9 restaurants servant le petit-déjeuner, spécialités Cuisine fusion

Avis sur Eko Hotel Main Building

5 out of 5
Eko Hotel Main Building
Plot 1415 Adetokunbo Ademola Street, Lagos, 12724

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 155 avis sur 545." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 187 avis sur 545." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 90 avis sur 545." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 65 avis sur 545." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 545." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible room
Booked at thre "garden" stupidly thinking I would get a garden view. Ended up in a "hotel" with no proper reception, at a smoking level right by the street. The only concern of all employees is that every bill is paid right away, although the hotel card machine is unstable. Do nt recommand the garden: superior room with a blind window on the corridor, bathroom showing age. I travel a lot in Africa and now how difficult it is to maintain quality service and amenities but the Garden does not even try. The Signature is up to the standard and the Mainbuilding is trying.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Marie-Paule

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

6/10 Satisfaisant

Jean-Denis

Séjour de 3 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

DANIEL

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Abidemi Adebayo le 3 oct. 2019
Thank you for choosing Eko Hotels & Suites. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you back soon and assure you our best attention at all times. With Kind regards, The Sales Team, Eko Hotels & Suites.

4/10 Médiocre

jean claude

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old fashioned hotel
Presentation done in your site doesn’t reflect the reality. Main building is old fashioned and except bathroom refurbishment rooms are the same i knew in meridien eko 20 years ago.breakfast very basic and service not at the level it should be...
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Eko Hotels & Suites le 30 juin 2019
Thank you for choosing Eko Hotels & Suites. We apologize you were not completely satisfied with our facilities. We appreciate your detailed feedback as this is the only way we can serve you better. We have forwarded your feedback to the relevant department and we will work hard to fix all the issues you experienced and make your next stay a better and more pleasant one. We are committed to ensuring every guest feels valued and enjoys their stay so we look forward to welcoming you back soon and assuring you of our best attention at all times. Best Regards, Eko Hotels & Suites

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
usine à touristes
L’hôtel est une Gross usine à touristes composé de 3 unités avec 3 niveaux de qualité. Sans m’informer on m’a alloué une chambre dans EKO GARDENS. J’ai refusé la 1ère chambre qui sentait très fort le tabac froid et je le seul choix qui me restait était une chambre sombre à côté du parking de l’hôtel. Pas de wifi (réseau très faible avec des coupures répétitives).
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Abidemi Adebayo le 1 avr. 2019
Thank you for staying in Eko Hotels & Suites. We appreciate your feedback as this is the only way we can serve you better. Please be informed that Eko Hotels has four buildings spread across the premises with the different room types listed on all booking platforms. Our IT team are available 24/7 should you requires assistance with the Wifi connections. We are committed to ensuring every guest feels valued and enjoy their stay, so we look forward to welcoming you again soon and assuring you our best attention at all times. With Kind regards, The Sales Team, Eko Hotels & Suites.

10/10 Excellent

Christopher Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Eko Hotels & Suites le 2 janv. 2019
Thank you for choosing Eko Hotels & Suites. We appreciate your feedback and we hope to see you again.

10/10 Excellent

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent modern hotel complex
Clean, comfortable, modern hotel complex. I was lucky to get an upgrade to an Eko Signature suite, which was fabulous. Excellent service and dining options. I suppose the only negative thing could be that it does not feel like you are in Africa at all, but I enjoyed the modern comfort for my business stay there.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Ekohotels and suites le 4 déc. 2018
Thank you for coming to Eko Hotels and Suites. We appreciate your feedback and we hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Ekohotels le 31 oct. 2018
Thank you for coming to Eko hotels and Suites. We apologize you were unhappy during your last visit. Kindly send us a message about the specific issue you hard and we will work hard to fix the issue.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Ekohotels le 26 oct. 2018
Thank you for coming to Eko hotels and suites. We appreciate your feedback and we hope to see you again soon.

8/10 Bien

onumah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel historique à Lagos
Super buffet petit dejeuner
Réponse de Dami le 26 avr. 2018
Merci beaucoup pour votre commentaire, nous sommes impatients de vous accueillir bientôt.

8/10 Bien

jean-louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sécurisé ,pas de soucis de ce coté là . Salle de restaurant BEAUCOUP trop climatisée ,un vrai frigo et un contraste trop fort, n'oubliez pas votre petite laine pour le petit déjeuner !
Séjour de 4 nuits en mars 2018

8/10 Bien

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bien situé pour le travail
Hôtel bien situé pour le travail. Eko garden est calme... Le service reste un peu le point faible, le reste est tout-à-fait correct.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

8/10 Bien

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A good Place for business
EKO Hotel is still the place to go for business. But the quality of the service is going down...
Séjour de 8 nuits en novembre 2017

4/10 Médiocre

yannick, Paris

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ne vaut pas le prix demandé. A rénover en urgence.
Les chambres et sanitaires sont vétustes. L'odeur d'humidité (pour rester soft) est gênante. La climatisation quasi inopérante. Les chambres côté villes sont bruyantes, celles au dessus des compresseurs de climatisation sont à fuir. Les services annexes (restaurants, bar, etc...) sont très biens. Le personnels est serviable et sympathique.

4/10 Médiocre

Nnanyelugo, Amstelveen

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room 650, and the entire section where the room is located, needs thorough refurbishment. Bathroom door was dirty with rusts at the base, holder for shower head was broken, water from the shower sipped out to the floor through the sides of the glass divider, water was dropping from the AC vent, room needed paintwork, and then the cleaners topped it all up by leaving their cleaning buckets with dirty water in the hallway even after 9 pm. Experience wasn't worth the room rate.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Elizabeth le 21 mai 2024
Dear Nnanyelugo,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We understand how the issues mentioned must have impacted the quality of your stay and fell short of the standards we strive to provide for all our guests.Kindly note that we are in the process of a refurbishment project for all our hotels but for room 650 however, I have reached out to our maintenance/housekeeping team and I can confirm that the broken shower head holder and AC vent has been fixed and are both functioning properly.We value your feedback and we hope you'll give us another chance to demonstrate the exceptional service we're known for.Please don’t hesitate to contact me (Elizabeth, Sales and Marketing) if you’d further like to discuss your experience or inquiries on future stays.With Kind Regards, assuring you of our best attention at all times,

4/10 Médiocre

OMOWUNMI

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom needs updating immediately. It looks very unhygienic and dated. I had to upgrade to Eko Signature. On more than one occasion, I experienced really slow service in the restaurants on site. I wouldn’t stay here again
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Tomiwa

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Aloysius

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ifeoma

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Johnny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hotel was nice. Staff was excellent. What i didnt like was that my room was really hot. The AC was on and I could feel it blowing, but it wasnt blowing out cold air. The thermostat was really old, dont know if it even worked. I knew someone on a different floor. When I entered their room, it was way colder than mine, and their thermostat was a digital one. Also, did matter how much I tried, when showering, the water would come out of the tub. There was always a huge mess of water, almost flooded.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Elizabeth. le 14 mars 2024
Dear Mr Johnny,We appreciate your honest feedback. We’re thrilled to hear you found our staff to be excellent, they truly are an asset. About, the air conditioning and bathroom leakage in the room you stayed in (room 1003), we thank you for bringing it to our attention. I assure you, I will check with the maintenance department to ensure these issues have been fixed.We take guest comfort seriously and these fell short of our standards. To show our apology for the inconvenience, we’d like to offer you complimentary lunch in our Kuramo BLD buffet restaurant the next time we have the privilege of hosting you. We hope we are able to regain your trust and ensure a comfortable and enjoyable experience. With kind regards, assuring you of our best attention at all times,

