Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Hozuki





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-chome-10-1 Hachiman Aoba Ward, Sendai, Miyagi, 980-0871
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hozuki Hotel
Hotel Hozuki Sendai
Hotel Hozuki Hotel Sendai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hozuki
Beoordelingen
7,2
Goed
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ai
9 jul 2025
Ai
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ダイスケ
Reisde met familie
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ダイスケ
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
KURUMADA
6 sep 2024
KURUMADA
1 nacht verbleven in september 2024