Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 32 avis sur 206." "
10 – Excellent
32
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 58 avis sur 206." "
8 – Bien
58
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 43 avis sur 206." "
6 – Satisfaisant
43
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 39 avis sur 206." "
4 – Médiocre
39
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 34 avis sur 206." "
2 – Horrible
34
6,4/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
Éric
14 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Éric
8/10 Bien
François, Quebec
26 juil. 2013
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Just before Yosemite
Good price, location ok, pool great, breakfast poor, cleaness ok,very good restaurant just behind. Pizza for 10$ with appetizer. 84$ for deluxe
Québécois aux states, ;)
François
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 août 2011
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disgusting hotel, would never stay here again.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Daniel
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 20 avr. 2024
Dear Daniel,Thank you for the positive rating. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future. Thank you for staying with us on this journey. We wish you safe travels and hope to see you again soon!Warm regards,Guest Experience Team,Studio 6 suites Madera.
2/10 Horrible
Juan
Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed made me itch. The floor was crusty with dirt. No iron, although the host did provide me one when I walked over to ask because there was a prop phone/ no lan line.
Juan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi JuanThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Dachel
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dachel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Dachel, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Ismael
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ismael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Ismael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
8/10 Bien
Jason
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The motel was under reconstruction, and there was a lot of debris. The mattress was severely stained.
Jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Jason,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 Bien
Andrea
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was friendly. And the pool was clean and felt amazing
Andrea
Séjour de 6 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is an old derelict hotel property that a bunch of young people purchased for a song. They reinvest in exterior painting, so they can sell it in the future.
The toilet handle could not be flushed without the entire toilet seat falling back down. The coffee maker in the room was circa 1974 it worked but was all plastic even the pot. There were only 6 guests staying there and yet their low-cost wireless internet would not even allow me to log in from my room: I had to log in downstairs in the office. The AC unit was so old that it would ice up on the bottom and would drip onto a few towels on top of the carpet. This is a mold generator for sure. Do yourself a favor and drive right on by this horrible place.
Robert
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Johan
Voyage en couple
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was nice and quiet
Johan
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Hector
Voyage en couple
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No ac unit working on cold mode.. the bathtub water not disense cold water..
Hector
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Karlton
9 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
TV did not turn on for me and some of the towels shelves was loose
Karlton
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Juliet
8 août 2023
Juliet
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Maria
Voyage en famille
7 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only thing we liked was the air conditioning was excellent.
The rooms need to be refurnished with new furniture and new carpeting.
The outside of the hotel needs to be cleaned and painted.
Maria
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Darnell
7 août 2023
Darnell
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Humberto
27 juil. 2023
Humberto
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Graciela
Voyage en couple
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was clean and well organized. The staff had good customer service.
Graciela
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Lou
Voyage en couple
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was friendly and nice, the website advertised morning breakfast, which the unit did not have. The pool was dirty, the room was clean, however, killed three roaches in the room. The one night we were there.
Lou
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Wendy
Voyage en couple
10 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Overflowing trash cans on the property
The bed in our room had the wrong size sheets! Too small.
Leaves a lot to be desired…
Wendy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Cindy
Voyage d’affaires
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cindy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Andres
Voyage en couple
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was super friendly and helpful, and the room felt very clean. Thank you.
Andres
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Cynthia
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
29 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
It’s a decent stay if you’re looking for a place to sleep and shower only and not so much spend time in. Definitely a place for people who are ok with a stay that has the bare minimum and not luxurious.
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de yogi le 30 mai 2023
Apricate your comments Thank you and Have a nice day!
10/10 Excellent
Erasmo
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erasmo
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de YOGI le 4 mai 2023
Thank you for your response appreciate sorry for the late response.
2/10 Horrible
Ginger
Voyage d’affaires
17 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service
The hotel did not except Expedia booking number
Ginger
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Yogi le 18 avr. 2023
Hello , you got service you stayed and your booking was excepted all was ok what's the problem!!!!
8/10 Bien
Rene
25 sept. 2022
Rene
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de YOGI le 27 sept. 2022
Thank you so much for your review . Personally I do apologize for the delay in our reply.Thank you
2/10 Horrible
carlos
28 juin 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
old riped furnitureold duty blankets old riped carpet,
we ask for no smoke room and this smell worse,
i know i get what i pay for, but really change the stained riped furniture is disgusting
carlos
Séjour de 1 nuit en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Janet
19 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Centipede in room and some other bug. Carpet needs to be removed or replaced. Remodel recommended. Staff was nice. Bed was comfortable but pillows were not. It was quiet with heater unit turned off. Not sure I’d stay there a second time. Sorry.
