Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Akapana





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Manco Kapac Avenue, street corner of the fence # 20, Tiwanaku, Tiwanaku
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (13%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (13%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 80 per voertuig (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Akapana Tiwanaku
Hotel Akapana
Hotel Akapana Hotel
Hotel Akapana Tiwanaku
Hotel Akapana Hotel Tiwanaku
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Akapana
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jean-Philippe
25 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Philippe
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Paolo
29 okt 2024
Paolo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Diana
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stellar Customer Service
Diana
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Maria Tereza
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ruínas de Tiwanaco
Maria Tereza
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Benjamin
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Benjamin
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Sylwia
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Wenn die Auswahl begrenzt ist…
Sylwia
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Wagner
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wagner
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met familie
26 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Gabriela Wioleta
21 jul 2023
Gabriela Wioleta
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
15 mrt 2023
Gabriela
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Sarela
Reisde met een groep
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sarela
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Victor, St Augustin de Desmaures
Zakenreiziger
13 dec 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Victor
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Marianne
Reisde met een groep
22 sep 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianne
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Laszlo
2 jun 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laszlo
2 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Robert E
Reisde met familie
5 jan 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No hubo nadie al hotel
Robert E
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Sergii
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sergii
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Manuel, España
Zakenreiziger
27 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019