Smart Rooms
Bed & breakfast in Triëst
Fotogalerie voor Smart Rooms





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, gemeenschappelijke badkamer laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, gemeenschappelijke badkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Macchiavelli, 28, Trieste, TS, 34100
Over deze accommodatie
Smart Rooms
Gelijkaardige accommodaties

Le Terrazze
Le Terrazze
- Keuken
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 375 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.30 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 15 per dag (op 3 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smart Rooms House Trieste
Smart Rooms Trieste
Smart Rooms B&B Trieste
Smart Rooms B&B
Smart Rooms Trieste
Smart Rooms Bed & breakfast
Smart Rooms Bed & breakfast Trieste
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smart Rooms
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Suvi
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Clean but hot
Suvi
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Heath
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heath
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melanija
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanija
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had everything
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
DEBORAH KIM LAN
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
DEBORAH KIM LAN
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
maria grazia
24 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
maria grazia
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Adriana
24 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Thiago R
12 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value
Thiago R
4 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
thierry
Zakenreiziger
23 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien pour le prix
thierry
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Leonardo
5 nov 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonardo
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Paolo, Milano
Reisde met partner
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paolo
3 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
schöne 2 tage in triest
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
ishihata
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
ishihata
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hospitality
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mei 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molto accogliente e pratico
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018








