2 buitenzwembaden

Beoordelingen van Dunes d'Or Ocean Club

5 out of 5
Dunes d'Or Ocean Club
Secteur Balnéaire, Agadir

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 108 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 108 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wilma

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van The Management op 13 jan 2023
Hello Wilma,We would like to thank you for taking the time to give us your opinion on our hotel. We would like to thank you for your positive comment concerning the quality of the reception.We look forward to welcoming you again and thank you for your kindness.SincerelyThe Management

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
It was a big surprise when we checked in, it seems that we booked “all in Clusife” That we could not find back in our reservation. When we learned how is was working, 3 restaurants to book in advance 1 day for the lunch and diner and there is a large buffet restaurant, where the breakfast is in the morning. The quality is quite good of the food, the service very friendly. Some waiters were so kind to bring us the cafe au lait, with a smile. Towels for the beach after a deposit, the chairs on the beach were good. Only a short walk to the tenniscourts, where we played 5 times in the morning. We booked this hotel because we play tennis. The courts were ok, the lines could be a bit better!, We almost stayed the whole time in this resort. It was pleasant , large and if you do not like the free entertainment in the evening, it was simple to ignore it. We had rooms with a seafiew.
6 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Eddie

Negatief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest relation op 22 mei 2024
Cher Client, Nous vous remercions de votre commentaire et nous excusons de ne pas avoir parfaitement répondu à vos attentes. Bien cordialement

6/10 – Redelijk

Tarik

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relation op 6 mei 2024
Dear Mr Tarik, Thank you for choosing our hotel for your experience in Agadir. We are delighted to count you as one of our valued guests and look forward to welcoming you back for a stay full of memorable moments.Sincerely

8/10 – Goed

Abdelmounaim, Bruxelles

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé ( mer , ville ,restaurant….)
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest relation op 28 mrt 2024
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre commentaire suite à votre séjour au Dunes d'or océan club Agadir.Nous sommes très heureux de lire que votre expérience parmi nous fut des plus agréables.Nous espérons vous recevoir à nouveau très bientôt. CordialementGuest relation

8/10 – Goed

Holger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest relation op 20 mrt 2024
Cher Mr Holger,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre note.Nous serions heureux de vous accueillir une nouvelle fois prochainement.CordialementGuest relation

10/10 – Uitstekend

Akmakh

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest relation op 27 mrt 2024
Dear Mr Akmakh,Thank you for taking the time to share your opinion.It's a pleasure to read that you had a pleasant experience at the Dunes d'or ocean club Agadir, we will not miss to share your compliments with all our teams.We look forward to welcoming you again soon.SincerelyGuest relation

10/10 – Uitstekend

Hafedh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle vue sur l’océan, clean et avec accès direct sur la corniche.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest relation op 26 feb 2024
Cher client,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au Dunes d'or océan club Agadir. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs, CordialementGuest relation

10/10 – Uitstekend

Abdulaziz, Dhahran

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel, I stayed couple nights and enjoyed, lovely staff
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest relation op 29 jan 2024
Dear Guest, We are very pleased to hear that your recent stay at Les dunes d'or beach club Agadir was very pleasant and that you enjoyed it very much. Our team would like to thank you for your very kind review.Thank you very much for choosing Les dunes d'or beach club Agadir for your holiday. We look forward to welcoming you back to our hotel.SincerelyGuest relation

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest relation op 29 jan 2024
Dear customer,Thank you for giving us your feedback to help us improve the quality of our service.Yours sincerelyGuest relation

8/10 – Goed

ZAHRA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Nice 👌
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest relation op 24 jan 2024
Dear Mrs Zahra, We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay at the Dunes d'or beach club Agadir. Our team would like to thank you for your very kind review.Thank you very much for choosing Dunes d'or beach club Agadir for your holiday. We look forward to welcoming you back to our hotel.Best regards,Guest relation

