Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Occidental Fuengirola

4 out of 5
Occidental Fuengirola
Calle Miguel Marquez, 43, Fuengirola, Malaga

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 289 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 184 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 521 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 521 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

C.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mathilde

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, lekker ontbijt en goed peroneel.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 8 apr 2024
Het doet ons veel plezier te lezen dat u onze kamers onberispelijk vond en dat de algehele staat van het hotel aan uw verwachtingen voldeed. Uw complimenten over de service zijn bijzonder gewaardeerd en zullen worden gedeeld met ons team.Wij zijn trots op onze inzet voor kwaliteit en gastvrijheid en het is fijn te horen dat dit door onze gasten wordt erkend.Tot weerziens.Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, uitstekenden locatie, mooie kamers, kleurrijk ontbijt en voor herhaling vatbaar.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 23 feb 2024
Beste Sandra,Dank u voor uw mooie beoordeling.We zijn blij te horen dat de locatie, kamers en het ontbijt aan uw verwachtingen voldeden. Het doet ons goed dat u overweegt om ons opnieuw te bezoeken.Uw waardering voor de netheid van de kamer is genoteerd, en hoewel dit cijfer iets lager ligt, streven we er altijd naar om de hoogste standaarden te handhaven en zullen we dit aspect blijven verbeteren. Met ons recent gerenoveerde 4-sterrenhotel en ons streven naar uitstekende service, hopen we dat uw volgende verblijf nog aangenamer zal zijn.Hopelijk zien we je snel nog eens!Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een grandioos verblijf !
Hotel staat op een prachtige locatie net voor de boulevard. Ontbijt zeer uitgebreid. Hotelkamer schoon en bedden prima. Wij hadden een junior suite met zeezicht.
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 30 jan 2024
Beste Peter,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het is geweldig om te horen dat u genoten heeft van onze locatie aan de boulevard en ons uitgebreide ontbijt. We zijn ook blij dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en de comfortabele bedden. Het doet ons goed dat u heeft kunnen genieten van het prachtige uitzicht vanuit uw junior suite met zeezicht.Uw positieve beoordeling van onze kamers en diensten is erg belangrijk voor ons en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

10/10 – Uitstekend

Ciska

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Esther Ramírez Gutiérrez Trainee Assistance Manag op 27 nov 2023
Dear Ciska,Thank you for your positive feedback.We're delighted to know that the cleanliness of our rooms met your expectations, reflecting our commitment to providing a pristine environment for our guests. It's also gratifying to hear that the condition of our hotel impressed you, as we strive to maintain our facilities to the highest standard. While we understand there's always room for improvement, we appreciate your positive rating on our service and will continue to work towards excellence.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Kind regards,Esther Ramírez GutiérrezTrainee Assistance ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Emilie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager op 2 okt 2023
Dear Emilie,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you had a good stay with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Marius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel.
Heerlijk hotel in een prettige omgeving, op loop afstand van het centrum. Het centrum heeft veel diner opties. Het personeel is erg behulpzaam. Het ontbijt is zeer goed.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van GEM op 8 sep 2023
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Brahim, Amsterdam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top verblijf!
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager op 4 sep 2023
Beste Brahim,Bedankt voor uw fijne review.We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen in de kamer. Het is fantastisch om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een geweldig verblijf bij ons heeft gehad.Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Asgarali

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn comfortabel hotel met goed ontbijt. Personeel zeer vriendelijk en spreken meerdere talen.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager op 4 sep 2023
Beste Asgar,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn blij om te horen dat u ons hotel comfortabel vond en genoten heeft van het goede ontbijt. Het is fijn om te weten dat ons personeel een goede indruk op u heeft gemaakt met hun vriendelijkheid en meertaligheid. We streven ernaar om al onze gasten een aangenaam verblijf te bieden en uw feedback is zeer waardevol voor ons.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel met mooie kamers, goede bedden en vriendelijk personeel. Ze proberen er alles aan te doen om je gewaardeerd te voelen. Ontbijt is OK. Niet bijzonder. Diner is veel vlees en vis. Weinig vega.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van GEM op 26 aug 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Paul van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loopafstand van Fuengirola, snel de stad uit, restaurants nabij, goed ontbijt, ruim hotel, vriendelijke staf, attent hotel. Ik werd zelfs verrast voor mijn verjaardag. Top verblijf!
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager op 15 mrt 2023
Beste Paul,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het doet ons veel plezier dat u zo blij was met uw korte verblijf, dankzij ons enthousiaste team en het lekkere ontbijt.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

