Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Wakayama





Smile Hotel Wakayama bevindt zich dicht bij Wakayama Castle en Museum of Modern Art en biedt een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis kabelinternet in de kamer.
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, roken
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, roken laden

Eenvoudige Twin kamer, roken
7,4 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18 Minamimigiwacho, Wakayama, Wakayama-ken, 640-8232
Over deze accommodatie
Smile Hotel Wakayama
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1200 per persoon
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 1000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tokyu Inn Wakayama
Wakayama Tokyu
Smile Wakayama
Wakayama Tokyu Inn
Smile Hotel Wakayama Hotel
Smile Hotel Wakayama Wakayama
Smile Hotel Wakayama Hotel Wakayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Wakayama
Beoordelingen
7,8
Goed
7,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MASASHI
Zakenreiziger
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MASASHI
Reisde met een groep
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MASASHI
Zakenreiziger
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sang
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sang
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Hiroaki
Reisde met familie
21 jul 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
AKIKO
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Yoshihisa
Zakenreiziger
27 mei 2025
Yoshihisa
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KOICHI
26 mei 2025
KOICHI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HENG
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
景色非常棒

HENG
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Myles
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myles
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
トシノリ
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トシノリ
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
shinichi
7 apr 2025
shinichi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
トシノリ
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トシノリ
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kenta
Zakenreiziger
13 mrt 2025
Kenta
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ヤスシ
8 mrt 2025
ヤスシ
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
KA KEUNG
Reisde met familie
19 jan 2025
KA KEUNG
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
カズヒデ
8 jan 2025
Positief: Personeel en service
カズヒデ
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Yuki
5 jan 2025
Yuki
8 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ちほ
21 dec 2024
ちほ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Tatsuya
8 dec 2024
Tatsuya
1 nacht verbleven in december 2024