10/10 – Uitstekend

Lorna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We both loved it all. Great staff, great food and property was lovely and clean. Thank you Dunes D'Or :-)
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest relation op 24 jan 2024
Dear Mrs Lorna, We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay at the Dunes d'or beach club Agadir. Our team would like to thank you for your very kind review.Thank you very much for choosing Dunes d'or beach club Agadir for your holiday. We look forward to welcoming you back to our hotel.Best regards,Guest relation

4/10 – Matig

claudio

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dissatisfed customer
sir manager my experience at the dunes dor hotel in agadir the receptionist received me coldly and impersonally not even a welcome!!! At lunch I arrived around 2pm. everything is already running out without replacement!!! No waiter appeared to offer drinks!!! they were busy talking to each other team animation only exists in the virtual field I asked a guy I don't know his name [dark skin] he asked me to look for the board with the timetable!!! unless I'm mistaken there was NO ACTIVITY they were busy on their personal cell phone the water in the pool was not suitable for use clearly outside of minimum conditions in summary Worst experience I've ever had with this resort I suggest intensive training and perhaps cutting inefficient waiters and entertainers due to vacancy. the hotel would have gained in operating costs.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest relation op 24 jan 2024
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your impressions about your stay. We apologise for any inconvenience this may have caused. Please be assured that we will look into these issues and take the necessary steps to improve our services. We look forward to welcoming you back and providing you with an even more enjoyable experience. Yours sincerely Guest relation

8/10 – Goed

vincent albert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Établissement correct . Petit hic piscine pas chauffé et n autorise pas les filles à venir à l hôtel le soir …
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest relation op 24 jan 2024
Cher Mr Albert, Nous sommes très heureux d’apprendre que votre récent séjour au Dunes d'or beach club Agadir a été très plaisant et que vous l’avez beaucoup apprécié. Notre équipe souhaiterait vous remercier pour votre très aimable avis.Merci beaucoup d’avoir choisi Dunes d'or beach club Agadir pour vos vacances. Nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel.Cordialement,Guest relation

2/10 – Ontzettend slecht

Petra

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mangelhaft
Wir haben erst um 16 Uhr am anreisetag unser Zimmer beziehen können . Zuvor wurde uns ein Zimmer zugewiesen welches schon belegt war . Bei der Abreise war das dann immer noch nicht korrigiert , man wollte uns die Tagestaxe nochmals abkassieren .man hat das Gefühl der Überforderung des Personals Nicht einmal war Wasser auf dem Zimmer ! Die Restaurants Fisch Italienisch konnte man auch zu keinem Zeitpunkt reservieren
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

mhammad

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest relation op 24 jan 2024
Cher Mr Mhammad, Nous sommes très heureux d’apprendre que votre récent séjour au Dunes d'or beach club Agadir a été très plaisant et que vous l’avez beaucoup apprécié. Merci beaucoup d’avoir choisi Dunes d'or beach club Agadir pour vos vacances. Nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel.Cordialement,Guest relation

8/10 – Goed

Hidayet

Zakenreiziger
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

AL MEHDI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien placé,le personnel très aimable.Chambre assez confortable.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest relation op 2 nov 2023
Cher Mr Al Mehdi,Nous avons été très heureux de vous accueillir au Atlas les dunes d’or Agadir et vous remercions sincèrement pour ce magnifique commentaire. Votre satisfaction est notre plus belle récompense et nous sommes ravis que votre séjour se soit passé dans les meilleures conditions possibles. Nous vous attendons avec plaisir pour votre prochain séjour. Bien cordialement Guest relation

6/10 – Redelijk

Ilias, Quebec

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
The view from the room was gorgeous and the staff was very welcoming, the location and service on the resort are excellent as well, the access to the beach is seamless and very practical since there are designated chairs for the resort clients. The breakfast was excellent and very diverse to fit all tastes, authentic moroccan food was delicious and available, as well as western classics. One thing to be improved is the cleanliness of the room upon arrival and quality of the material used in the room. The washroom door was not closing well, and the hotel room door was tricky to close, probably needed some repairs. The shower and the toilet were leaking as well, not dramatically but enough to notice. I would recommend this establishment for a stay in Agadir, however depending on the room I would recommend to set the expectations regarding the quality of the material and cleanliness.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest relation op 2 nov 2023
Dear Mr Ilias , Thank you for taking the time to share your experience following your visit to Atlas les dunes d'or Agadir. It was with great attention that we read your review and with regret that we learned of your disappointment. As you can imagine, we are not in the habit of making our guests' experience unpleasant, and we apologise for an uncomfortable experience which in no way reflects our usual standards. We hope to have the opportunity to welcome you soon, so that you can get to know our charming hotel better and make your experience as pleasant as possible. Yours sincerely Guest relation