6/10 – Redelijk

Edwin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Average hotel
We took the suite with windows and balcony towards the sea and sun. Unfortunately the airco does not work in summer so the room got hot. Nothing to do. One side of the bed the mattress was irregular. There is currently a big boat in front to supplement sand on the beach. It works many hours and exhausts diesel and makes noise, so not nice to sit on the balcony. The breakfast is ok. Annoyance to having to pay for the vault and then it breaks down and needs repair. Parking 22 E p night is not cheap. The hotel is clean. We stayed 2 nights. Fitness room has potential if all equipment would function.
6 am on a Sunday making noise
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Fátima Marin Deputy Manager Hotel Occidental Fue op 17 jan 2023
Dear Edwin,Thank you for your review.We regret the issue with the room temperature. We have analysed guest usage to define good environmental practices for our hotels, including the operating times and temperatures for the heating and air conditioning systems. We apologise if these measures didn't meet your expectations; we have taken your comments into consideration as we continue trying to ensure the optimum comfort of our guests. Moreover, we are sorry for the issues with the facilities in your room and would have immediately sent a team member to assist had we known. We do our best to create a quiet and relaxing environment for all our guests and regret if you were disturbed. On a future occasion please do not hesitate to contact our reception desk for anything we may do to permit you to fully enjoy your stay among us. However, we thank you for highlighting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Fátima MarinDeputy ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 – Goed

peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Prima
Goede bedden, uitstekende receptie. Bediening terras chaotisch
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Juan J. Cordero Jefe Recepción | Front Office Man op 13 jun 2022
Beste Peter, We danken u voor uw fijne feedback. Prettig te lezen dat u een goed verblijf bij ons hebt gehad. Uw feedback nemen we mee, bedankt hiervoor. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten. Met hartelijke groet, Juan J. Cordero Jefe Recepción | Front Office Manager Hotel Occidental Fuengirola****

8/10 – Goed

peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Op zich was het hotel prima. Prijs/kwaliteit voldoende. De liftfaciliteiten waren onvoldoende en erg lange wachttijden. De service bij de incheckbalie was voortreffelijk.Parkeergarage , buiten de verantwoordelijkheid van het hotel, was erg slecht.. Wel 5 keer gebeld met de hulplijn en niet een keer kontakt. De bar op het terras erg goed.
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Juan J. Cordero Jefe Recepción | Front Office Man op 13 jun 2022
Beste Peter, Bedankt voor uw feedback. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat zo goed als alles naar wens was. Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft met de publieke parking en de wachttijden aan de lift. We hopen dat u hier niet te veel last van had. Fijn dat de bar op het terras een pluspunt voor u betekende en dat onze service naar wens was. We delen uw complimenten met het team. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Juan J. Cordero Jefe Recepción | Front Office Manager Hotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Ss

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als je binnen komt ruikt het er al heerlijk. Overal is zorg aan verleent. Het ziet er goed en verzorgd uit. En de douche is heerlijk.
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Willy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel op mooie locatie: direct aan de kust en goed bereikbaar vanaf de snelweg.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Cmah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ayoub el

