Moderno Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Piazzalle Roma

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Moderno Hotel

Uitzicht op straat
Een kluis op de kamer, babybedden (toeslag)
Badkamer met wastafel
Zitruimte lobby
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 10 per persoon)

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Zakelijke services

Kameropties

Klassieke tweepersoonskamer (Double Bed: 180X190cm)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rio Terà Lista de Spagna, 154, Venice, VE, 30121

In de buurt

  • Piazzalle Roma - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Grand Canal - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Haven van Venetië - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Rialtobrug - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • San Marcoplein - 19 min. wandelen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Venetië Santa Lucia - 4 min. wandelen
  • Mestre Centro B1 - 10 min. rijden
  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ristorante ai Scalzi - ‬2 min. wandelen
  • ‪La Lista Bistro - ‬1 min. wandelen
  • ‪Burger King - ‬3 min. wandelen
  • ‪Ristorante Pedrocchi - ‬2 min. wandelen
  • ‪Trattoria Vittoria da Aldo - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Moderno Hotel

Hotel vlak bij Piazzalle Roma
Dicht bij San Marcoplein en Grand Canal ligt Moderno Hotel, waar gasten onder andere kunnen genieten van een businesscentrum.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en meertalig personeel
  • Bagageopslagruimte, gratis kranten en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Moderno Hotel bieden volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals kluisjes.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 09.30 uur: EUR 10 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)

Badkamer

  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De inchecklocatie verschilt van die van de accommodatie. Ga om in te checken naar [Rio Tera Lista di Spagna].
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
On certain dates of the year, visitors must pay an access fee of EUR 5-10 per person per day to enter Venice. Those with accommodation in Venice are exempt from paying this. Guests must however request an exemption voucher in advance and present it with an identity document on arrival. To check affected dates, fees and request an exemption, visit cda.ve.it/en/.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 50 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor babybed: EUR 50 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Moderno Hotel Venice
Moderno Venice
Moderno Hotel Hotel
Moderno Hotel Venice
Moderno Hotel Hotel Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Moderno Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Moderno Hotel voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Moderno Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Moderno Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Moderno Hotel?

Dit hotel ligt in Cannaregio, op 10 minuten wandelen van Scalzibrug, Piazzalle Roma en Grand Canal. Ook Haven van Venetië en Tronchetto (halte waterbus) liggen op 2 km afstand. Station Venetië Santa Lucia en Venetië (XVQ-Station Venezia Santa Lucia) liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Moderno Hotel

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 45 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

loretan Rene, suisse

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

la rue bruit nocturne insupportable

La clime en panne donc obliger d'ouvrir la fenêtre sur une rue très bruyante

6/10 – Redelijk

Marcos & Delia, Toronto, Canada

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Less than ten minutes walk to Termini.

No elevator, has to drag luggage to third floor using stairs. Tv not working. shower ok. 10 to 15 minutes walk to people mover to go to cruise port. Beware of restaurant below - overcharging. Look at the bill first before eating your order to avoid surprises - Tratoria Bella restaurant. We were ask to pay 106 euros for 2 instead of 14 euros plus tax per person. Beware of other eateries also.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Hotel non facile da trovare

Tutto sommato abbiamo trascorso una buona nottata. Rapporto qualità prezzo ok. Bagno pulito. Non facile da trovare

8/10 – Goed

Katrina, New Zealand - Auckland

Positief: Netheid, personeel en service
there were no emergency instructions in the room or any other general information for guests.

2/10 – Ontzettend slecht

Rune, Norge

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke et hotell, men rom i en sidegate, tilhørende et annet hotell, gitt prisen, et elendig hotell, med ditto service, ikke bo der, ta det vekk fra listene. Omtalen er misvisende.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

MJ, South Korea

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

최악의 호텔

우선 위치는 도저히 여기에 나온 위치로는 찾을수가 없고, 정...말 작은 골목에 있기 때문에 눈 크게 뜨고 표지판을 찾으셔야 합니다. 간판은 없구요..;; 그리고 호텔 안에 있는 담요는 머리카락에 냄새에 장난아닙니다. 다시는 이용하고 싶지 않구요. 위치나 가격보고 선택하긴했는데 웬만하면 그냥 베니스에서 숙박안하는게 나을듯

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Bardzo dobra lokalizacja

Pokój bardzo skromny ale czysty, cena adekwatna do jakości, polecam

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Trang inngang til koselig atmosfære

Inngangen lå gjemt inne i en ekstremt trang gate, men hotellet og rommet var svært koselig. Var renslig og romslig, og vi ble fulgt til døren ved ankomst.