Janet
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de YOGI le 23 mars 2022
SORRY FOR YOUR INCOVENCE AND THANK YOU FOR YOUR UPDATE WE BE BETTER
2/10 Horrible
Berta
1 févr. 2022
Berta
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Frederick
23 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederick
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de yogi le 25 oct. 2021
Thank you for your stay and thank you for your review.
10/10 Excellent
Marcos
7 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcos
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
Joseph
22 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They were very nice even when I showed a bit late
Joseph
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de yogi le 4 oct. 2021
Thank you for your stay
8/10 Bien
Carlos
10 août 2021
Carlos
Séjour de 1 nuit en août 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I didn't like how the air conditioning wasn't working in our room. It took me 3 times complaining to finally get moved to another room. Also I requested a non smoking room, but was somehow placed in a smoking room.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de yogi le 21 juin 2021
Thank you for staying with us .. We do apologies for your situation. we will try to make better next time. please next time let us know abouth the situation. Thank u gateway inn.
8/10 Bien
Rondi
Voyage en famille
11 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rondi
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de yogi le 24 juin 2021
Thank you .
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 mai 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de yogi le 24 juin 2021
thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
About what I expected
It’s about what you would expect for a hotel next to the highway, but clean. No problems with check in. Parking was good.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de yogi le 1 juin 2021
Apricate your business Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay in..
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de yogi le 1 juin 2021
Apricate your business Thank you
2/10 Horrible
Teresa
12 avr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beware for extra charges
The room was very dark, I had to bring my own lamp just so I could see. I have a service dog,(yes a real 1) I was charged extra plus they kept my deposit cause they claim, since the dog was there extra cleaning had to be done. It only took them aprox. 15 minutes to clean the room. I seen bugs in the restroom and when u flushed the toilet there was a very loud high pitch sound coming from the toilet. Not good considering you had to flush 2-3 times just so it would go down. Not a happy place to be, and if your there to relax (as i was suppose to do) go somewhere else.When i asked about my deposit back he said he is refusing to give me a room cause thats his right. How refuse me b4 I stay & pay.
Teresa
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de yogi le 13 avr. 2021
Hello, Sorry you had a bad day All was expanded to you with the covid situation,
We are very aware of local people abusing our rooms so next time you come please make sure you follow our guide lines or book some were you thing is comfortable.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 avr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de yogi le 13 avr. 2021
Thank you!
8/10 Bien
Yvette
19 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yvette
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de yogi le 22 déc. 2020
thank you for your stay
10/10 Excellent
Sabino
Voyage en groupe
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sabino
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de yogi le 7 août 2020
Thank you
8/10 Bien
KRISTEN
Voyage en famille
25 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Trip to Madera
Nice and quick stay
KRISTEN
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de yogi le 7 août 2020
Thank you
6/10 Satisfaisant
Daisy
15 juin 2020
Les points faibles : Personnel et service
Daisy
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de yogi le 14 juil. 2020
thank you
10/10 Excellent
expedia
Voyage en groupe
11 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
luv u gateway
I love gateway inn they are always fast convienant and amazing they have good pricing compared to other hotels in madera and they are the cleaner hotel by far andthey are very friendly n quick....i enjoy staying here and will continue to book here n recommend gateway for anyone who travels to madera or needs a quick retret from annoying friends and family....thanks gateway
expedia
Séjour de 1 nuit en juin 2020
2/10 Horrible
Luis
Voyage d’affaires
7 juin 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didnt even stay worar servixe
Luis
Séjour de 3 nuits en juin 2020
Réponse de yogi le 14 juil. 2020
thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was in a safe quit location. Lots of food options within a mile circle and gas close by. A little out dated but not the worst I’ve seen.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de yogi le 12 mai 2020
Thank you for your stay
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de yogi le 16 mars 2020
thank you for your stay
6/10 Satisfaisant
Martin
Voyage en famille
9 mars 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de yogi le 16 mars 2020
Thank you for your stay
8/10 Bien
GordonJ, Woodland
Voyage d’affaires
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s simple with outdated furniture and the “feel” of a time gone by BUT it’s clean, safe, and inexpensive. I would stay here again.
GordonJ
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de yogi le 28 févr. 2020
Thank you for your stay. Appreciate your review will work on it
Have a nice day