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest relation op 2 nov 2023
Cher Mr YvesNous sommes ravis que vous ayez passé un excellent moment dans notre établissement et vous remercions d'avoir laissé ce si sympathique commentaire. Nous serions ravis de vous accueillir très bientôt.Bien cordialement

6/10 – Redelijk

Oluwakemi Omotayo Morenike

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was terrible - so slow, we waited for an extra 45 mins after the time listed on Expedia for check in which was 2pm. There was a mishap where the hotel hadn’t checked us in properly and then let another guest come into our room as their system showed the room as available and not occupied even though we were already in the room for several hours. This made us feel unsafe at first. The bathtub wouldn’t drain and the room is need of an update as it looked quite dated. However, the staff we friendly and nice and the hotel is in a great location.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest relation op 2 nov 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience following your visit to Atlas les dunes d'or Agadir. It was with great attention that we read your review and with regret that we learned of your disappointment. As you can imagine, we are not in the habit of making our guests' experience unpleasant, and we apologise for an uncomfortable experience which in no way reflects our usual standards. We hope to have the opportunity to welcome you soon, so that you can get to know our charming hotel better and make your experience as pleasant as possible. Yours sincerely

6/10 – Redelijk

Mark-Peter

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Gute Anlage und top Lage am schönen Strand. Leider sind die Mitarbeiter sehr unfreundlich an der Rezeption. Geld wechseln zum Bezahlen des Taxis möchten sie nicht, weil angeblich kein Kleingeld da ist. Wenn ich dann etwas bezahle können sie trotzdem wechseln. Merkwürdig. Es gibt keine Informationen zur Anlage bei Ankunft. Wenn man nach einem Bus von Agadir nach Marrakesch fragt, bekommt man die Antwort man solle doch bitte mit einem Taxi in die Stadt fahren und selber beim Busunternehmen nachfragen. Also wirklich überhaupt kein Service. Obwohl die Rezeption leer ist, haben die Mitarbeiter keine Lust einem weiter zu helfen. Die Dame hinter dem Schild "Customer Relation" weiß wohl nicht was Customer Relation ist. Liebes Hotel, bitte schult eure Mitarbeiter, so könnte dieses Hotel wirklich hervoragend sein. Man muss es nur umsetzen.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest relation op 2 nov 2023
Dear Mr Mark, Thank you for taking the time to share your experience following your visit to Atlas les dunes d'or Agadir. It was with great attention that we read your review and with regret that we learned of your disappointment. As you can imagine, we are not in the habit of making our guests' experience unpleasant, and we apologise for an uncomfortable experience which in no way reflects our usual standards. We hope to have the opportunity to welcome you soon, so that you can get to know our charming hotel better and make your experience as pleasant as possible. Yours sincerely

8/10 – Goed

PATRICIA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niveau 3 étoiles plutôt que 4
Jolie piscine, chambres propres et spacieuses. Buffet petit-déjeuner très bien, varié. A améliorer : tous les bols du petit déjeuner sont ebréchés. Dans les chambres, couettes bien trop épaisses, trop chaudes pour le climat. On aurait apprécié que la réception prenne en compte notre réclamation. Dommage
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La Direction op 26 sep 2023
Cher Client, Nous vous remercions pour votre retour si positif suite à votre expérience dans notre Établissement Les Dunes D’or. Nous sommes très content d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour et la qulaité de nos services. Nous vous remercions pour l’ensemble vos commentaires vraiment très sympathiques. espérons vous accueillir prochainement pour une nouvelle et meilleure experience. Sincèrement, Service Relation Client

