Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor STATION Tajima





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

98 Wadayamacho Hirano, Asago, Hyogo, 6695211
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1000–1000 voor volwassenen en JPY 500–1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
STATION Tajima Hotel
STATION Tajima Asago
STATION Tajima Hotel Asago
HOTEL VILLAGE STATION Tajima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over STATION Tajima
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MASAKI
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Saeno
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saeno
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SACHIKO
7 apr 2025
SACHIKO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Grégory
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grégory
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ejima
Zakenreiziger
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
特に朝食が最高でした!

Ejima
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
EMI
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔でサービスも良く朝食も美味しいホテルです



EMI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ようこ
22 dec 2024
ようこ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
りょうすけ
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
りょうすけ
1 nacht verbleven in augustus 2024