10/10 – Uitstekend

Neil, Australia - QLD - Sunshine Coast

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service: Remarkable;

8/10 – Goed

robert, Australia - NSW - Regional NSW

check in instructions not correct

10/10 – Uitstekend

Julie, New Zealand - Auckland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Facilities: Excellent bathroom; Value: Good value for money; Service: Staff were great; Cleanliness: Very clean; The room was small but airy and we enjoyed staying there. The room had a sofa as well as two beds.

6/10 – Redelijk

kai, Singapore

small room with good location

Very small , clean and equipped room for a short stay in venice. Do not expect good quality bed in a 2 star hotel in a excellent location. 5 min walk to the main train station. Overall is ok, clean and great location and good service.

8/10 – Goed

Lynne, New Zealand - Waikato

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Sheila, York, UK

Positief: Netheid, personeel en service

Great for a short stay.

Booked for a 2 night stay following disembarkation from a cruise - needed somewhere relatively inexpensive, with a location not too far away from the bus station - really heavy suitcases to drag as you would expect following a 2 week cruise. Had to walk up and down the street several times to find the narrow alleyway leading to the hotel. Staff were excellent, very helpfull and friendly.

2/10 – Ontzettend slecht

roma, roma

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

soggiorno pessimo

l'hotel moderno e' situato in una calla piccolissima larga soli 80 cm non ci sono insegne ma solo un foglio A4 con stampato il nome dell'albergo, dalla calla principale e' impossibile vederlo. quando siamo arrivati hotel moderno era pieno ma e' gestito dalla stata proprieta' della locanda antica casa carettoni e hotel adriatico e siamo stati dirottati al carettoni, l'unica stanza disponibile era una stanza che loro definiscono letto alla francese sarebbe il nostro letto ad una piazza e mezza. lo sconsiglio vivamente, personale poco disponibile verso il cliente e stanze non adeguate al rapporto qualita' prezzo.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

לא ממולץ בכלל

לא היה מיזוג אויר, החדרים קטנים מאוד, הטלויזיה לא עבדה ..ויש לעלות הרבה מדרגות ללא מעלית.

6/10 – Redelijk

David, Australia - NSW - Sydney

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Facilities: No elevator only stairs; Service: Polite; Cleanliness: Clean; Hard to locate as entrance down an alley way

4/10 – Matig

Anna&Patryk, UK&Poland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hot atmosphere!

First of all it was extremely hard to find that hotel. When we finally got to the room, we find out that there is no way regulate a temperature. It was hot, air conditioning was working all the time on the highest heat. When we asked at the reception to fix it, nothing really has changed. So we had to sleep with window open. Because of permanent noise coming from the street and heat in the room we didn't really sleep too well. Next thing was dust under our bed, which was almost flying around and towels that were not changed. But after all and mostly thanks to great Italian wine we had very nice stay in Venice.

8/10 – Goed

Sandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Génial mais vieux

Je suis partie pour 3 nuits en décembre à cette hôtel Il faut savoir que la réception ne se fait pas au même endroit l'hôtel se trouve dans une impasse La première nuit a été sans chauffage on a du demander le lendemain ils ont appeler et le soir on a eu du chauffage Oui en effet il y'a des plafond sale moisissure mais c'est vivable quand il y a de l'humidité comme a venise faut pas espère un hôtel comme en France la réception est juste génial il parle plein de langue Nb: la Tv faut laisser une caution de 50 euros a savoir L'hôtel est très bien placer à côté de la gare et au début de Venise On gardera un très bon souvenir L'hôtel ne devrais pas s'appeler moderno car la déco ne les pas mais nous sommes a venise :) Avis général cetais bien même si la chambre est petite il faut noté que la douche et les wc sont dans la chambre et c'est un plus Et les chambres sont propre drap etc propre Bon voyage a vous et merci hotel moderno

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Placentera

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice

The site was great. The entrrance was nice and the staff professional. The bed was comfortable. The only problem was that the hairdryer did not work well enough

2/10 – Ontzettend slecht

Brian, MD, USA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible access and dreadful aspect!!

this hotel is not accessible for people with any kind of luggage. The hotel is located on a narrow alley not able to be passable by anyone pulling luggage. The only way to access the hotel through the access alley is if you enter the alley sideways and pull your wheeled bag sideways (so narrow the alley is!!!). Once you get to the hotel entrance (a whole in the wall), you need to climb a flight of stairs to get to the reception area (again, pulling you luggage by yourself!!). The aspect of the hotel is dreadful from the outside. When it was time for my check in (after 2PM this past Saturday), no one was at the reception. Horrible service! I would not recommend this hotel for anyone other than backpackers.

6/10 – Redelijk

Rachael, Australia - ACT - Canberra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Facilities: Tired; Value: Could be better; Service: Professional; Cleanliness: Lacking; The breakfast was good, but the hotel is so small it is actually served in another hotel