud pour dormir. Pas de fer a repasser dans la chambre, pour un 5* c'est etonnant. La qualité du buffet inclu le soir n'etait pas digne d'un hotel de ce standing mais plutot d'une cantine scolaire ... Sur 2nuits nous avons rencontrés 4problemes, nous ne reviendrons pas et sommes trés deçus du service de cet hotel comparés à 2autres hotels 5* dans lesquels nous avons dormi les nuits restantes. A part la chambre qui etait design et moderne, le service, les parties communes et piscine semblent plutôt être de qualité 3*.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 5 sept. 2019
Dear Mrs Marine, Thank you for posting your review. With reference to your comments, allow us to inform you that in Half Board basis, dinner is included, not lunch. Moreover and for your convenience, there was no need to call so many times at the reception, since bed would be done within an hour. Regarding your comments for the A/C we do not have such a registration in our maintenace records. At the same time, we are really surprised that you did not enjoy our dining options in none of our dining halls. We operate daily 4 ala carte restaurants, 2 main restaurants and 1 awarded top gastromy restaurant. Only in the main restaurant the main buffet together with the Show cooking side, is about 70m, offering top quality and variety of many dishes. It is our hope to welcome you again and create a memorable stay for you as we do with hundrends guests of ours. With regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 31 août 2019
Dear valued guest, Thank you for your review! We are pleased that you had a great time and enjoyed our facilities and services upon your trip to Rhodes. It would be our pleasure to welcome you back soon! With appreciation, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

8/10 Bien

Elsa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel est vraiment merveilleux ! Pour y aller pour chiller et farniente! Les plages aux alentours sont agréables mais c'est tout ce que on y trouvera, dans Ixia même il n'y aura rien d'autre ensuite à visiter! Personnel agréable, attention aux taxis les arnaques sont faciles! L'hôtel dispose de petites piscines cachées, il ne faut pas avoir peur d'aller faire le tour et les chercher pour être au calme!
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 29 août 2019
Dear Mrs Elsa, Thank you for your time to share your feedback! We are happy that you enjoyed every aspect of your stay! On behalf of all our Rodos Palace Team, we would like to thank you for having selected our Hotel for your vacation and we all look forward to welcoming you again in the near future. With our sunny regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hôtel grande chambre très bien équipée. parfait
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Katerina Manousaki Public Relations Manager le 27 août 2019
Dear valued guest, Thank you for your kind words! On behalf of all our team, we would all like to thank you for this lovely review. We are happy to read that you enjoyed your holiday with us and that you left our Hotel with such a positive impression about our facilities and services. We all look forward to the honor of welcoming you back. With our best regards from sunny Rodos, Katerina Manousaki Public Relations Manager

8/10 Bien

GARCIA, Lyon

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Empreinte CB avec cryptogramme de sécurité. Du jamais vu depuis que je voyage !!!
Séjour de 20 nuits en août 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 27 août 2019
Dear Mrs Garcia, Thank you for your feedback! We are extremely happy that you enjoyed so much every aspect of your stay in our hotel. We look forward to welcoming you soon again! With my best wishes, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 12 août 2019
Dear valued guest, Many thanks for taking the time to post your rating. We are really happy that our high standards of services and facilities were up to your liking. We look forward to welcoming you back again with our best attention and care! With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

