Harbor Plaza Hotel
Hotel met 2 restaurants, op 9 minuten stappen van Yawatahama Minatto
Fotogalerie voor Harbor Plaza Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

360-1 Nakanomachi, Yawatahama, Ehime, 796-0075
Over deze accommodatie
Harbor Plaza Hotel
Gelijkaardige accommodaties

NIPPONIA HOTEL Ozu Castle Town
NIPPONIA HOTEL Ozu Castle Town
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 34 beoordelingen
De prijs is € 348
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1300 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 300 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harbor plaza hotel Yawatahama
Harbor plaza Yawatahama
Harbor Plaza Hotel Hotel
Harbor Plaza Hotel Yawatahama
Harbor Plaza Hotel Hotel Yawatahama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harbor Plaza Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
L.D
22 okt 2024
L.D
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
??
18 okt 2025
Positief: Personeel en service
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
17 aug 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
たかはる
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
たかはる
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
わたる
15 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
わたる
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
KEIKO
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KEIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
チヨ
11 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
チヨ
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
KEIJI
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
KEIJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
KUNIHIKO
Zakenreiziger
7 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

KUNIHIKO
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mari
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Mari
4 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
イクミ
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
イクミ
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yuki
Zakenreiziger
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yuki
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Katsushi
Zakenreiziger
29 jul 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsushi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
kuniko
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
kuniko
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nozomu
22 jun 2025
Nozomu
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mitsuhiro
Reisde met familie
21 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuhiro
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
mori
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mori
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YOUSUKE
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOUSUKE
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shogo
15 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shogo
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
けんじ
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
けんじ
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Taichi
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Personeel en service
Taichi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey, Los Angeles
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in mei 2025






