Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel de Borgh





Hotel de Borgh bevindt zich dicht bij Waterspeelpark en biedt een terras, een koffiebar/café en een bibliotheek. Het plaatselijke restaurant Restaurant de Borgh serveert lunch en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
7 sep - 8 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Een (laptop)kluis
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Een (laptop)kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ijshof 1, Zevenbergen, 4761
Over deze accommodatie
Hotel de Borgh
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.57 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 16.00 per persoon
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Nederland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
de Borgh
de Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh
Hotel de Borgh Zevenbergen
Hotel Borgh Zevenbergen
Hotel Borgh
Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh Hotel
Hotel de Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh Hotel Zevenbergen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel de Borgh
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
J
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
marina
Reisde met partner
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marina
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Wilma, Den Haag
Reisde met partner
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilma
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Alie
26 jun 2023
Alie
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Jos
31 okt 2022
Jos
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Micha
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Micha
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Hens
26 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hens
8/10 – Goed
Micha
21 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Micha
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
HFM
3 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HFM
6/10 – Redelijk
Eric, Dordrecht
10 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
kamers bij een sportlocatie
Eric
2/10 – Ontzettend slecht
yavuz selim
21 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yavuz selim
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Henrik Dahl
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel tæt på bykernen
Henrik Dahl
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Rhys
Zakenreiziger
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhys
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Preben
6 nov 2024
Preben
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Garrath
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Garrath
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Franz
Reisde met een groep
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franz
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Zakenreiziger
25 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Derek
24 okt 2023
Derek
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Christel
8 okt 2023
Christel
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
10/10 – Uitstekend
Urs
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr nette Menschen.
Urs
2 nachten verbleven in september 2023