HOTEL AreaOne Wadayama
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Santo Country Club
Fotogalerie voor HOTEL AreaOne Wadayama





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

767 Wadayamacho Tamaki, Asago, Hyogo, 669-5213
Over deze accommodatie
HOTEL AreaOne Wadayama
Gelijkaardige accommodaties

STATION Tajima
STATION Tajima
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 26 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
hotelareaonewadayama
Hotel AREAONE Wadayama Hotel
Hotel AREAONE Wadayama Asago
Hotel AREAONE Wadayama Hotel Asago
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL AreaOne Wadayama
8,4
Zeer goed
8,2
Netheid
7,0
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
23 jul 2025
??
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Hiroaki
7 jul 2025
Positief: Personeel en service
Hiroaki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Taketomo
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taketomo
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
koji
21 jun 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
koji
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ritsuko
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ritsuko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
6 jun 2025
??
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
1 jun 2025
??
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Harada
1 jun 2025
Harada
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
akiwa
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akiwa
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MACHIYO
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MACHIYO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Shinji
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shinji
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
hiroshi
19 dec 2024
Positief: Netheid
hiroshi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KAISE
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAISE
4 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
YUKIE
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
YUKIE
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
???
Reisde met partner
25 okt 2024
???
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
YU
Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2024
YU
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Barry
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barry
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
masao
Reisde met partner
14 aug 2024
masao
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
なおこ
Reisde met familie
7 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおこ
1 nacht verbleven in augustus 2024








