Royal Orchid Central

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice in Shimoga

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Orchid Central

Exterieur
1 slaapkamer, een minibar, een bureau, geluiddichte muren
Tennisbaan
Receptie
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Indische gerechten

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een regendouche
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een regendouche
  • 279 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoonsbed

Club kamer, 1 tweepersoonsbed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een regendouche
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
B H Road, Shimoga, Karnataka, 577201

In de buurt

  • Ameer Ahmed Circle - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Gandhi Park - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Shimoga instituut voor medische wetenschappen - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Kundadri - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Sakrebailu Elephant Camp - 14 min. rijden - 16.2 km

Lokaal vervoer

  • Shimoga Bidare Station - 24 min. rijden
  • Luchthaven Shimoga (RQY) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Panchami - ‬8 min. wandelen
  • ‪Pingara Bar - ‬5 min. wandelen
  • ‪Domino's Pizza - ‬3 min. wandelen
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min. wandelen
  • ‪pavan icecreams And North Indian Dishes - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Orchid Central

Hotel met een chique stijl in het stadscentrum
Een droogkuis/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Royal Orchid Central. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Indische gerechten. Naast een 24-uurs businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, ontbijt (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
De 130 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en badkuipen of douches
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Pinxx
  • The Mix Bar
  • Tiger Trail

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (419 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Wasmachine/droogkast

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1120
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Toeslag voor late check-in: INR 1770 als je incheckt tussen 12.00 uur en 19.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: INR 1770
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 5300 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1120 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: INR 1770 als je incheckt tussen 12.00 uur en 19.00 uur
  • Toeslag voor laat uitchecken: INR 1770 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Orchid Central Hotel Shimoga
Royal Orchid Central Shimoga
Royal Orchid Central Hotel
Royal Orchid Central Shimoga
Royal Orchid Central Hotel Shimoga

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal Orchid Central?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Royal Orchid Central?

Vandaag, 17 jul. 2025, kost een verblijf bij Royal Orchid Central van één nacht voor twee volwassenen op 21 jul. 2025 min. € 40,49, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Royal Orchid Central voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Royal Orchid Central inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van INR 1120 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Tegen een toeslag van INR 1770 kun je bij deze accommodatie tussen 12.00 uur en 19.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Orchid Central uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van INR 1770 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Royal Orchid Central een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 5300 per voertuig.

Waar staat Royal Orchid Central?

Dit hotel ligt in het centrum van Shimoga, op 10 minuten wandelen van Ameer Ahmed Circle, Shimoga instituut voor medische wetenschappen en Gandhi Park. Kundadri ligt op 2,4 km.

Beoordelingen over Royal Orchid Central

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 65 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 65 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Abhilash

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable stay
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

venkatesha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaaaa
4 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kondajji

There were bugs that bit us through the night
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Nagaratna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There were lot of mosquitos in the room, Brakefast spread was good
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

murali

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Vijay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Narayan Ramachandran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Enjoyed our stay

Enjoyed our stay and the food at the hotel. The cab service provided is very expensive compared to the distance covered. .
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Narayan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Prasad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to relax and chill out
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Ganesh

1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Naveen Kumar

1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

GURURAJA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Nitin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Arunava

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Mallikarjun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ravi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel under renovation
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Narasimha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located right in the heart of the city. Huge mall at walking distance. Many dining options close by. Would be nice if the management did an upkeep. For the rates they charge, one expects everything to be new and fresh.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rajendra

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ravi

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Dusty and not clean.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ravi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sumangala sangeetha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was nice, well maintained
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Prashanth

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Decent place
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Anubhav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good experience

Very good hotel
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Dr Ravi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Sourav

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Hotels.com & Royal Orchid didn’t go well together

A good overnight stay requires three things: a smooth check in, comfortable room and a pleasant service. What went wrong as the first one: Hotels.com didn’t send the hotel my voucher and they refused to honour the receipt I was showing them as a proof. More than an hour was spent in the lobby amongst very irresponsible guests who were roaming without masks and this was scary and very tiresome after 9+ hours of road travel. Everything else went well. The service at all Royal orchid properties has always been good and here they more than made up for the bad experience with their hospitality and even a token goodbye snack parcel. My special mention to Yunus who worked hard to get this sorted with Hotels.com. This website would lose its clientele and also affect ratings of hotels who are subscribed to them unless 24x7 customer support is provided.
1 nacht verbleven in januari 2021