Hotel Adler Zürich
Hotel aan de rivier met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel Adler Zürich





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op de stad laden

Premium Twin kamer, uitzicht op de stad
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Standaard eenpersoonskamer, uitzicht op de stad
9,2 van 10
Fantastisch
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op de stad laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op de stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Single Room laden

Superior Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Express Zurich Airport by IHG
Ruemlang
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rosengasse 10, Zürich, 8001
Over deze accommodatie
Hotel Adler Zürich
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Scheuble
Hotel Scheuble
- Huisdiervriendelijk
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 1.339 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CHF 20 voor volwassenen en CHF 20 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: CHF 35 per voertuig
- Toeslag voor parking in de buurt: CHF 45 per dag (op 400 meter afstand; 24 uur open)
- Toeslag voor huisdieren: CHF 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: CHF 50.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie CHE-101.397.516 VAT
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Zwitserland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Adler Zurich
Hotel Adler
Adler Zurich
Adler Hotel zürich
Hotel Adler Zürich
Adler Zürich
Hotel Adler
Hotel Adler Zürich Hotel
Hotel Adler Zürich Zürich
Hotel Adler Zürich Hotel Zürich
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Adler Zürich
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Locatie
9,6
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Fritz
Reisde met een groep
28 okt 2025
Fritz
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

John
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
claudia
26 okt 2025
Positief: Netheid
claudia
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chester
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chester
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Albena, Alexandria
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albena
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eddie
Zakenreiziger
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eddie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Evelyn
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Sam
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Thomas
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Irma Lídice
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irma Lídice
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
1 okt 2025
Nicole
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas, Seattle
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Randall
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randall
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
26 sep 2025
Alan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander, Calgary
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ricky
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricky
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NOBUYUKI, sapporo
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUYUKI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Elena
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
1 nacht verbleven in september 2025















