Hall

Avis sur Motel 6 Woods Cross, UT - Salt Lake City - North

2 out of 5

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 218 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 249 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 190 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 152 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 191 avis sur 1000." "

6,4/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

5,6/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Bernadette

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Motel vétuste, au bord de l’autoroute donc très bruyant. La piscine ressemblait à un marigot ! Une mauvaise odeur dans la chambre peut être la moquette à changer
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

jean pascal

Les points forts : Personnel et service

6/10 Satisfaisant

Mary

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Better than alot of Motel 6's. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

JULISA

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Kathi

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Trash setting around all weekend. Weeds knee deep dogs couldnt use grass to pee
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jack

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are very friendly.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Jannette

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the greatest for one night it was ok I wouldn’t stay here again
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Lilli

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I really like how cheap motel 6 is. It’s convenient and easy. I ended up getting a room that had smoke in it, went back to the desk and I had a friendly young man that was very helpful for me to get a new room that didn’t smell. The staff were just so sweet. I do wish the walls were a bit thicker cause you could hear someone watching a movie but it wasn’t too bad. With all said, motel 6 is a perfect place to just have a place to crash at night
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Lisa

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Danikah

Love it
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

CJ

Voyage avec des animaux de compagnie
The room had a stench, even though it was a non-smoking room this stench just emanated from the area.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Jaspinder

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Jodi, Fort Duchesne

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked that it was close to services available. I was afraid of the other customers that were hanging around so stayed indoors. Good to be able to leave without any problems.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Lisa

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A lot of shady looking people living at motel. Felt unsafe. Our room smelled awful. Strong cigarette smoke. I would take your breath away. We don't smoke.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Melissa

Les points forts : Équipements
Great Staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the people and hotels here very much. They are very friendly.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I hope I can clean my room before 11: 00 a.m. two days, and I will leave the tip on the table. Thank you.
Séjour de 6 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Angela

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly, the rooms door didn’t seal fully and you could see outside through the cracks, toilet kept running and you could hear everything outside. But the room was clean and is close to the freeway.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 5 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Brett

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
The heater would make a lot of noise when it turned on every 15 minutes or so.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Xiaodan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 5 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Laverne

A two stay was not satisfactory. The cleaning staff did not change out the sheets, towels and did not clean room. A call was made to the front office, the person was very rude, he said we had to request the day before for the room to be cleaned. I had to get cleaned towels from the office myself.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

May

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
La limpieza no era la mejor.

4/10 Médiocre

Benjamin

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outdated rooms and not the cleanest
Séjour de 5 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Bob

Les points faibles : Propreté et personnel et service
First room we were assigned to had never been cleaned. Dirty sheets and linens, Garbage not emptied. Second room they sent us to hadn't had the floors mopped. Big gobs of sticky somethings on the floor. Smoke detector that beeped ALL NIGHT long. Staff didn't have time to fix it.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Margaret

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Elizabeth

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Brandy

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I couldn’t any one to clean room when I checked in microwave and shower in room dirty fridge had old food in it and in the middle of night the ceiling leaked and flooded out whole room and I had to pack up load car go to front office in my pjs and move to new room instead of them bringing me the new room key and letting me just move stuff to new room. They did say I would get a percentage of money back but we will see.
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Ricardo

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et équipements
Stayed for a couple weeks. Could've cleaned the room more than just twice.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 mars 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Kaelyn

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The room smelled musty upon walking into the room. Rust was everywhere in the bathroom. Poor ventilation. The toilet had a lid but no seat. Counters were scratched badly and deeply. Property just looks poorly maintained in general. Cleaning staff either didn’t clean the room or do an adequate job cleaning. When I tried to talk to the clerk upon check out I got blamed for not saying something sooner but I tried to tell him that I got in a little after 1 am and was so tired that I didn’t want to deal with the hassle of moving all my stuff to another room so I just left it and went to bed.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 7 mars 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

6/10 Satisfaisant

Brandy

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
People were fighting all night and walls are thin. But otherwise decent for price didn’t realize until I got to room there was no refridge or microwave. But manage my did say I should have called about noise but I didn’t want reprocussion from neighbors
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Bridget

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 8 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Xiaodan

Séjour de 7 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Hester, Bountiful

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Robert

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is old and smells old, walls paper thin, one side woman screaming at her kids alnight to go to sleep other side kept grunting and then up stairs decided to go for a walk around their room at 4am for 15 minutes with what sounded like wearing big boots. Reception pasted with notes of what you can and can’t do and is very uninviting Receptionist was very nice.
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Shelley, DeLand

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Terrance

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is rude and uncooperative, no understanding!.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Katheryn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Shirley

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The shower was bad the floor was dirty
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Shirley, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 Médiocre

Terrance

Les points faibles : Personnel et service
Toilets stopped up, need light bulbs in every room and the desk clerk is rude!. Not all but the afternoon clerk that works there is very rude. And the other clerk that works the morning shift is helpful but rude as hell as well.. they are very mean and have no reasoning. Doesn’t try to have any understanding. They what they have to say and there’s attitude from that point on
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Xiaodan

Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Bonnie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good for overnight stop with a pet. Room clean and bed comfortable.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Omar

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Receptionist was and a**hole for answering a simple question.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Justin

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023