Hotel Zamburger Sg Bakap

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Sungai Jawi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Zamburger Sg Bakap

Receptie
Een douche, een haardroger, handdoeken
Gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Details aan de binnenkant

Beoordelingen

3,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2 Jalan Gamelan Indah, Taman Gamelan Indah, Sungai Bakap, Sungai Jawi, Penang, 14200

In de buurt

  • Design Village Outlet Mall - 10 min. rijden - 9.5 km
  • Negeri Pulau Pinangstadion - 11 min. rijden - 13.3 km
  • Bukit Batu Kawan - 11 min. rijden - 14.1 km
  • Winkelcentrum AEON van Bukit Mertajam - 13 min. rijden - 14.1 km
  • St. Annakerk - 18 min. rijden - 19.4 km

Lokaal vervoer

  • Penang Sentral - 21 min. rijden
  • Penang (PEN-Internationale luchthaven Penang) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Super 98cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪水晶饮食中心 - ‬4 min. wandelen
  • ‪顺记中泰海鲜园 Soon Chi Restaurant - ‬7 min. wandelen
  • ‪坤華經濟餐廳 - ‬9 min. wandelen
  • ‪新顺利茶楼 Sin Soon Lee Restaurant - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Zamburger Sg Bakap

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel Zamburger Sg Bakap biedt onder andere een businesscentrum. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Zamburger Sg Bakap zorgen voor volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches

Talen

Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

New Town Hotel Sungai Jawi
New Town Sungai Jawi
New Town Hotel
Zamburger Sg Bakap Sungai Jawi
Hotel Zamburger Sg Bakap Hotel
Hotel Zamburger Sg Bakap Sungai Jawi
Hotel Zamburger Sg Bakap Hotel Sungai Jawi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Zamburger Sg Bakap?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Zamburger Sg Bakap voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Zamburger Sg Bakap inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Zamburger Sg Bakap uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Zamburger Sg Bakap?

Dit hotel in Sungai Jawi ligt op 3,3 km van Bukit Cempedak en op 3,5 km van Changkat Keledang. Ook Bukit Sungai Merah en Design Village Outlet Mall liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Zamburger Sg Bakap

Beoordelingen

3,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 24 beoordelingen

3,2/10

Netheid

3,8/10

Personeel en service

3,0/10

Voorzieningen

3,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Sach, Kortenhoef

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zeer slecht in een buiten wijk niet op het eiland

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The air con is not cold and the water heater is not working at all.... Very disappointing
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Huhu

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing at all
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tek Keong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sucks hotel.

I woke up 3am. Cant sleep. The room got smell of drain. At first 12am -2am , the cooking smell from the restaurant nearby went to my room. The nightmare After the restaurant closed. The drain smell came into my room. At 3 am, i went to reception and request to change room. The guy asked me what time i check in. I told him 8pm. He said “why I didn’t change room that time?” . I told him that time no smell of drain. He told me can change room but will forfeit my deposit!! What a sucks hotel ! Is a scam.
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
room dirty..no service..
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

LIM

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty, very dirty
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall quite ok for the price that we've paid
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Haikal, Kuala Lumpur

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location of the hotel is not suitable for travellers. Haikal's room view is very terrible which in front of Chinese grave that cause uncomfortable condition and he really can't sleep all night long
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

IERRA NADIA

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad experience

Smelly like water treatment area, noisy nearby gym. I booked for two night but managemyself to stay 1 night only
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I don't recommend anyone to book at this hotel, it's very very very dirty, and the bedsheets are smells and dirty. And they don't change it, I fought with and had them change it. And they told me theu don't change the sheets when someone new comes. And this hotel should not be on Expedia. Plz Expedia remove it!!
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sisuta

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room very dirty
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nuratirah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

disaster

reach there.. cancel stay.. .. i should be receiving back 1 day payment due to cancelation or no show up... because u book for 2 days but i only get 10 percent... im not going to book with expedia again
2 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Chong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Please renovate n keep clean the place

Bad smell, licking, bed sheet smelly n dirty, door lock broken, need to keep clean or renovation, wait for reception girl for half an hour after call up then she comes back
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Tourist

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I don't want to stay here next time..Hotel not comfortable for me :(

4/10 – Matig

raza, Klang

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Only as a last option.

The room is small. I keep bumping my head on d tv rack they place on the wall. Above my twin bed! The floor feels dusty, haven't been mopped for a while.

2/10 – Ontzettend slecht

nur afrah, Malaysia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will never come here again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Safety concern and crowded with bangla n nepal

Not recommended to stay..nightmare especially for the safety concern

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall

Very disappointed....

4/10 – Matig

Hazirah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

okorogba

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer