Uwajima Regent Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Uwajima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Uwajima Regent Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Werkplek voor laptop
Massages in de kamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-24 Marunouchi, Uwajima, Ehime, 798-0060
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Uwajima Oriental Hotel
Uwajima Oriental Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 234 beoordelingen
De prijs is € 46
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 820 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 4 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Uwajima Regent
Hotel Uwajima Regent Hotel Uwajima
Uwajima Uwajima Regent Hotel Hotel
Hotel Uwajima Regent Hotel
Uwajima Regent Hotel Uwajima
Regent Hotel
Regent
Uwajima Regent Hotel Hotel
Uwajima Regent Hotel Uwajima
Uwajima Regent Hotel Hotel Uwajima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Uwajima Regent Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 mei 2023
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
seungjun
31 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
seungjun
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
osamu
Reisde met familie
9 okt 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
osamu
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
masahiro
Reisde met een groep
29 nov 2021
Positief: Netheid
masahiro
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Ueda, Yamatokoriyama-shi
3 nov 2021
Ueda
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
満足

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Kazunori
Zakenreiziger
1 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
総合的に良いと思います
Kazunori
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 – Redelijk
Daisuke
2 apr 2021
宇和島
Daisuke
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 feb 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
滞在感想
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 dec 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jul 2020
屋上ビアガーデンはお盆までがお勧めです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Nobuhiro
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nobuhiro
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mei 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
TETSUYA
Reisde met een groep
26 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TETSUYA
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Takeshi
Zakenreiziger
19 dec 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takeshi
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
HIROSHI
29 okt 2019
Positief: Comfort kamer
HIROSHI
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Frederick
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An efficient and well located hotel.
Frederick
2 nachten verbleven in juni 2019