Best Western Merrion
Hotel in art-decostijl in Amritsar, met gratis valetparkeerservice, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Best Western Merrion





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Alle foto's voor Executive suite, 1 kingsize bed laden

Executive suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Alle foto's voor Royal suite laden

Royal suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45 District Shopping Complex B-block, Ranjit Avenue, Amritsar, Punjab, 143001
Over deze accommodatie
Best Western Merrion
Gelijkaardige accommodaties

Golden Sarovar Portico Amritsar
Golden Sarovar Portico Amritsar
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 27 beoordelingen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 471–471 voor volwassenen en INR 471–471 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Toeslag voor extra bed: INR 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van We Care Clean (Best Western) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Western Merrion
Best Western Merrion Amritsar
Best Western Merrion Hotel
Best Western Merrion Hotel Amritsar
Best Western Merrion Hotel
Best Western Merrion Amritsar
Best Western Merrion Hotel Amritsar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Best Western Merrion
7,2
Goed
7,8
Netheid
7,0
Locatie
7,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
dinesh
Reisde met partner
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dinesh
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tarun
14 feb 2025
Tarun
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amandeep
Reisde met een groep
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amandeep
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Babita
Reisde met familie
15 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Babita
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
ANUJ KUNDAN
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANUJ KUNDAN
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Manbir
15 apr 2022
Manbir
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Gurcharan
20 nov 2018
Gurcharan
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Chandar
29 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed our stay very much.
Chandar
10/10 – Uitstekend
Pardeep
22 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pardeep
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 feb 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Experience
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Rajesh
22 dec 2016
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel convenient
Rajesh
6/10 – Redelijk
sukhvinder, Derby
28 mrt 2016
sukhvinder
10/10 – Uitstekend
Gail
16 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gail
8/10 – Goed
jasmine, new zealand
26 feb 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and quiet. Staff are excellent. Good food.
jasmine
8/10 – Goed
Kanak, Gajjar
4 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and in good proximity to major places
Kanak
8/10 – Goed
ARVIND, WEST LONDON
4 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Get Merry at Merrion
ARVIND
8/10 – Goed
harbinder
3 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
harbinder
8/10 – Goed
Inger-Marie
16 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk service!
Inger-Marie
6/10 – Redelijk
Arjun, Delhi
14 aug 2015
Negatief: Netheid, comfort kamer
Before booking make sure of getting mail from hot
Arjun
8/10 – Goed
Ashish
17 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ashish
8/10 – Goed
Kiranjeet, New Delhi
28 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Stay
Kiranjeet
10/10 – Uitstekend
Surinder, ChatsworthCA USA
21 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort of home.
Surinder
8/10 – Goed
Shobhana, Bangalore
14 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








