OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Hotel in het centrum bij een trein-/metrostation in Tokyo met een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 141
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.013 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-3-2 Akasaka, Minato, Tokyo, 107-0052
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
OMO3 Asakusa by Hoshino Resorts
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 167 beoordelingen
De prijs is € 154
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 900 voor volwassenen en JPY 900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en LINE Pay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OMO3 Tokyo Akasaka by Hoshino Resorts
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Gregory, Calgary
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anna Sophia
28 jun 2025
Anna Sophia
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robin
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cassie
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassie
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Chiharu
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiharu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ming Lai
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Ming Lai
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Michael
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kaoru
29 mei 2025
Kaoru
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Theresa
21 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
29 apr 2025
Positief: Netheid
Juan
6 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
みほ
Reisde met familie
25 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
みほ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jacob
17 apr 2025
Jacob
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Barry
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chui Man
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chui Man
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROYUKI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Chui Man
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chui Man
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YUREN
11 apr 2025
YUREN
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Francesca
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesca
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sang Hyun
7 apr 2025
Sang Hyun
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Grace
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
4 nachten verbleven in april 2025