Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Home hotel





Een gratis à la carte ontbijt, gratis boodschappenservice en dagelijks een gratis receptie vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Home hotel. Naast een terras en een koffiebar/café, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 50+ Mbps.
VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mirabad Drive 1, 41a, Tashkent, 700100
Over deze accommodatie
Home hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 0.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
- Administratieve toeslag: USD 4.5 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat enige betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars, of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie geaccepteerd wordt.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Home hotel Tashkent
Home hotel Bed & breakfast
Home hotel Bed & breakfast Tashkent
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Home hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Julie
26 apr 2025
Julie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gunnar
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunnar
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shuho
16 feb 2024
Shuho
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Edmond
Reisde met familie
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional
Edmond
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cosy but expensive
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Ho Chang
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ho Chang
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
FREDERIC
Reisde met familie
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FREDERIC
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
HIROTOSHI
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROTOSHI
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
dennis
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dennis
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Gilles
Zakenreiziger
15 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Gilles
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
John
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous hotel. Exceptional staff.
John
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
WOOJUN
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

WOOJUN
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met familie
4 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Taylor
Reisde met familie
15 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Heidi
2 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Rebekah
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Better than home!
Rebekah
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Zarina
Zakenreiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Только положительные впечатления!
Zarina
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Cage, Tokyo
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cage
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Sergey
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sergey
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019