2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het personeel van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn standaard uitgerust, voor de kluis moet apart betaald worden. In de badkamer zijn toiletartikelen aanwezig (zeep, shampoo, tandenborstel en tandpasta, douchemuts) maar tissues ontbraken net als hygiënische wegwerp zakjes. Ondanks dat er een kaartje ligt dat de handdoeken niet verwisseld worden als je ze ophangt, kregen wij toch elke dag schone handdoeken. Ligging van het hotel is uitstekend. Parkeren buiten het seizoen is redelijk makkelijk. Alternatief is de parkeergarage onder het hotel. Deze moet apart betaald worden.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en verzorgde kamers met goede bedden ! Vriendelijk personeel ! Uitstekend ontbijtbuffet ! Avondbuffet goed ! Prijs/kwaliteit zeker de moeite waard !
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Experience Manager op 17 mrt 2020
Dear guest, We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our hotel with us and Expedia readers. Thank you for the wonderful description of the room we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious rooms and we are really happy to know you liked yours so much. On the other hand we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. Finally, it fills us with pride that you could enjoy the gastronomical efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests offering the most delicious international and local dishes. Again, we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. Best regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en net hotel aan de boulevard van Fuengirola
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Petrus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, mooie locatie. Goed restaurant. Jammer dat in de lounge de airco te koud staat.
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Cor, Zoetermeer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gerenoveerd hotel. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende ligging. Mooie moderne en schone kamer met prima badkamer. Uitstekend ontbijt en goed diner. Gezellig en ook vrij rustig restaurant! Voor ons zeker een hotel om naar terug te gaan!
15 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Experience Manager op 23 feb 2020
Dear guest, Thank you very much for leaving these wonderful comments on Expedia, we are delighted that you enjoyed your stay among us. This gives us the opportunity to improve our operation to guarantee the highest level of quality in our services and facilities, and therefore our guests’ satisfaction. Thanks for comment about our delicious food, friendly staff, comfortable facilities, totally renovated and about our unbeatable location, next to the sea and to all the main attractions of Fuengirola.. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again very soon in Fuengirola. Best regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was er heel schoon , vriendelijk mensen , ontbijt was helemaal super!! Alleen het dinner buffet was wel veel minder om te gaan eten.
8 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Experience Manager op 13 feb 2020
Dear guest, We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. We also regret that our dinner buffet couldn´t meet your expectations, mainly because the quality and the diversity of our culinary offer counts to our strengths. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests. It is also good to know that you enjoyed our breakfast, prepared by our professional chefs who always strive to offer a wide variety of delicacies in order to please all palates, with a broad range of fresh products, hot specialties and bakery, a bread corner and a show-cooking of eggs and omelets “à la minute” to kickstart the day and we thank you for letting us know that we could conquer yours and also we are delighted to see that you really enjoyed the attention of our staff, our main goal is that all our guests feel at home. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Best regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad. Hadden alleen wel wat meer kerstversiering verwacht tijdens het kerstbuffet. Personeel is top en schoonmaak kan niet beter. Elke dag was de kamer brandschoon.
12 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging en mooi gerenoveerd Alleen de WiFi was niet best
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 26 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel. Your feedback is very important to us and we are delighted that you enjoyed your stay. The access to our Wifi service may be slower during peak hours when many guests login to our network, nevertheless we will pass on your comments to our techincal department for revision and improvement. Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit. Regards Jorge del Campo

8/10 – Goed

LUIS FELIPE FERRER

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los elevadores muy pequeños y lentos
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Lourdes Martin Lopez Guest Experience Manager op 27 mei 2024
Estimado Luis Felipe,Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel, en Barceló siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros huéspedes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo. TranslateNuestro hotel cuenta con la última tecnología en todas las instalaciones para facilitar la experiencia de nuestros huéspedes. Lamentamos mucho las dificultades que experimentó cuando hizo uso de nuestros ascensores. Revisaremos la posibilidad de mejorar este aspecto de nuestros servicios.Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.AtentamenteLourdes Martin LopezGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

6/10 – Redelijk

andres, Medellin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel elevators are really out serviced. Small, slow and inefficient.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Lourdes Martin Lopez Guest Experience Manager op 27 mei 2024
Dear Andres,Thank you for your review.We regret to hear that your experience with our elevators did not meet expectations. Please be assured that we strive for efficiency in all our amenities and we appreciate you bringing this matter to our attention.It is pleasing to note, however, that you found our room cleanliness and service to be satisfactory. We are committed to providing a welcoming and clean environment, along with attentive service to all our guests.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Lourdes Martin LopezGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 – Goed

Ian Campbell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a good hotel. A couple of things let it down. Dinner food options could be more varied. Some of the staff seemed to want you out of their way. They also didn't turn breakfast tables around quick enough. Large male groups were a touch dominating particularly in the social areas. We wouldn't return for that reason. Good points: reception staff and housekeeping excellent, nice facilities and communal spaces, clean, room was modern and well equipped, right next to the beach, great breakfast options although can get busy. A lovely hotel with a couple of minor issues for us however large males groups was the key issue for us.
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Lourdes Martin Lopez Guest Experience Manager op 27 mei 2024
Dear Ian,Thank you for your review.We regret to hear that your dining experience did not fully meet your expectations and appreciate your suggestion for a more varied dinner selection. We are also sorry if you felt any discomfort due to the demeanor of some of our team members; we strive to provide a welcoming environment for all our guests.It is pleasing to note your commendation of our reception and housekeeping teams, as well as your satisfaction with the cleanliness and amenities of your room. Our location's proximity to the beach and our extensive breakfast options are aspects we are proud of, and we are delighted you enjoyed these features of our hotel.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Lourdes Martin LopezGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 – Goed

