Hotel de la Gare
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Place-Forte de Mont-Dauphin
Fotogalerie voor Hotel de la Gare





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden

Comfort driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20, Rue du Rail, Eygliers, Hautes-Alpes, 05600
Over deze accommodatie
Hotel de la Gare
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Lacour
Hotel Lacour
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 152 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL DE LA GARE Hotel
HOTEL DE LA GARE Eygliers
HOTEL DE LA GARE Hotel Eygliers
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel de la Gare
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Michel
Reisde met familie
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Michel
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 aug 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
salvatore
7 aug 2025
salvatore
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michel
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
matthieu
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matthieu
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
bruno
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bruno
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Joëlle
Reisde met een groep
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
week end entre amis
Joëlle
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
alain
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alain
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Elodie
17 jun 2025
Elodie
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
David
6 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Coralie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coralie
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Karine
13 feb 2025
Karine
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dounya
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dounya
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
CECILE
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ne correspondait pas à mes besoins!
CECILE
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
JOEL
18 aug 2024
JOEL
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Gaelle
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport qualité/ prix
Gaelle
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Michel
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Manuelle
Reisde met partner
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuelle
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Olivier
7 aug 2024
Olivier
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Joerg
6 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Joerg
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jean Marie
16 jul 2024
Jean Marie
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
CHRYSTELLE
6 jul 2024
CHRYSTELLE
3 nachten verbleven in juni 2024