8/10 – Goed

Jaouhar

Positief: Netheid
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La Direction op 26 sep 2023
Cher Client, Nous vous remercions pour votre retour si positif suite à votre expérience dans notre Établissement Les Dunes D’or. Nous sommes très content d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour et la qualité de nos services. Nous vous remercions pour l’ensemble vos commentaires vraiment très sympathiques. espérons vous accueillir prochainement pour une nouvelle et meilleure expérience. Sincèrement, Service Relation Client

6/10 – Redelijk

Kylian

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel de fait vieux et on le ressent dans l’états des différents équipements… Entre la piscine avec des carreaux manquants/moisis et les chambres qui sont super mal finies on ressent une vrai vieillesse de l’hôtel.
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La Direction op 23 sep 2023
Cher hôte, Nous sommes ravis de lire que votre séjour aux Dunes d'or a été à la hauteur de vos attentes. Nous pouvons vous assurer que vos commentaires ont été pris en considération et directement redirigés vers le département concerné. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées. CordialementResponsable relation publiques

4/10 – Matig

Abdellatif, Edmonton

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were ignored by rude and dismissive reception staff when we arrived to check in. We needed to wait until 3 p.m. to get our hotel cards and discovered the cleaning staff had still not finished cleaning our two rooms for our family when we arrived. We opened a closet door and found a horde of tiny bugs crawling around at the bottom, and had to point it to the cleaning staff. The next day our request for another room was granted after we provided photographic evidence of my husband’s bug-bitten back. It appears the hotel has a serious bug infestation problem they need to resolve.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The Management op 20 sep 2023
Hello, First of all, we would like to thank you for coming to stay with us and for your review. We pay great attention to all the opinions expressed by our customers. We are obviously sorry that your experience was not perfect and we will do our utmost to ensure that this does not happen again. We take your feedback into account and will not fail to rectify this with the utmost care. Please do not hesitate to return to our establishment and we will do our utmost to ensure that your experience is a perfect one. Yours sincerely Guest Relations Department

2/10 – Ontzettend slecht

Claudio

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Villaggio terribile. gestito in maniera indecorosa.personale antipatico verso italiani.cibo di qualita pessima.se sei italiano stai alla larga.
Reactie van La Direction op 29 aug 2023
Dear Customer,We thank you for taking the time to share your impressions and comments with us and we sincerely apologize for not being able to fully satisfy you.Rest assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of the services mentioned.Once again, we thank you for your comment and hope to regain your confidence on your next visit. SincerelyCustomer relations department

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Management op 29 aug 2023
Dear customer, Thank you for taking the time to share your impressions and comments with us. We are sincerely sorry that we were unable to fully satisfy you. Rest assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of the services mentioned. Once again, we thank you for your comment and hope to regain your trust during your next visit. Yours sincerelyGuest Relations Department

2/10 – Ontzettend slecht

Lorenz

6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van La Direction op 15 aug 2023
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions et de vos remarques et nous sommes sincèrement désolés de ne pas avoir pu vous satisfaire pleinement. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre pour améliorer la qualité des services mentionnés. Encore une fois, nous vous remercions pour votre commentaire et espérons regagner votre confiance lors de votre prochaine visite. Cordialement Service relation client

10/10 – Uitstekend

Ilham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait super emplacement
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van La Direction op 15 aug 2023
Cher client, Nous tenons à vous remercier vivement pour votre avis à l’égard de notre établissement. L’ensemble du personnel sera ravi de vous accueillir à nouveau au sein de notre hôtel, pour une nouvelle et meilleur expérience. Bien cordialement Service relation client

6/10 – Redelijk

ciriaco

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van La Direction op 15 aug 2023
Cher client, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et nous tenons à vous remercier chaleureusement pour votre commentaire. Vos commentaires sont la meilleure récompense de nos efforts pour vous offrir un service de qualité. Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, Service des relations publiques

