citizenM Taipei North Gate
Hotel in het centrum in Taipei, met een restaurant, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor citizenM Taipei North Gate





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 kingsize bed laden

Comfort kamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(98 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed (No view) laden

Kamer, 1 queensize bed (No view)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Eslite Hotel
Xinyi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.029 beoordelingen
De prijs is € 252
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 3, Sec. 1, Zhonghua Rd., Zhongzheng Dist., Taipei, 100
Over deze accommodatie
citizenM Taipei North Gate
Gelijkaardige accommodaties

Solaria Nishitetsu Hotel Taipei Ximen
Solaria Nishitetsu Hotel Taipei Ximen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.413 beoordelingen
De prijs is € 201
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer TWD 460 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: TWD 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: TWD 500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
citizenM Taipei North Gate Hotel
citizenM Gate Hotel
citizenM Gate
Citizenm Taipei Gate Taipei
citizenM Taipei North Gate Hotel
citizenM Taipei North Gate Taipei
citizenM Taipei North Gate Hotel Taipei
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over citizenM Taipei North Gate
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YC
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YC
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Petrus
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfect choice
Petrus
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Yvonne
7 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met een groep
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Mayumi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie Lok Tung
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie Lok Tung
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SAORI
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAORI
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
TOYAMA
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOYAMA
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MUNEKI
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUNEKI
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Man Yee
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Man Yee
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kok Cristal Su
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kok Cristal Su
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jian
Zakenreiziger
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jian
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Isao
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Isao
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
12 okt 2025
Thomas
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Avery
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avery
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hsiang Chi, Taichung
30 sep 2025
Hsiang Chi
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
moris, Lake Worth
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
moris
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wallace
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wallace
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ANJU
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANJU
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MAKI
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKI
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yahua
23 sep 2025
Yahua
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sau Wan
22 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Sau Wan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NATSUMI
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

NATSUMI
3 nachten verbleven in september 2025