Kirsi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the beach, restaurant and excellent transport links. Very friendly staff.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Lourdes Martin Lopez Guest Experience Manager op 11 mei 2024
Dear Kirsi,Thank you for your positive feedback.We are delighted to hear that our proximity to the beach and excellent transport links contributed positively to your experience. It is also a pleasure to know that the friendliness of our staff met your expectations and added to the enjoyment of your visit.We are grateful for your high regard for the cleanliness of your room and the overall condition of our hotel. Your appreciation for the room amenities and the service provided by our team is sincerely valued, as we strive to ensure a comfortable and memorable stay for all our guests. It is comments like yours that encourage us to continue maintaining our high standards at Occidental Fuengirola.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Lourdes Martin LopezGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lourdes Martin Lopez Guest Experience Manager op 29 apr 2024
Dear Richard,Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Lourdes Martin LopezGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 – Uitstekend

Jamie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location to beach and short walk to town. Room was very clean with large and comfy bed. Unusually charge €3 per day to use in room safe! Breakfast was very busy, but the buffet choice was excellent. Overall great value for money and we’ stay again.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lourdes Martin Lopez Guest Experience Manager op 27 apr 2024
Dear Jamie,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear about your surprise regarding the in-room safe fee; we aim for complete transparency with our services and fees. While the safe is provided at a small additional cost, on the other hand t is gratifying to learn that you found the Occidental Fuengirola's location to be ideal, and that the cleanliness and comfort of your room, along with the extensive offerings at our breakfast buffet, contributed positively to your stay. We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Lourdes Martin LopezGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 – Goed

NORMAND

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy at the lobby area
13 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEM op 24 apr 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Douglas Graham, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel.
12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 10 apr 2024
Cher Douglas,En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre Occidental Fuengirola.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEM op 9 apr 2024
Thank you for you comments

8/10 – Goed

Bjørg Eli

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GEM op 9 apr 2024
Thank you for you comments

8/10 – Goed

Aga

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 15 mrt 2024
Sehr geehrte Aga,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und die Ausstattung zu 100% positiv hervorheben. Ebenso danken wir Ihnen für die positive Rückmeldung zu unserem Service und dem Hotelzustand, den Sie mit 80% bewertet haben. Unser Team ist stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und Ihre Anerkennung bestätigt uns in unseren Bemühungen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen ausgezeichneten Service bieten zu können.Bis bald und viele Grüße,Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception team were very helpful
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 12 mrt 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us and appreciate your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We also thank you for highlighting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GEM op 15 mrt 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Dr Hay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

6/10 – Redelijk

Chloe

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Couldn’t use the heated big swimming pool. Breakfast was ok. Rooms were nice, very comfy bed
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 22 feb 2024
Dear ChloeWe appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that you were unable to use the big swimming pool during your stay. Our large outdoor swimming pool is open from April to november but it is not heated as you can check in all our websites. In addiction, Let me inform you our Balineses Pool is open from November to april, and it is heated from this time and we encourage guests to inquire about specific dates and opening hours to ensure availability. We're pleased that you found our rooms to your liking and the bed comfortable.Your feedback on room amenities is notably concerning, and we would be grateful for any additional details you could provide to help us better understand and address this matter. We are committed to providing fully satisfying amenities and your input is invaluable.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

10/10 – Uitstekend

Kristine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GEM op 23 mrt 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Robert

9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

sally

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juan J. Cordero Front Office Manager Hotel Occid op 8 feb 2024
Dear Sally,Thank you for your positive feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Juan J. CorderoFront Office ManagerHotel Occidental Fuengirola****, Manager

8/10 – Goed

Johan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

Javier

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

10/10 – Uitstekend

sven

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments

8/10 – Goed

Venla

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GEM op 24 feb 2024
Thank you for your comments