Piscine couverte, 3 piscines extérieures, tentes de plage

Avis sur RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora - Adults Only

5 out of 5
RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora - Adults Only
Calle La Costa, s/n, Alcala, Guia de Isora, Tenerife

Avis

9,6

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 310 avis sur 384." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 59 avis sur 384." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 11 avis sur 384." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 384." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 384." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Rudy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Luciano

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Elias

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de Alejandro Naranjo - Guest Experience Manager le 19 sept. 2020
Estimado Sr. Elias, Queremos agradecerle que haya elegido Red Level en Gran Meliá Palacio de Isora para sus vacaciones en Tenerife. Esperamos que haya disfrutado de una agradable estancia en nuestro hotel y que nuestras instalaciones hayan sido de su agrado. Nos encantaría tener la oportunidad de volver a darle la bienvenida en sus próximas vacaciones en Tenerife. Saludos cordiales,

10/10 Excellent

ELIAS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel et prestations
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Alejandro Naranjo - Guest Experience Manager le 11 janv. 2020
Cher Elias, En premier lieu, nous vous remercions d'avoir choisi le Red Level at Gran Melia Palacio de Isora pour votre séjour à Tenerife. Nous sommes ravis que vous ayez aimé notre hôtel, et aussi d'avoir pu contribuer à ce que vous passiez un séjour mémorable à Tenerife. Nous espérons vous recevoir très prochainement. Cordialement

10/10 Excellent

Katia

Séjour de 7 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Olivia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel avec vue mer. Nous avons séjourné au Red Level. Service et nourriture excellents. Chambre spacieuse et très bien aménagée. Seul bémol à l'arrivée on nous avons perdu 2 heures à nous énerver à cause d'un changement de carte de crédit alors que le séjour était déjà payé ! Nous avons dû payer une nouvelle fois et cela nous a engendré des frais supplémentaires. Complètement inutile et désagréable ! Dommage parce que le lieu est vraiment fantastique.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Maria Campos - Guest Experience Manager le 11 juin 2019
Chère Olivia, Je tiens à vous remercier pour avoir pris le temps de nous transmettre vos commentaires sur votre séjour à l´hôtel Red Level at Gran Melia Palacio de Isora. Nous sommes heureux de savoir que vous avez eu un agréable séjour parmi nous et nous vous remercions pour vous aimables commentaires en parlant de nos piscines, nos chambres et notre servide de nourriture. Nous espérons avoir le grand plaisir de pouvoir vous accueillir lors de votre prochain passage à Tenerife. Nos salutations. Sincèrement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
+ Décoration, espace, choix, loisirs (piscines, spa, plage privée), calme du Red Level (zone sans enfants) - Attente au restaurant Liquid Garden du Red Level; fermeture du Pangea (seul restaurant buffet) le midi.
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de María Campos Guest Experience Manager le 23 févr. 2019
Dear guest, I would like to begin by thanking you for choosing Red Level in Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday. There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service excellence and to create memorable stay is appreciated. We are delighted to read such positive comments about our pool areas, spa, as well as regarding our gastronomic offer in the Liquid Garden ideated to create unique culinary experiences. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards, María Campos Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Maria Campos-Guest Experience Manager le 2 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for your preference in selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday to Tenerife. We hope that you enjoyed a relaxing and pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Accueil personnalisé Premier restaurant déjà réservé
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Maria Campos, Guest Service Manager. le 27 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for your preference in selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday and for sharing your review through Expedia. It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in every aspect of your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour, dépaysant. Repas délicieux. Hôtel au top. Personnel dévoué. Chambre confortable malgré des sanitaires et quelques détails limites pour un 5 étoiles.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Maria Campos, Guest Experience Manager le 7 nov. 2018
Cher client, Je tiens à vous remercier pour avoir pris le temps de nous transmettre vos commentaires sur votre séjour à l´hôtel Gran Melia Palacio de Isora. Nous sommes heureux de savoir que vous avez eu un agréable séjour parmi nous et nous vous remercions pour vous aimables commentaires en parlant de notre personnel et nos chambres. Nous espérons avoir le grand plaisir de pouvoir vous accueillir lors de votre prochain passage à Tenerife. Nos salutations. Sincèrement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel avec de belles piscines et des restaurants de qualité.
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Álvaro Cons Guest Experience Manager le 27 août 2018
Dear Guest, I would like to begin by thanking you, not only for your preference in selecting Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday at Tenerife, but also for the time you have taken to let us know about your recent experience. Regarding your comments about our activities we appreciate your comments about this matter, since your opinion will help us to deliver a better service in the future and review our activities and show schedule. The entire team is looking forward to having the pleasure to welcome you at Gran Meliá Palacio de Isora. Best regards.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très accueillant, et superbe service.
Des notre arrivée nous avons été redirigé vers une entrée latérale du Gran Mélia où nous avons été accueillis par le personnel qui a pris le temps de nous présenter le fonctionnement de l’hôtel. La partie réservée au red level est calme avec un restaurant une piscine et un jardin dédiés. L’hotel Propose des activités variées toute la journée. Il y a en tout 8 restaurants avec des cartes différentes. En somme nous avons passé une semaine vraiment reposante.
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Álvaro Cons Guest Experience Manager le 28 juil. 2018
Dear Guest, I would like to begin by thanking you for choosing Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday. There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service excellence and to create memorable stay is appreciated. We are looking forward to welcoming you again soon for another amazing stay with us.Kind regards.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Álvaro Cons Guest Experience Manager le 12 mai 2018
Dear Guest, Thank you for your preference in selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday to Tenerife, we hope that you have enjoyed a pleasant stay with us. We are looking forward welcoming you back for your next holiday. Kind regards,

