Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Aswan
Fotogalerie voor Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
16 jan - 17 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jabal Takrouk, Aswan, Aswan, 1240801
Over deze accommodatie
Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan
Gelijkaardige accommodaties

Obelisk Nile Hotel Aswan
Obelisk Nile Hotel Aswan
- Zwembad
- Inclusief ontbijt
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 315 beoordelingen
De prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 5 voor volwassenen en USD 2.5 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue Lotus Nile Suites Aswan
Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan Hotel
Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan Aswan
Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan Hotel Aswan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Blue Lotus Nile Suites Hotel Aswan
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Linda Rubi
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda Rubi
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Terumi
29 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Terumi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiumi
Reisde met een groep
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiumi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tammye
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Tammye
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Reginald D
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Reginald D
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geraldine
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geraldine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Amelia
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelia
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
tania
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service, amazing views.




tania
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
tania
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best views - Best staff - Highly recommend
tania
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
WATARU
4 mei 2025
WATARU
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Carmen
4 mei 2025
Carmen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Xingwan
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xingwan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Vivian
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice view but far from anything else
Vivian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Harris
Reisde met partner, Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harris
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
CHIN TING
10 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIN TING
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
zaiga
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zaiga
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
RYOUGEN
21 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOUGEN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica, Eugene
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In a slum location far from center
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mari
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Jean-Luc
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jean-Luc
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
feng
31 dec 2024
feng
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Arne
27 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Arne
2 nachten verbleven in december 2024








