Hotel La Grotta
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Palazzo Pubblico
Fotogalerie voor Hotel La Grotta





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Contrada Santa Croce, 17, Centro Storico, San Marino, 47890
Over deze accommodatie
Hotel La Grotta
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Joli
Hotel Joli
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 495 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 15 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Grotta San Marino
Grotta San Marino
Hotel La Grotta San Marino/City Of San Marino
Hotel La Grotta
Hotel La Grotta Hotel
Hotel La Grotta San Marino
Hotel La Grotta Hotel San Marino
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel La Grotta
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,8
Locatie
9,2
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Serena
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serena
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Eric
7 jun 2025
Eric
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jari
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jari
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Assunta
Reisde met een groep
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Assunta
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mats
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay.
Mats
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel, Swansea
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Silke
Reisde met familie
23 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch!



Silke
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Chris, Zürich
Reisde met partner
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Wolfgang, Kolbermoor-Bayern.
Reisde met partner
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolfgang
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Gianluca
Reisde met familie
15 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week end a San Marino
Gianluca
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Antonio
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour .tout etait bien sauf le petit dejeuner
Antonio
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Steve
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steve
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Helene
2 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helene
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Rikke Tetsche
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rikke Tetsche
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Nenad, Zagreb
Reisde met partner
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nenad
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Eric
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel para casais
Eric
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Sébastien, Québec
Reisde met partner
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sébastien
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Lars
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing views
Lars
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Mandi
Reisde met familie
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mandi
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Gill, London
Reisde met partner
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gill
1 nacht verbleven in januari 2020