10/10 Excellent

Alexandre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique séjour
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Álvaro C. Guest Experience Manager le 13 mai 2018
Cher Alexandre, Je tiens à vous remercier pour avoir pris le temps de nous transmettre vos commentaires sur votre séjour à l´hôtel Red Level at Gran Melia Palacio de Isora. C’est une joie pour nous savoir que vous avez eu un bon séjour parmi nous. Nous espérons avoir le grand plaisir de pouvoir vous accueillir lors de votre prochain passage à Tenerife. Nos salutations. Sincèrement,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel accueillant, confortable, personel chalereux
hôtel de haut de gamme; les chambres sont agréables, un inconvénient cependant à cette saison elles sont froides à la limite du supportable , le conditionnement de l'air n'est prévu que pour rafraichir. la disposition générale est agréable avec vue sur mer il y a une grande variété de restaurants à noter (en red level) le sympathique apéritif de18h la plage est proche 300m mais petite et limite pour nager, cet inconvénient est compensé par l'existence d'une piscine de 270 m permettant de bien nager (certes en cette saison il faut du courage puisqu'elle n'est pas chauffée, température 18°)la nuit est parfaitement silencieuse le personnel de la réception (red level) est très chaleureux et très efficace ( Vueling avait égaré nos valises , et sans leur insistance nous n'aurions sans doute pas récupéré la seconde , arrivée après 4 jours. désagrément présence de pickpockets ( é vols un sac à mais et un portefeuille) en bord de piscine
Séjour de 9 nuits en février 2018
Réponse de Álvaro C. Guest Experience Manager le 26 févr. 2018
Cher Client, Nous voulons vous remercier pour avoir choisi notre hôtel Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora pour votre séjour á Tenerife et pour avoir pris le temps de laisser votre commentaire sur Expedia. Merci pour votre gentillesse en parlant de nos installations, les piscines et l'emplacement de notre hôtel. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour dans nos installations. Nous serions enchantés de vous donner une nouvelle bienvenue à Gran Meliá Palacio de Isora. Salutations distinguées,

