square kurihamatenn
Hotel met een koffiebar/café in Yokosuka
Fotogalerie voor square kurihamatenn





Beoordelingen
5,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 slaapkamer laden

Eenvoudige kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-8-9 Kurihama, Yokosuka, Kanagawa, 239-0831
Over deze accommodatie
square kurihamatenn
Gelijkaardige accommodaties

Central Hotel Yokosuka
Central Hotel Yokosuka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 770 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 350–1000 voor volwassenen en JPY 350–1000 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 0 per dag (op 30 meter afstand; 24 uur open)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
square kurihamatenn Hotel
square kurihamatenn Yokosuka
square kurihamatenn Hotel Yokosuka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over square kurihamatenn
5,4
5,4
Netheid
5,6
Voorzieningen
6,8
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
5,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 mrt 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
こういみ
7 feb 2025
こういみ
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ちかこ
26 nov 2024
ちかこ
2 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mariko
16 nov 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
??
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
KENICHI
23 okt 2024
Negatief: Netheid
KENICHI
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Takeshi
13 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
カツヒロ
22 sep 2024
カツヒロ
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
yuta
18 sep 2024
yuta
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Nao
19 aug 2024
Nao
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Yasutaka
27 jul 2024
Yasutaka
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Ryo
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
???
Zakenreiziger
30 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
???
26 mei 2024
Positief: Personeel en service
???
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
まさひろ
24 mei 2024
まさひろ
8 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jun
4 mei 2024
Jun
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
コウシ
2 mei 2024
Positief: Personeel en service
コウシ
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
MASAYOSHI
Zakenreiziger
26 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
MASAYOSHI
2 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
kazuhiro
Reisde met familie
6 apr 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhiro
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
?
3 mrt 2024
Positief: Netheid
?
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger
27 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Takaaki
25 feb 2024
Takaaki
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
??
Reisde met een groep, Zakenreiziger
14 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
??
18 jan 2024
Negatief: Netheid
??
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Hirokazu
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Hirokazu
1 nacht verbleven in oktober 2023








