Lichaamsbehandelingen, hydrotherapie, aromatherapie, hotstone-massages

Beoordelingen van Ensana Thermal Margaret Island

4 out of 5
Ensana Thermal Margaret Island
Margitsziget, Budapest

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 465 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 389 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Management op 1 aug 2019
Dear Guest, We cannot be happier with the fact that you chose Danubius Health Spa Resort Margitsziget as your accommodation during your visit to Budapest. We do hope to have the opportunity of meeting you soon. Kind regards, Hotel Management

6/10 – Redelijk

Roy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstelling
Voor dit geld zijn er betere verblijven in budapest. Als Gold member zou ik een fles wijn krijgen: niet gekregen. Reactie: daar had ik om moeten vragen. Sorry ben niet zo van het schooien. Tevens geen uitleg gehad bij inchecken, zelf maar moeten uitzoeken waar mijn kamer was. Bij uitchecken niet even vragen hoe het verblijf was, nee alleen: je hebt nog een rekening open staan.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Management op 5 jul 2019
Dear Roy, Please let us begin with thanking you for taking your time on writing us a feedback about Danubius Health Spa Resort Margitsziget. We highly appreciate compliments as well as constructive criticism. Thank you for writing down the issues what you experienced at our hotel. Your feedback is well-appreciated and we are taking notes. We are sure that it was just a rough day for our crew, sorry for not giving you the promised gift. We hope that despite your issue you had a marvellous time in Budapest. If you are in Budapest again, please do not hesitate to come back to us, it would be an honour to host you again. Best wishes, Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk rustig plekje in de stad, terwijl alles toch op relatief korte afstand ligt. Heerlijke Spa.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Management op 15 apr 2019
Dear Guest, We would like to say thank you for being our guest in Danubius Health Spa Resort Margitsziget. We are so delighted to learn from you that you were very satisfied with the spa facilities, we hope you spent a lot of time there to enjoy the perfect relaxation. We will always wait you with the warmest welcome. Kind regards, Hotel Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Met wellness, maar alleen voor wie van totale rust houdt, ligt op eiland Sziget wat staat voor party, party (festival in de zomer) maar dat geldt niet voor dit hotel en de omgeving. Bar en restsurant alleen met klassieke muziek.Alleen per taxi of autote bereiken want het is te ver van het levendige centrum van deze fantastische stad
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Hotel Management op 27 jan 2019
Dear Guest, We are really happy that you chosed Danubius Health Spa Resort Margitsziget for your preffered accommodation. We hope you enjoyed your stay here. Thank you for mentioning the ambiance of the hotel. We will wait you with warm welcome all the time. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Uitstekend

bernadette, 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe hotel met gerenoveerde mooie, schone kamers, vriendelijk en dienstbaar personeel, wellness ruimte mooi en groot. ontbijt zeer uitgebreid, de ligging op een eiland, maar alles goed met het openbaar vervoer bereikbaar
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Hotel Management op 20 dec 2018
Dear Bernadette, Thank you very much for staying in Danubius Health Spa Resort Margitsziget and for sharing your thoughts with us and other travelers here, on Expedia. We are glad to learn from your kind review that you had enjoyed your stay. It is great that you recognized so many aspects of our hotel, and especially that you pointed out your satisfaction with the staff and with our lavish breakfast buffet that we offer to our guests. We also value that you have found our location adequate. It would be our greatest pleasure to have you back, please do not hesitate to contact us directly, should your travel plans bring you back to the area. Best regards, Hotel Management

8/10 – Goed

Anneke, Sint-Michielsgestel

Positief: Netheid, comfort kamer
Rustig gelegen
Het hotel ligt op het mooie eiland Margitsziget waar je geen last hebt van het drukke verkeer van Boedapest. Wij vonden het hotel goed op wat kleine puntjes na. Bij het ontbijt waren regelmatig dingen op en werden dan niet meer aangevuld. De croissantjes en andere broodjes waren waarschijnlijk de avond ervoor al gebakken dus niet meer lekker knapperig. Er was wel keus genoeg. Onze kamer was prima, nette badkamer, fijn groot bed en alles werd keurig schoon gemaakt. Het personeel was zeker niet onvriendelijk maar het mocht wat ons betreft iets hartelijker.
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Hotel Management op 10 aug 2018
Dear Anneke, We want to thank you very much for detailed and kind feedback, the reviews of our visitors are extremely important to us. It makes us really happy that you loved our beautiful location and you were satisfied with our breakfast. Also, we are glad that you highlighted your room, we hope that it managed to provide your perfect comfort during your stay. On the other hand, we would like to say sorry for your inconvenience. It would be an honor if we could greet you again in the future, we will always wait you and your family with warm welcome. Warm regards, Hotel Management

10/10 – Uitstekend

K, Heerhugowaard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, mooie ligging
Met bus 26 zit je zo in dr binnenstad. Alles aanwezig in het hotel, zowel binnen als buitenzwembad en fitness
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Hotel Management op 14 mei 2018
Dear K, I greatly appreciate the time you took to share this rating with us, after your recent visit to our lovely Danubius Health Spa Resort Margitsziget. Thank you for highlighting our great location. It would be a pleasure to have you back as our guest again in the future, hope to see you soon! Best wishes, Hotel Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍prettige hotel met fraaie zwembaden, Goed personeel
6 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Michel, Netherlands

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for the elderly
I stayed here two days for business and for that the hotel was great. The hotel had a big upgrade and is much more modern then the pictures online suggest. That however does not go gor the guests, i think 95% of the people was 60+ and there were a lot. Reception was understaffed and it took a while to get an elevator. For tourists i would suggest this hotel since its quite dessolate from the outside world. But if you want a clean, comfi and modern room with free health spa and welness this is the way to go.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Kristof, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Friendly staff
Overal a great hotel to stay when you're exploring budapest. I can't say anything about the foot because we never eated at the hotel. The open air pool is a big plus in the summer.
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Noemi op 28 aug 2017
Dear Kristof, Thank you for your excellent rating and stay with us. We are glad you had a relaxing holiday with us. Kind regards Hotel Manager

8/10 – Goed

Karen, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, maar niet voor korte citytrip
Het hotel is sowieso weg van het centrum. Er zijn bovendien momenteel werken, waardoor de bus niet tot aan het hotel komt en je er heel lang over doet om in het centrum te raken. Er was een shuttle maar die konden we de 1e dag niet reserveren wegens vol, de 2e dag wel kunnen reserveren maar opnieuw geen plaats wegens overgeboekt.
Reactie van Noemi op 26 mei 2017
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij te lezen, dat u het naar uw zin gehad heeft. Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel goed, echter....
Hotel goed. Alleen waren er rondom het hotel weg werkzaamheden waardoor er geen openbaar vervoer mogelijk was. Hierdoor waren wij afhankelijk van een busje van het hotel. Busje reed beperkt richting Centrum. Andere optie was de taxi.
Reactie van Noemi op 7 mei 2017
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij te lezen, dat u het naar uw zin gehad heeft. Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Hotel Manager

8/10 – Goed

Peter, Ijmuiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen en prima prijs/kwaliteit hotel
Prima hotel op een eilandje in de Donau tussen Boeda en Pest
Reactie van Noemi op 28 apr 2017
Goedemiddag! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om de vragenlijst in te vullen. Wij stellen dit erg op prijs. Wij zijn blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf, en wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen begroeten! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jan, West-Friesland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met goede verbouwde kamers. Ver van centrum.
We hadden een kamer in het opgeknapte gedeelte. Uitstekend. De niet verbouwde kamers zagen er ouderwets uit. Door de afstand tot het centrum en het Spa-gebeuren was het een hotel met een bovengemiddeld aantal oudere gasten. De ontbijt- en het dinerbuffetten waren uitstekend. Het hotel zou voor jongere gasten aantrekkelijker worden als er een shuttle naar het centrum vanuit het hotel zou zijn. Er zijn busverbindingen, maar het Hongaarse bussysteem is niet heel erg op buitenlanders afgestemd (qua taal). Ook was er sprake van (tijdelijke) aanpassing van de (bus)dienstregeling voor het eiland Magaretha waar Danubius hotel op ligt. De prijs-kwaliteitsverhouding was echter uitstekend.
Reactie van Noemi op 1 okt 2016
beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling op Booking. Ik ben erg blij om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen! Ik hoop u snel weer te mogen begroeten als onze gast. Met vriendelijke groet, Hotel Manager