4/10 Médiocre

JB

Les points faibles : Propreté
The room was not clean (floors, tables, towels, sheets), the food was average. The waiters at the Gran Meliá are not nice, and not helpful, the one at the RedLevel are better. The butler at the RedLevel, in particular one called Leo, is very nice and is doing a great job. I do not consider this hotel as a five stars hotel.
Séjour de 10 nuits en novembre 2017
Réponse de Álvaro Cons Guest Experience Manager le 4 janv. 2018
Dear JB, Thank you for choosing Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday at Tenerife and for sharing your feedback with the travelers of Expedia. We regret if your stay with us did not meet your expectations due to the situations you described regarding the cleanliness of the room and some of our waiters. I would like to assure you that your comments have already been forwarded to our team, since it was not in our intention in any way to give our guests the perception you described. Please do not hesitate that we will keep working in the aspects you mentioned, in order to be able to fully satisfy our guests. Beside this, we would like to thank you for your kind comment about Leo, you may rest assured that I will forward your positive feedback and he will be glad to know that his aim to service was appreciated. We are looking forward to welcoming you to Gran Meliá Palacio de Isora. Kind regards, Álvaro Cons Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Grégory et paul, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hotel sur une superbe ile
Un Hotel de reve additionné au service red level nous a permit de passer de superbe vacance. Un grand merci à l'équipe red level qui a été formidable avec nous. Les plus : le personnel, la vue splendide sur la mer et les jardins, le petit déjeuner au top, les balibed et jacuzzi, le superbe spa, la localisation, le temps ;), l'open bar gratuit, les fruit et jus fruit offert, les piscines, la salle de sport. Les points à améliorer serait la literie qui n'est pas à hauteur du reste de l'hôtel même si elle est bonne et les restaurants qui pouraient etre mieux au vu des prix. Ce qui est sur c'est quon reviendra le plus vite possible ! Encore merci !
Réponse de Paula Forero - Red Level Manager le 28 mai 2016
Cher Mr. Grégory et Mr. Paul, Nous vous remercions d’avoir pris le temps d’écrire un commentaire sur votre récent séjour au Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora. C’est une joie pour nous savoir que vous avez eu un bon séjour parmi nous et nous espérons avoir le grand plaisir de pouvoir vous accueillir très bientôt lors de votre prochain passage à Tenerife. Salutations distinguées, Paula Forero Red Level Manager

10/10 Excellent

Margot, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique dans un cadre féerique
j'ai passé dix jours au Red Level où j'ai particulièrement apprécié l'accueil, le personnel toujours souriant et parlant toutes les langues, l'open bar, les fruits et collations servis l'après-midi au bord de la piscine sans oublier les charmantes jeunes filles qui ont assuré les cours de yoga, de pilates et l'aquagym. De ma chambre je pouvais assister au lever et au couché du soleil.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent à tous les niveaux
J'y retournerai, tout est parfait. personnel extra etc....

10/10 Excellent

Hasim $ Marie-Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
TRES BONNE SURPRISE
4 j de farniente personnel super sympa et disponible cadre idyllique face à la mer hôtel silencieux calme petit déj super seul bemol quand vous prennez le diner dans dans l hotel (le resto en self service) un peu cher 42 euros + taxes par personne.

10/10 Excellent

Yougs

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Haut de gamme
Bel hôtel, très jolie vue, excentré des sites trop touristiques ou bétonnés. Service haut de gamme au Red Level, super petit-déjeuner avec vue magnifique, apéro open-bar bien fourni le soir. Petit bémol sur les tarifs des services supplémentaires (mais bon, on est sur du haut de gamme...). A noter : pas de plage, mais une piscine à débordement qui s'étend sur des dizaines et dizaines de mètres.

10/10 Excellent

pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hotel
L’hôtel est magnifique avec un jardin exceptionnel, le personnel est attentif et souriant. L'apéritif du soir avec coucher de soleil sur la terrasse et un must. Pas facile de trouver mieux à Tenerife...

10/10 Excellent

Nathalie, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
red level : pour parfaire le farniente !
séjour fantastique, ce concept de red level est juste génial, un hôtel dans l'hôtel où le service est remarquable, où vous vous delectez du côté très exclusif ! les coins détente transat sont très bien pensés avec des espaces "zones de tranquilité" pour parfaire le repos et le farniente. la piscine d'eau de mer (il faut être courageux néanmoins : 20° 21°) est aussi plus que très agréable. Petit déjeuner excellent (carte + buffet) ! globalement : un vrai régal ! en comparaison par rapport au Bahia del Duque, les zones transat notamment sont vraiment beaucoup mieux agencées, avec toutes une vue mer, avec une notion d'espace, de "no noise", vraiement un grand bravo au groupe Melia !

