Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Toyooka
Fotogalerie voor Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland





Beoordelingen
9,6 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 87
25 nov - 26 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een regendouche
Een privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een regendouche
Een privรฉbadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-30 Hidaka-cho Kurisuno, Toyooka, Hyogo, 669-5372
Over deze accommodatie
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield By Marriott Hyogo Tajima Yabu
Fairfield By Marriott Hyogo Tajima Yabu
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 59 beoordelingen
De prijs is โฌย 87
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Hotel
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Toyooka
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Hotel Toyooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Sawa
19 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sawa
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROMASA
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMASA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Shingo
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shingo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
AKIHIKO
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIHIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Joe Ernesto
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe Ernesto
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
kazunori
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazunori
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
YASUMASA
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUMASA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
MASASHI
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASASHI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
seiji
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seiji
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Yusuke
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yusuke
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
JUNICHI, TATEBAYASHI
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆธ ๆฝๆใฎใใๅฟซ้ฉใชใใใซ

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
???
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Ujjaval
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ujjaval
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
PEILING
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEILING
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
OTA
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฟซ้ฉ
OTA
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Yuri
14 jan 2025
Yuri
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
ASAMI
5 jan 2025
ASAMI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Koichi
Reisde met familie
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Takahiro
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Heidi Carina Lund
Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi Carina Lund
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
kazuko
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
kazuko
1 nacht verbleven in november 2024