8/10 – Goed

Robertus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi gelegen prima hotel.
Prima hotel, maar pas op dat je in een gerenoveerde kamer terecht komt, anders is het matig. Het personeel is nogal stug, een cursusje lachen zou ze van pas komen. Je moet alles zelf uitzoeken. Als je ernaar vraagt, krijg je een kort meestal onbevredigend antwoord. Buitenlanders zien ze een beetje als een noodzakelijk kwaad. Er zijn veel Oost-Europese gasten in het hotel.
Reactie van General Manager op 30 sep 2016
Goedemiddag! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om de vragenlijst in te vullen. Wij stellen dit erg op prijs. Wij zijn blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf, en wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Dirk, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ONTSPANNING
Uitstekend hotel ,geen min punten
Reactie van General Manager op 9 sep 2016
beste Dirk, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling op Booking. Ik ben erg blij om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen! Ik hoop u snel weer te mogen begroeten als onze gast. Met vriendelijke groet, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

José, Roosendaal

Leuk hotel op het eiland
Het hotel is gelegen op het margrite eiland, dit heeft voordelen en nadelen, het voordeel is dat je lekker rustig zit buiten de drukte van de stad, het nadeel is dat je afhankelijk bent van vervoer, nu is dit wel goed te doen in Boedapest. Wij hebben de hopon-hopoff gedaan, dit zou ik niet weer doen, je krijgt wel informatie over de stad via koptelefoons die iedereen op heeft(niet zo hygienisch) maar we hebben op een gegeven moment 45 minuten moeten wachten op een bus! Terwijl ze aangeven iedere 15-30 minuten. Het hotel heeft een wellness gedeelte, helaas was de sauna apart, dus samen in de sauna ging niet, wel in de stoomcabines, maar dat was met badkleding. We hadden een paar keer koud water of geen water in de douche, het bed was zeer ruim en goed. Koffie en theefaciliteiten op de kamer ook prima. Wifi viel regelmatig uit. Het ontbijt was zeer uitgebreid, wel altijd hetzelfde, dus geen verrassingen. Heerlijke Douwe Egberts koffie!
Reactie van Noemi op 28 okt 2016
Beste Jose, Hartelijk dank voor uw feedback, uw mening is zeer belangrijk voor ons! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad hier en wij hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten! Met vriendelijke groet Hotel Manager

8/10 – Goed

Annemiek, Wormer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig gelegen hotel met heerlijke baden.
Het hotel ziet er aan de buitenkant niet zo heel mooi uit, maar was van binnen keurig. Het is mooi gelegen op het prachtige Margaretha-eiland. Na een vermoeiende dag in de stad kun je lekker bijkomen in de heerlijke baden van het hotel. Ook het vlakbij gelegen Palatinus strand (wat overigens geen strand is, maar een zwembad) is een echt aanrader.
Margaretha-eiland
Watertoren op Margaretha-eiland
Gezien vanaf de hotelkamer (beetje voorovergehangen om deze foto te kunnen maken!)
Reactie van Noemi op 8 nov 2016
Beste Annemiek, Hartelijk dank voor uw feedback, uw mening is zeer belangrijk voor ons! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u het naar u zin heeft gehad hier en wij hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Leuk hotel wel veel oudere mensen waarschijnlijk vanwege alle aanwezige artsen etc. Men gaat echt heen om een body check te doen en vervolgens te relaxen in de spa. Wij hebben ons prima vermaakt. Veelal in de stad geweest die met de bus voor de deur makkelijk te bereiken is.
Uitzicht vana
Reactie van Noemi op 16 nov 2016
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij te lezen, dat u het naar uw zin gehad heeft. Graag danken wij u wederom hartelijk voor uw beoordeling en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Ludmila, Eppegem

Positief: Netheid, comfort kamer
Definitely not a family hotel
After staying several times in Danubius Helia, we decided to try Danubius Health Spa Resort Margitsziget, who presents themselves as a family hotel, which was handy as we were travelling with our 20 months old son. The hotel did not meet our expectation and was actually the biggest weakness of our for the rest very nice trip. Main negatives: no possibility to have informal dinner in the hotel, restaurants located at least 15min walk, no slippers provided to go to the spa, personnel is quite unfriendly to "normal" turists, they clearly prefer rich pensioners from Russia or Germany, breakfast was below expectations (no fresh bread and pastry, limited choice of salami and cheese), the hotel was not able to provide a taxi with a baby seat although this was requested several hours in advance. On our next travel to Budapest we will go back to Danubius Helia or try a different hotel not related to the Danubius group.
Reactie van Noemi op 22 aug 2015
Dear Guest, We would like to take this opportunity to thank you very much for your note about your recent stay in our Danubius Hotel on Margaret Island. We do not presents ourselves as a family hotel, our clientele is even over 50 searching for quietness and pampering, but of course children are gladly welcome. We are regret to read that you could not find our restaurant in the neighbouring building, it is situated at 2 min. walk from this building. Slippers do not belong to our standard equipment, but there is a possibility to buy slippers in our drugstore. All of our guests are welcome here, not only rich pensioners from Russia or Germany. The taxi company is not our own company and they do not have to have baby seats in the car according to Hungarian laws. We do very much hope you will find the time and the opportunity to return to our hotel and that we can regain your confidence. Best regards Hotel Manager