10/10 Excellent

Carlos

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect for foreigners
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Elizabeth. le 29 févr. 2024
Dear Mr Carlos, Thank you for your feedback. We are glad to know that you consider our hotel perfect for foreigners, we believe the same as well.We look forward to receiving you in the near future.Best Regards,

2/10 Horrible

Akinlolu

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel and its rooms are very, very old. Poorly. It’s like a ghetto brothel. Shameful indeed. Electronic doors don’t work, had to be opened manually. Safety deposit box doesn’t work. A risky experience. Bathroom shower cabby drain is clogged up. Waste water doesn’t drain out.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Gina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Gloria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Augustine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Oghenetega

Les points forts : Équipements
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Elizabeth. le 31 janv. 2024
Dear Oghenetega, Thank you for the rating. Our aim is a 5/5 rating and we look forward to your kind feedback as to how we can serve you better. Warm Regards,

2/10 Horrible

Kelechi

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible stay
It was horrible because I had mosquitoes all through my stay. Even when they said they have dealt with it, it wasn’t done. I also didn’t get breakfast I paid for because the kitchen said this was not the case.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Elizabeth. le 1 févr. 2024
Dear Kelechi,Thank you for your feedback.Please accept our sincere apologies for the experience you had during your stay with us and be rest assured we're committed to ensuring this impression is fixed.Could you please provide us with the room number you stayed in and your check in and check out dates so that we can investigate this matter further.Can you please also share with me a mobile number I can reach you on? We would love to offer a complimentary lunch to appease you until we are able to get back to you with more concrete information regarding your stay.Guest satisfaction remains our top priority and we look forward to receiving you to a much better experience in the future.Warm Regards,

4/10 Médiocre

Muyiwa, Katy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location was great but the property was awful. The main facility was dated and needed upgrade. When taking showers, you have water running every where and felt unhygienic. My son literally refused to take a bath there. Out of 3 days booked, we could only slend a night at the main facility. The 3rd night , i had to pay extra to be moved to the signature which was slightly better. At the signature, the bathroom had constant pee smell . The room was nicer and newer though. The signature was the only facility that remotely met the stardard expected for a 5 star hotel. The other buildings like the Gardens and Suites were too far away and dated as well. Overall, I dont think the hotel is worth the amount charged. I never plan to stay at this hotel ever again.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Ajibola

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eko Hotel - Good Location for Fun
Lovely stay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Samuel

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Elizabeth le 5 févr. 2024
Dear Samuel, Thank you for the rating. We aim for a 5/5 rating and we look forward to your kind feedback as to how we can serve you better. Warm Regards,

10/10 Excellent

Bambo B

Séjour de 2 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

hesham

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Furhat

Séjour de 7 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Emmanuel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were friendly and polite
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Salvatore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyable relaxing stay with all amenities
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Akuchukwu

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Kabir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The toilet is leaking from the top, TV went blank n never came up rill i checked out
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Kinya

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
部屋もきれい、セキュリティも万全、周りには何もないけど、レストランもプールもある。
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Maxwell

Séjour de 4 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Kinya

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ホテルはとてもきれいでセキュリティも万全です。 ただし、周辺にはほとんどレストランはありません。 現地屋台は数軒あります。 プールでゆっくり出来ます。 ホテルのレストランは高いです。
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Kinya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
施設は素晴らしいですが、周辺には何もありません。
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

Abraham

Towels were old. The the price, they could have done better.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Christopher

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I felt very safe on site. The dining options are plentiful. I especially enjoyed their restaurant, Toast! The pool area was beautiful and the staff were friendly. It was my first trip to Nigeria and I would stay here again on my next.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Jimoh Jimmy

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Johannes

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Maryam

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Not value for money
This was a big disappointing and was not real value for money at all.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

Kabir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
A woman came knocking the door severely making noises and shouting along the passage. I called to report to the reception no response. For an international hotel, this is vwry embarrassing and unsafe as i wonder how the woman got into the rooms area unchecked
Séjour de 1 nuit en septembre 2023