Hotel Fénix
Koloniale accommodatie met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Hotel Fénix





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
22 nov - 23 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Double Room Standard laden

Double Room Standard
Alle foto's voor Superior kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 tweepersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Room Standard laden

Room Standard
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4a. Avenida. Norte 19, Centro, Tapachula, CHIS, 30700
Over deze accommodatie
Hotel Fénix
Gelijkaardige accommodaties

Hotel San Francisco
Hotel San Francisco
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 883 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Fénix Tapachula
Fénix Tapachula
Hotel Fénix Hotel
Hotel Fénix Tapachula
Hotel Fénix Hotel Tapachula
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Fénix
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 nov 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
31 okt 2025
Carlos
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ERIIC
Zakenreiziger
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIIC
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rafael
13 okt 2025
Rafael
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Rafael
Reisde met familie
11 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafael
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angelica Mabel
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelica Mabel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Arturo
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arturo
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
23 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Asbel
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asbel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Olga Lilia
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olga Lilia
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Olga Lilia
16 mei 2025
Positief: Personeel en service
Olga Lilia
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yesica
16 mei 2025
Yesica
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Helen
2 mei 2025
Helen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claudia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met familie
16 apr 2025
Ricardo
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Jendi
14 apr 2025
Jendi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Darwin
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darwin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay


Steven
2 nachten verbleven in april 2025