8/10 – Goed

gerwin

Positief: Netheid, personeel en service
only thing availabe at newyears
The price quality is very nice, I used it around new years and it was cheaper then the others but also had amazing facilities. The people at the desk were also helpful and spoke good english. All in all I would reccomend this place if you are visiting budapest because it has a nice view, central location and with bus 26 you can quickly get off the island.

10/10 – Uitstekend

Jesper Juul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
🤗
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van . op 13 mei 2024
Dear Guest,We're thrilled to hear that you had a wonderful experience with us! Thank you for sharing your feedback. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another memorable stay in the future!Warm regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely amazing experience. Great staff. Great amenities. Great room. Fantastic view.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van . op 10 mei 2024
Dear Peter,Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us. It's wonderful to know that you found our staff to be friendly and that you enjoyed our amenities and your room with the fantastic view. Providing exceptional experiences for our guests is our top priority, and we are delighted that we succeeded in meeting your expectations. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another stay in the future.Warm regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Florin, Arad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beutituful place. Nice condition in SPA.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van . op 6 mei 2024
Dear Florin,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you found our place beautiful and enjoyed the condition of our spa facilities.We strive to provide a relaxing and rejuvenating experience for all our guests, and we are glad that you had a pleasant time at our spa.We appreciate your patronage and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely amazing. Great experience.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van . op 6 mei 2024
Dear Peter,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We are thrilled to hear that you had a great experience during your time at our hotel. We strive to provide exceptional service and create memorable experiences for all our guests, and it's rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations. We look forward to welcoming you back for another great experience in the future.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

ZHAOWEI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bien
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van . op 29 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Carole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, in a large park with easy access to Budapest city center. Great mix for visits thermal activities. We definitely recommend this hotel.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van . op 19 apr 2024
Dear Carole,Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you enjoyed our excellent location on Margaret Island, offering both tranquility and convenient access to Budapest city center. Your recommendation means a lot to us and we're thrilled that you had a positive experience during your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect spot for relaxation and renewal in the heart of Budapest
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 5 apr 2024
Dear Nancy,Thank you for choosing our hotel for your stay in Budapest, and for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be the perfect spot for relaxation and renewal. It's our goal to provide our guests with a tranquil and rejuvenating atmosphere, and we're thrilled that you felt that during your time with us. If your travels bring you back to Budapest, we would be honored to welcome you again for another relaxing stay.Best regards,Péter Mácsaigeneral manager

10/10 – Uitstekend

Nicola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 24 apr 2024
Dear Nicola,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. We are thrilled you had such a good time with us and that we could meet all your expectations. Hopefully we'll see you again next time you are in Budapest.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Natallia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Afslapning, skønne badefaciliteter, beliggende i dejligt naturområde velegnet til gåture, udmærkede spisemuligheder på stedet, offentlig transport til centrum og shopping.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 20 mrt 2024
Dear Natalia,Thank you for your detailed feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our hotel takes pride in providing a relaxing atmosphere, including our wonderful bathing facilities nestled in a beautiful natural area perfect for leisurely walks. We're delighted that you found our dining options to be excellent and that our location offers easy access to public transportation for exploring the city center and shopping areas. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. We appreciate your patronage and hope to see you again soon!Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Sami Madeleine

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van . op 1 mrt 2024
Dear Madeleine,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. We are thrilled you had such a good time with us and that we could meet all your expectations. We hope your next visit will be as pleasant as this one!Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

Paul Patric Ken

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van . op 28 feb 2024
Dear Guest,Dear Paul,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全体的には満足
全体的には非常に満足した。ロビーの雰囲気も良かった。食事はおいしかったが、朝食時のジュースサーバーが一つしかないため毎朝長蛇の列。温泉とマッサージは大満足。 ホテルの車庫からThermal Margaret Island への入り口が分かりづらい。コンセントが一つ壊れていた。チェックアウトの際に料金について質問したが非常に不親切な答え方で最後に気分が台無しになった。
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van . op 26 feb 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time and writing about your experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. It's great to hear that you had a generally positive experience, enjoying the atmosphere in the lobby and finding the food delicious. We are glad you were satisfied with the hot spring and massage services. These are essential aspects of many spa experiences, and it's good to know they met your expectations. The challenges you mentioned are valuable feedback for us to improve the overall guest experience. We are sorry that some aspects of your stay did not meet your expectations. We will do our best to ensure that you do not experience these shortcomings next time and provide you with a perfect experience.Sincerely,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

