Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hirayunomori Annex





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Private Bathroom) laden

Deluxe Twin kamer (Private Bathroom)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
4 badkamers
Een bidet
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Shared Bathroom) laden

Standaard Twin kamer (Shared Bathroom)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Waterkoker
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

TOKYU STAY Hida-Takayama Musubi no Yu
Hida Takayama Onsen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 997 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

656-4 Okuhida Onsengo Hirayu, Takayama, Gifu-ken , 506-1433
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hirayunomori Annex Hotel Takayama
Hirayunomori Annex Hotel
Hirayunomori Annex Takayama
Hirayunomori Annex Hotel
Hirayunomori Annex Takayama
Hirayunomori Annex Hotel Takayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hirayunomori Annex
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kazuhiko
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
JINGCHIEH
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
JINGCHIEH
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
栄一
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid
栄一
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Phummarin
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Phummarin
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Hsien Yi
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hsien Yi
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HSIAO-CHING
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
太棒了
HSIAO-CHING
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Toru
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Toru
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
CHIH-HUNG
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很超值的住宿環境
CHIH-HUNG
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
LING LING IVY
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LING LING IVY
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Chien Liang
Reisde met familie
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chien Liang
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
MEI FUNG
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯
MEI FUNG
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
fujiko
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fujiko
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Mei-jih
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei-jih
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Yu Fung
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Fung
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Laiwa
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適方便的酒店
Laiwa
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019