6/10 – Redelijk

souad

Positief: Netheid
Need more attention
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Management op 13 jul 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. I sincerely apologise for the experience you had during your last stay with us and let me assure you that it is not representative of the service we offer to our customers. I thank you for your understanding and look forward to welcoming you back. Yours sincerely Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Bnar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, safe and very y relaxing resort with plenty options of restaurants and bars. Very clean and the breakfast was excellent and fresh. I also liked the animation team they were very professional and entertaining. I liked the location as well . To be honest I can’t fault them at all.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 4 jul 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. I sincerely apologise for the experience you had during your last stay with us and let me assure you that it is not representative of the service we offer to our customers. I thank you for your understanding and look forward to welcoming you back. Yours sincerely Management

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IMMENSES MERCIS à Mohamed et à Omar de la réception pour leur si grande gentillesse! TOUT a été parfait, la magnifique chambre vue mer, le grand choix quotidien des buffets, l’amabilité de TOUT le personnel, la propreté partout, les jardins si bien entretenus, une équipe d’animation si sympa. Je ne peux que vivement conseiller d’y aller et espère y retourner. MERCI À TOUTES ET TOUS. Un seul problème, le spa n’est pas en service et ce n’est mentionné nulle part.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van La Direction op 4 jul 2023
Cher Client, Nous sommes ravis de lire que votre séjour aux Dunes d'or a été à la hauteur de vos attentes. Nous pouvons vous assurer que vos commentaires ont été pris en considération et directement redirigés vers le département concerné. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour au dunes d'or le personnel est top
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van La Direction op 24 mei 2023
Cher Client, Nous vous remercions pour votre retour et d’avoir choisis notre établissement pour votre expérience à Agadir. Nous sommes ravis de vous compter parmi notre chère clientèle dans l’espoir de vous recevoir de nouveau pour un nouveau séjour plein de moments mémorables. Bien cordialement La direction

8/10 – Goed

Fatima

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

LAHBIB

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Matthew

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice location but nothing special
Great location right on the beach. A nice enough hotel although nothing fancy, nice pools. Service leaves much to be desired however. Reception staff were dismissive and not very welcoming. They also moved us to a different room on the first day, and tried to put us in an unclean room, they then moved us again to a room that was different to what had been paid for. They were not very apologetic and almost dismissive and seemed annoyed at us for making a fuss! For being upset at them trying to put us in a room that hadn't even been cleaned after it's previous occupants. Very cheeky and rude
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

mohammed

2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Mohamed

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is good for a traveler on a budget, nothing fancy
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Jean Pierre

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement de l'hôtel idéal. Personnel charmant dommage que la variété des repas n'était pas là. Rien de traditionnel pas une fois un couscous. Pas de possibilité de déjeuner dans beaucoup d'endroits car période du ramadan.
7 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Abd el momen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lune de miel
Correct dans l'ensemble. Jardin bien entretenu. seulchose negative, le gardien de nuit (la cinquantaine)tres désagréable, de retour du restaurant nous interpelle comme des voleurs au milieu de la cours jai trouvé cela vexant et humiliant. C'était notre lune de miel Je ne retrournerais pas dans cette hotel
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Anwar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right on the beach. Walk8ng distance to the Marina. Beautiful garden. Excellent Breakfast. Friendly staff. Few minutes by taxi to the Marina.

8/10 – Goed

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vite on y retourne......
La résidence vue d'extérieure est très bien tenue. Arborée, propre, la piscine est très bien située au centre de la résidence. Concernant notre chambre côté mer est bien située donnant lieux à un super coucher de soleil. La chambrée est propre mais mérite un coup de neuf, la baignoire devrait faire place à une douche et avoir une déco qui se rapproche des couleurs du Maroc. Le personnel est d'une sympathie et d'une gentillesse incroyable.
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed Ali

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Margarida

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Uns dias muito agradáveis em Agadir que é uma cidade segura e acolhedora. O hotel é bom, instalações limpas, cama confortável, bom pequeno almoço, muito bem localizado e um staff excepcional. Recomendo vivamente.
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Mamadou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent place
11 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Soumiya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023