Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Casablanca City Center





Overweeg een verblijf bij ibis Casablanca City Center en geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een businesscentrum en een restaurant.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
30 aug - 31 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
7,6 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,2 van 10
Zeer goed
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rue Sidi Belyout & Zaid Ou Hmad, Casablanca, 20000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MAD 65 voor volwassenen en MAD 50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: MAD 120 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Casablanca City Center
ibis Hotel Casablanca City Center
ibis Casablanca City Center Hotel
Hotel Ibis Moussafir Casablanca City Casablanca
ibis Casablanca City Center Hotel
ibis Casablanca City Center Casablanca
ibis Casablanca City Center Hotel Casablanca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Casablanca City Center
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
peterh
15 dec 2023
peterh
16 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 sep 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Sam, Amsterdam
Zakenreiziger
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Steven, Amsterdam
18 jul 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Prima hotel vlak bij het station in het centrum
Steven
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Abir
Reisde met partner
23 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abir
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Farrukh
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Farrukh
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
miski
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


miski
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ángel
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ángel
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
zineb
14 jul 2025
zineb
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
samah
5 jul 2025
samah
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Binyamin Ben
Reisde met een groep
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Binyamin Ben
10 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Emily
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Mohamad
17 jun 2025
Mohamad
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Abdelhakeim
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdelhakeim
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
hammad
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hammad
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in mei 2025