10/10 Excellent

Valentina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tutto perfetto. Un letto comodissimo, una doccia fantastica, personale all’altezza. Sono stati 4 giorni indimenticabili! Grazie Red Level!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Laura López, Voice of Customer Coordinator le 3 mai 2024
Gentile Valentina,Saluti dal RedLevel at Gran Meliá Palacio de Isora!Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti di sapere che il letto ha fornito il massimo del comfort, un aspetto che rispecchia la nostra dedizione a una vita ben vissuta. La sua esperienza con la nostra doccia fantastica ci ricorda l'eleganza senza tempo e la cura dei dettagli che caratterizzano ogni aspetto del nostro hotel. Il nostro personale si impegna quotidianamente per offrire un servizio personalizzato intuitivo, riflettendo il calore e lo stile distintivo di Gran Meliá. La vostra soddisfazione è per noi una conferma del nostro impegno a mantenere gli standard senza pari che ci si aspetta da un luogo di eccezionale bellezza e lusso.Con la speranza di averla ancora come nostra gradita ospite al RedLevel at Gran Meliá Palacio de Isora, le porgiamo i più cordiali saluti.Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 Excellent

Adrian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff very good with lots assistance with several issues during our stay,would definitely recommend
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord le 11 mars 2024
Dear Mr. Adrian,Greetings from the RedLevel of the Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!We thank you for sharing this feedback on your recent stay.It is a delight to hear that our staff provided exceptional assistance throughout your stay, embodying our dedication to intuitive personal service. We are thrilled to receive your commendation on the room cleanliness and overall condition of our hotel, reflecting our commitment to a life well-lived through carefully-designed touches and maintenance of our iconic luxury property. The complete satisfaction of your service experience is a testament to the signature warmth and style that we take pride in.We look forward to welcoming you back in the future for another pleasant stay,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Excellent

Marko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tasokas resort!
Palvelu erinomainen ja kohteessa useita lomakeskuksen omia ravintoloita.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Andjelka

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Harry, Aldie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely resort in a wonderful location. Very easy to get around the island via car so highly recommend a rental. The resort is quite nice, peaceful and relaxing with very good restaurants.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord le 17 janv. 2024
Dear Mr. Harry,Greetings from the RedLevel of the Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit. We are delighted to hear that the tranquil ambiance and superb dining options contributed to a peaceful and relaxing retreat for you. It’s wonderful to know that our convenient location enhanced your exploration of the island, allowing for easy travel and an enriched experience of Tenerife’s beauty. Should you choose to return, our dedicated team will be on hand to curate more exceptional experiences, ensuring your next stay is even more memorable. We are committed to providing intuitive personal service and an unrivalled fine dining experience that reflect the simple pleasures and understated elegance in every detail. Step into a world of the exceptional with us once more, as we continue to honor our dedication to a life well-lived.We really hope we will have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 Satisfaisant

Timothy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Cuno

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ferien wie man es sich wünscht! Sehr freundliches und gut geschultes Personal. An dieser Stelle ein besonderes Dankeschön an Jessica von der Reception. Wir kommen sehr gerne wieder.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Manuel Barrios, Guest Experience Manager le 3 nov. 2023
Lieber Herr Cuno,Grüße vom RedLevel at Palacio de Isora, einem Gran Meliá Hotel! Wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie unser freundliches und gut geschultes Personal schätzen, insbesondere Jessica von der Rezeption. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen einen erstklassigen Service zu bieten und sind dankbar für Ihr Lob. Es ist schön zu hören, dass Sie unsere Einrichtungen und Annehmlichkeiten genossen haben und einen unvergesslichen Urlaub bei uns verbracht haben.Gern würden wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Guía de Isora, Tenerife wieder bei uns begrüßen!