Anwar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend for Business and family trip in budapest
Very large and various breakfast. Swimming pool of 18/20mtr with 3 lines to swim. Parking on site (to pay). However the smile from staff at the reception is an option!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 15 feb 2024
Dear Anwar,Thank you for providing your feedback and letting us know about your experience. We are thrilled you had such a good time with us and that we could meet all your expectations. Your observations are highly appreciated because we can learn a lot from it. We hope to have you back again in the near future.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van . op 27 mrt 2024
Dear Alexander,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. We are delighted that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral manager

8/10 – Goed

james

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Winter Break
Hotel was great lovely location pools were really warm. only downside was the food was not served hot ours came out just warm we did point this out to management. yo may consider getting budapest go app really handy for bus and tram trips off the island . traffic busy on bridges
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 12 feb 2024
Dear James,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. It pleases us to learn you found our hotel to be nice, and it is great to read you loved our nice spa. Your suggestions and observations are highly appreciated because we can learn a lot from it. We hope to have you stay with us again.Best regards,Péter MácsaiGenereal Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Aviran

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 12 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to submit a review. We would like to apologize if we did not provide you with the stay you were looking for and we would have liked to have been informed about the inconveniences encountered during your stay to improve your experience. you hope to return in the future, it would be our pleasure to welcome you back and hopefully have the opportunity to restore your faith in us.Sincerely,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

robert, henderson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 17 jan 2024
Dear Robert,Thank you for providing your feedback and letting us know about your experience. We are thrilled that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Karoly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelent
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 15 jan 2024
Dear Karoly,Thank you very much for the most positive review on your recent Ensana experiences. We are delighted that you enjoyed every minute of your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

4/10 – Matig

Dumitru

Reisde met familie
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 22 jan 2024
Dear Dumitru,Thank you for taking the time to submit a review. We would like to apologize if we did not provide you with the stay you were looking for. We will be working diligently to make your stays more enjoyable in the future.Sincerely,Péter Mácsaigeneral manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 12 feb 2024
Dear Peter,Thank you for taking the time to leave us a five star review, we are delighted that you enjoyed your stay. Hopefully we'll see you again next time you are in Budapest.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 17 jan 2024
Dear Bianca,Thank you very much for the positive review on your recent Ensana experiences. We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay!
Reactie van . op 9 feb 2024
Dear James,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. We are delighted that you enjoyed every minute of your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Petra

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 17 jan 2024
Dear Petra,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are thrilled you had such a good time with us and that we could meet all your expectations. Hopefully we'll see you again next time you are in Budapest.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Chieh-Hsi

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 17 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a five star review, we are delighted that you enjoyed your stay. We hope your next visit will be as pleasant as this one!Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Emine Özçivici

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 2 jan 2024
Dear Emine,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. We are delighted that you enjoyed every minute of your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Hyungki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van . op 2 jan 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are thrilled that you enjoyed your stay with us, and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Goed

Sandor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice place, unfortunately only one of the elevators was working, and it was sort of crowded at peak times. Hopefully elevators will be working as per design. The wellness facilities are just great, great, great …
13 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 17 nov 2023
Dear Sandor,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Thermal Hotel Margaret Island. It pleases us to learn you found our hotel to be nice, and it is great to read you loved our nice spa area. We apologize for the inconvenience caused by the elevator. We are sure that the lift maintenance company will find a solution to the problem soon. We hope to have you back again in the near future.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Berit Wathne

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Everything was good!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van . op 7 nov 2023
Dear Berit,We are thrilled that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neu renoviertes Hotel mit tollem Thermalbad
Sehr schöne, ruhige Zimmer. Thermalbad, Bad, Sauna ist toll. Personal könnte freundlicher sein. Gewisses Personal kann vor allem im Thermalbad sehr unfreundlich und richtig ruppig werden.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van . op 7 nov 2023
Lieber Andreas,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hatIhre Kommentare und Bewertungen sind für uns sehr wichtig und hilfreich, um die hochwertigen Standards und Dienstleistungen aufrechtzuerhalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Péter MácsaiHotel Manager