8/10 Bien

david

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en juillet 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 9 août 2019
Dear Mr David, Thank you very much for your rating! We are happy to read that we met your expectations and that you enjoyed all aspects of your stay with us! We will be more than happy to welcome again! Please do not hesitate to contact us for any further arrangements! With our best wishes from Rodos, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon etablissement ideal en famille Restauration variée et espaces aquatiques bien disposés
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 4 août 2019
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time and posting your review further to your stay in our Rodos Palace Hotel. We are pleased to read that we have overall managed to exceed your expectations and that you enjoyed so much your stay. On behalf of all Rodos Palace team, we are looking forward to welcoming you soon again and create another wonderful holiday experience for you! With best regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel a un bon rapport qualité prix sur une des plus belles plages pour ma part l’eau y est turquoise. Bonne situation par rapport à la ville, le bus est à proximité de l’hôtel. Si vous souhaitez faire toutes les plages de la côte est de Lille vous pouvez prendre le bus en ville et il vous emmène sur n’importe quelle plage où vous souhaitez aller. Petit bémol nous avons trouvé un énorme cafard dans notre chambre mais nous avons été de suite surclassé dans l’hôtel principal... Personnel attentif à nos demandes
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 17 juil. 2019
Dear valued guest, Allow us to express our deepest apologies for the incident you have experienced. At the same time, we would like to add that since our hotel is located in a countryside, sometimes is inevitable the encounter with nature life. Our highly trained and experienced technicians provide safe, targeted treatments, by using products that are non-toxic to humans and pets. We are happy that our team members found the best solution and contributed in making the rest of your stay so pleasant. It is our hope to welcome you back soon! With regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 16 juil. 2019
Dear valued guest, Thank you for your time to share your rating! We are happy that you enjoyed every aspect of your stay! On behalf of all our Rodos Palace Team, we would like to thank you for having selected our Hotel for your vacation and we all look forward to welcoming you again in the near future. With our sunny regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 15 juil. 2019
Dear valued guest, Many thanks for taking the time to post your rating. We are really happy that our high standards of services and facilities were up to your liking. We look forward to welcoming you back again with our best attention and care! With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Emplacement 👍 Impression de 5 étoiles dans l’entrée et dans l’architecture globale. 5 étoiles pour la suite vue mer ( taille, volume, deco, malgré le fait qu’elle a 45 ans) 2 Piscines dont une couverte véritable plus. Spa très agréable même si différent des normes européennes ( peu importe 👍) Personnel désagréable : impression de déranger à quelques rares exceptions près! Hôtel bruyant car beaucoup de touristes : véritable usine! Nourriture très médiocre et très chère pour son prix. Hôtel globalement 3 étoiles +
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 16 juin 2019
Dear valued guest, Thank you for your time to post your review regarding your stay in our Rodos Palace Hotel. Whilst we are happy that you enjoyed many aspects of your stay, such as our convenient location and our rooms, we are quite disappointed to read that some inconveniences did not let you enjoy your holiday at maximum. As we always appreciate our guests’ feedback, we would like you to know that is our hope to welcome you back once again and serve you with our utmost care! With regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Katerina Manoussaki Public Relations Manager le 21 mai 2019
Dear valued guest, Thank you for your time to share your rating! We are happy that you enjoyed every aspect of your stay! On behalf of all our Rodos Palace Team, we would like to thank you for having selected our Hotel for your vacation and we all look forward to welcoming you again in the near future. With our sunny regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 Satisfaisant

eva, paris

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Beau cadre, proche de la plage
Étudiante de 24 ans, je suis partie seule. Très bel hôtel. Population majoritairement composé de familles et de couples. Nationalité surtout israélienne mais aussi grecque, française, anglaise. Proche de la plage, mais d’une plage calme et non extraordinaire. A 30 minutes environ de marche de la ville. L’hotel Est idéal pour couple et familles qui veulent se détendre, mais non pour faire la fête. Être véhiculé est important car le service des bus ce n’est vraiment pas ca. On ne sait jamais quand il va passer et en général toute les 20 minutes. J’ai eu des taxis peu honnête (touriste obligé...). J’ai énormément marcher car j’aime cela cependant le chemin pour aller en ville est peu lumineux et fréquente et donc ps très safe la nuit. Buffet petit déjeuner complet et bon. Pour dîner et dej, ça va pour le salé mais les desserts sont peu raffinés..
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de katerina manoussaki le 26 août 2018
Dear Eva, Thank you for your feedback! We are extremely happy that you enjoyed your stay in our hotel and we assure you that we atke into consideration all of your remarks. We look forward to welcoming you soon again! With my best wishes, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Hôtel très bien situé mais c est une usine
Bon emplacement Calme une fois ds sa chambre Sinon c est l usine Queues aux ascenseurs Queues aux restaurants Queues à l accueil Plzge en face top et vip plage Lohan
Séjour de 9 nuits en juillet 2018
Réponse de katerina manoussaki le 16 août 2018
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us. Although we are delighted to read that you have enjoyed several aspects of our hospitality as well as our great location, we are really sorry to read that your overall experience was not up to your liking. Regarding your comments, we have to admit that there might be, as in all hotels all over the world, a small discomfort situation in rush hours. In any way we would be more than happy to welcome you again soon! With our best regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 Satisfaisant

I H Duncan

Voyage en groupe
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Room in need of refurbishment Breakfast could do better. Bed was comfortable
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Mary

Voyage en groupe
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Todos palace stay
Rooms badly in need of refurbishment. Breakfast was horrible so much so only went twice. Most staff friendly but a few serving in downstairs bar are unpleasant
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Sylvie

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 Sterne… alles nur geklaut? Aufgepasst!!! Hände weg von diesem Hotel. Wir reisen sehr viel, so ein schlechtea Hotel ist mir noch nie untergekommen. Glücklicherweise hatten wir nur mit Frühstück gebucht…. und dieses war unter aller S….. aufgelöster Puder für O-Saft, Apfelsaft usw. Total übersüsst. Rührei war auch nur Puder mit Wasser. Vom Reat nicht zu sprechen. Bei schönstem Wetter musste man innen essen, da keine Restaurantterrasse zur verfügung stand. Pool und Liegen einfach nur ekelhaft und nicht genug zur Verfügung. Wir waren 2 Mal in diesem Hotel, zum ersten und zum letzen Mal!!!!!!! :-(((((((
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Nurit

Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 Bien

Despina

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
This is our 3rd stay at Rodos Palace. We have always stayed in a garden suite or a bungalow rather than the main hotel block. This year we stayed in a bungalow again. They are spacious and the grounds around the bungalows are well maintained. They are also very quiet. However, we have noticed that the bungalows have started to look 'tired' and could definitely benefit from a refurbishment. Although the main hotel pool is lovely, you cannot get a bed at the pool if you aren't up extremely early. This is despite a sign at the pool asking guests not to leave towels/belongings on beds prior to 10am and then returning to their rooms. The sign says belongings will be removed if this happens. Everyone ignores those signs and the hotel does not take any action. This is disappointing when you are looking for a sunbed and the vast majority are unoccupied at 10 with just a bottle of suncream or towel on them!
Séjour de 9 nuits en août 2023

8/10 Bien

Elias

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Tsewi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

GEORGE

Séjour de 2 nuits en août 2023

2/10 Horrible

johnny

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a complete disappointment, it did not fulfill any of our expectations, the people in the front desk were rude and have unclean rooms, they don’t clean the bathrooms, floors or change the bed sheets, all they bed sheets are always stained.
Séjour de 5 nuits en août 2023

2/10 Horrible

GEORGE

Les points faibles : Propreté
Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 Excellent

elaine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Old furniture but very good food nice view friendly staff , near the nicer beach in town I drive all over the iland the beach in front of the hotel is one of the best . Breakfast is very nice to
Séjour de 5 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Neetu

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a lovely hotel but it could do with some maintenance. The staff were friendly, especially Dimitris. There were quite a few niggles in our room, like the AC could have been cooler, the shower kept over flooding, ants in the kitchen. The breakfast had variety but it was average. We had an amazing private pool in our block so felt relaxed. Overall, we didn’t allow these issues to get in the way. We had a wonderful break. The hotel really stepped up when the wildfires happened and provided food and shelter for all those affected. Hat off to them!
Séjour de 7 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Georgian

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Definitely not a 5 star hotel. 3 at best.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Chris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Sylvia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Tommy

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Dimitrios, woodside

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en juillet 2023

2/10 Horrible

Marian

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Staff are so rude and unhelpful specially in the bars, drinks are so bad too and the bar attender at the teracce bar was so rude
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Kangmoon, Madison

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Old facilities
Séjour de 4 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Tajima

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
it's nice!
Séjour de 4 nuits en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Ei

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
シャワールームのドアがうち向きに開くようになっており、女性子供では取り残される可能性がある。
Séjour de 1 nuit en avril 2023

4/10 Médiocre

Morteza

Séjour de 5 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Chantelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mars 2023

6/10 Satisfaisant

Adele

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Quick birthday break.
Very young slightly rowdie crowd staying there. Wasn't what we expected. Nice renovated room,clean and modern. Food in buffet restaurant was ok. Very warm weather, had to find a place away from the main pool as different people had music blaring from their speakers. Very reasonable quick break for my birthday. Shame no sun beds on the beach. Nice staff. Very out of season so the area was very quiet, no other hotels open. Many restaurants /shops were closed. Outside pool was freezing and the indoor pool wasn't in use. Plenty of sun beds out of season, probably wouldn't want to be there in summer. Have stayed at much better five star hotels. Definitely get sea view and premium room which has been renovated.
Sea view from our balcony.
Séjour de 4 nuits en mars 2023

4/10 Médiocre

Elnaz

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not worth the price or the stars
Upon arrival, we were checked in, no issue, no mention of additional charges, only the tourist tax. We then realised drinks not included with meals so we had to pay extra. There was no mention of an additional £15 charge per night. Overall, we ended up paying an additional approx £60 on top of our reservation fee. Not warned when checked in. Hotel is clean and beautiful but a lot of resources were closed. At the bar, you are pressurised to order drinks if you want to enjoy entertainment. Rooms are decent, modern and clean. Our toilet door would not open once closed. So we had to open the door from outside. The bathroom door would not close leaving a gap which the floor very slippery. The lights would randomly switch off and on at night which was scary at the beginning. There is a generator that runs early in the morning which is very very disturbing. No aircons in rooms. Only heater that is set to 27 (centrally). I would rate this hotel 3 or 4. I wouldn’t return to the hotel again. Definitely not worth the price. I was fooled by the pictures and the 5 star, but I didn’t get a 5 star service. What upsets me the most is that there were not honest about additional fees and surprised us on check out whilst taxi was waiting outside to take us back to the airport. I didn’t even have an opportunity to ask for an explanation or a chance to speak to a manager/supervisor.
Séjour de 2 nuits en mars 2023