10/10 Excellent

Igor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent quite facility in a big hotel.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Manuel Barrios, Guest Experience Manager le 13 sept. 2023
Dear Igor,Thank you for positively reviewing your experience.We are happy that everything was to your satisfaction. We always aim to meet and where possible exceed our guests' expectations and appreciate your kind feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future. Kind regards,Manuel Barrios, Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Derek B

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing property with a nice public beach and promenade right outside. Friendly staff, great food, good drinks, nice room, incredible views. Can’t ask for much more. Great way to spend the weekend, or a week. My one and only complaint were that the light switches in the room were difficult to operate at times.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Manager le 31 mai 2023
Dear Derek,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at our hotel.We are thrilled to hear that you enjoyed your visit and that you appreciated our stylish establishment.We are also pleased to know that our cuisine was to your liking and that the breathtaking views had a positive impact on your stay.We apologise for any inconvenience you experienced with the light switches in your room. We understand that this may have been a minor issue during your stay, and we will have our maintenance team investigate and take any action necessary.Furthermore, we strive to provide our guests with the best possible experience, so we are delighted to know that you felt our team upheld the high level of service we are known for.Your feedback is invaluable to us as we strive to give every guest the memorable stay they deserve, and your comments help us to achieve that goal.It would be a pleasure to welcome you again. Kindest regards,

6/10 Satisfaisant

Simon Richard

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
We have stayed RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora on 4 occasions now going back to 2016 but to be honest Gran Melia need to up their game if this is "flag ship" "Red Level" offering as the hotel is now looking quite tired and the rooms are needing a complete rework now. Not good frankly and still quite expensive. The room was not very clean, the furniture in the room was in poor condition with doors that don't close on wardrobes and drawers that stick. The bathroom was very tired and not clean in places. The restaurants offered poor quality food that is sold as high end dining at a high price. One meal was inedible. We ate out of the hotel for the rest of the holiday at local restaurants and paid far less with very good quality. I don't mind paying for great quality food but this was far from it. Sun beds around the red level pool and in the red level garden were dirty and in poor condition in some cases.Overall very disappointing. Gran Melia just lost a good customer.
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de Manager le 26 mai 2023
Dear Simon,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel.We are delighted to know that you have chosen to stay with us on multiple occasions since 2016 and appreciate your loyalty. However, we are truly sorry to hear that your recent experience did not meet your expectations. We regret to hear that you felt our high standards were not upheld and we have noted your comment regarding the furniture in your room. Rest assured we will address these issues with our team to ensure improvements are made. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Regarding the quality of food in our restaurants, we pride ourselves on offering a diverse range of internationally renowned dining experiences, and we are disappointed to hear that on this occasion your experience did not meet your expectations. We will share your feedback with our culinary team for evaluation. We also appreciate your comments about the sunbeds around the RedLevel pool and garden, and we will take the necessary steps to ensure they are properly maintained and cleaned. Once again, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you have come to expect from us. Sincerely,

10/10 Excellent

Oliver

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel and fantastic staff. Food was genuinely outstanding. Breakfast was a highlight having been served by the most friendly and welcoming staff only to be beaten by Gabriella in the Italian restaurant whose warmth and attention to detail were exemplary
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Manager le 26 mai 2023
Dear Sir,Thank you for this kind review.It is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our team members are truly appreciated and inspire us to continue upholding our high standards of service.Thank you for also mentioning our breakfast, we understand the importance of starting the day off right with a quality meal.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,

6/10 Satisfaisant

Annette

Séjour de 7 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Guido

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir sind keine Pauschalurlauber und meiden große Hotels mit All-In und großem Animationsprogramm. Die Anlage ist groß, aber es verläuft sich im RedLevel-Bereich sehr gut. Insgesamt ist es eine chillig und schöne Anlage mit vielen Möglichkeiten und mit sehr freundlichem Personal.
Séjour de 5 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Ashley

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Jonathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Claire

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Jacqueline Gaye

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is our second stay at the Red Level and we weren’t disappointed. The level of customer service throughout the hotel is exemplary, the grounds are immaculate, the cuisine varied and first class and the accommodation and housekeeping excellent. If I could sum this hotel up in five words - “A little bit of paradise”.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Susan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A gem of a hotel and staff in Tenerife
Excellent hotel - lovely staff who were extremely helpful and friendly. Plenty of choices to eat both in the complex and in the area. Really enjoyed our stay and would go back there again.
Séjour de 5 nuits en mars 2022

