Particuliere eigenaar
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van SM City Cebu
Fotogalerie voor Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
12 jan - 13 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kaohsiung Street, North Reclamation Area, Cebu City, Cebu, 6000
Over deze accommodatie
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation
Gelijkaardige accommodaties

Mezzo Hotel
Mezzo Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.6 van 10, Goed, 225 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
30 dec - 31 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: PHP 1000 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1250 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bayfront Hotel Cebu
Bayfront Hotel
Bayfront Cebu
Bayfront Hotel Cebu Cebu Island/Cebu City
Bayfront Hotel Cebu
Bayfront Cebu Reclamation
Bayfront Hotel Cebu North Reclamation
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Hotel
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Cebu City
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Hotel Cebu City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jan 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Mae, Amsterdam
21 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie van het hotel. Loop afstand naar S.M
Mae
4/10 – Matig
Hans, Amersfoort
8 jan 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Generally speaking it is a very good hotel, but ..
Hans
10/10 – Uitstekend
ervin
14 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ervin
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
13 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
ofelia
Reisde met familie
10 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ofelia
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Thia Mae
7 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Thia Mae
1 nacht verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Randy
7 dec 2025
Randy
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Luzvisminda, Charlotte
Reisde met partner, Reisde met familie
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luzvisminda
4 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Maribel
4 dec 2025
Positief: Personeel en service
Maribel
3 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Tysone
1 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tysone
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan Clifford
Reisde met familie
27 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan Clifford
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
GUYDE, Rockwall
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GUYDE
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
tom
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tom
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ian
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eunice Janine
10 nov 2025
Eunice Janine
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
flora
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
flora
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
EDGARDO
Zakenreiziger
6 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
EDGARDO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ISIDOR
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ISIDOR
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ralph
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ian
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
DAISY
14 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
DAISY
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Lenor
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Lenor
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
5 nachten verbleven in september 2025