10/10 Excellent

Marco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sauber, sehr freundliches Personal, grosses Angebot
Séjour de 6 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Maxim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Лучший отель на Тенерифе
Просто замечательный отель. Наерное лучший на острове. Идеально просто всё. Докопаться не к чему. Если будем на Канарах, обязательно вернемся. Были в red level, всем советую.
Séjour de 7 nuits en juin 2021

10/10 Excellent

Helmut

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2021

10/10 Excellent

Karan, London

Les points forts : Propreté et personnel et service
The incredible staff make this beautiful hotel into something truly special. Every single staff member is so lovely, friendly and will go above and beyond for you. We had a faultless stay and loved every minute. The only negative to me is the dark bedrooms and bathrooms. Couldn’t see to put on make up! But would definitely return. Gorgeous special staff and hotel
Séjour de 7 nuits en décembre 2020

2/10 Horrible

John

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
3 star not 5 star. Don’t stay!Rude staff, bad food
Manager isn’t trained, as she was told all our problems and didn’t resolve any or offer anything in return. From bad service, to rude staff, dirty rooms, bad food, it goes on and on. Shocked at how bad this hotel was (and only due to the staff) The views, buildings and pools are incredible, but mean nothing with such bad staff. And a manager that is unable to do her job! Do not stay!
Séjour de 7 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

Olav

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beste hotell vi har vært på
Vi reiser til utlandet mange ganger i løpet av et år. Vi har bodd på flere 5-stjerners hotell, men dette er det beste vi noensinne har vært på. Red level lå ved enden av hotellet, og det var rolig og avslappende med nydelig utsikt over sjøen. Svært god frokost, og det var forfriskninger tilgjengelig hele dagen. Fingermaten og drikken på Happy hour var også svært god. Alt personale var særdeles serviceinnstilt. Vi kommer definitivt tilbake.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Alejandro Naranjo - Guest Experience Manager le 6 mars 2020
Dear guest Olav, We would like to begin by thanking you for the time you have taken to share your experience with us, as well as for your preference in selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since we strive day by day to keep improving and to provide our guests with unique and memorable experiences. In addition we genuinely appreciate your kind words about our facilities, the food and the service provide by our team. We are looking forward welcoming you back for your next holiday. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is our ‘go to’ place for winter and autumn breaks and look forward to returning each year because of the RedLevel concept. There have been subtle changes over the last 5 years, not all for the good, as the accountants seem to have forgotten
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Alejandro Naranjo - Guest Experience Manager le 28 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday at Tenerife as well as for sharing your review. We truly regret if your stay at our resort did not meet your expectations as we always do our best to provide our guests with unique experience and we are sorry that in your case we did not succeed in this proposal. We would like to thank you for your important feedback that help us to keep improving our service. Beside this, we are really glad to read that you have enjoyed our hotel and facilities. We are looking forward to welcoming you back to Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic staff, great facilities and nothing was too much trouble.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Alejandro Naranjo - Guest Experience Manager le 17 févr. 2020
Dear guest, Thank you for selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday in Tenerife as well as for sharing your review. It is heartily a pleasure to know that you have enjoyed a relaxing stay among us. We are very glad to know that our facilities, as well as our team have exceeded your expectations since our guests’ satisfaction is our most important objective. We hope to welcome you soon for your next holiday in Tenerife. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent property and very tranquil in January. No noise anywhere, very peaceful and very relaxing - probably because the kids are all at school! There are sections for adults only which we stuck to as well. The on site SPA is great too with plenty of treatments available too. The vegetarian options need to be reviewed and added to as well but we were only there for 2 nights so it was sufficient. You will need to pack long sleeve shirts, trousers and shoes to dine in a couple of the on-site restaurants which we were not expecting but enjoyed the food in the other restaurants that we dined in. it was 24C during the day but the nights are cold, so jumpers and jackets are a must. Really enjoyed our stay and would definitely go back again.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Alejandro Naranjo - Guest Experience Manager le 21 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday at Tenerife as well as for sharing your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we would like to thank you for your important feedback that help us to keep improving our services and we will transfer your comments to our Food and Beverage managers. We are looking forward to welcoming you back to Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora. Kind regards,