Smile Hotel Kitaasaka
Hotel met een 24-uurs receptie in Asaka
Fotogalerie voor Smile Hotel Kitaasaka





Beoordelingen
8,2 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 38
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double)
8,4 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Double Room - Non Smoking
Semi Double Room-Non-Smoking
Japanese-Western Mixed with Bath
Double Room With Bath
Twin Room With Bath
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-5 Nishihara, Asaka, Saitama Prefecture, 351-0034
Over deze accommodatie
Smile Hotel Kitaasaka
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Kita-asaka-eki Nishi-guchi
Toyoko Inn Kita-asaka-eki Nishi-guchi
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 270 beoordelingen
De prijs is โฌย 53
19 dec - 20 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ร la carte ontbijt: ongeveer JPY 850 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Kitaasaka Hotel
Smile Hotel Kitaasaka Asaka
Smile Hotel Kitaasaka Hotel Asaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smile Hotel Kitaasaka
8,2
Zeer goed
8,0
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 โ Matig
Hiroyuki
18 okt 2025
Hiroyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
??
17 okt 2025
??
6 nachten verbleven in september 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Yasutaka
25 sep 2025
Yasutaka
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
ๅๅผฅ
Zakenreiziger
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅๅผฅ
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Toru
18 sep 2025
Toru
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Clementsia
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clementsia
11 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Hideyuki
Zakenreiziger
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hideyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Lisa
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 โ Matig
Shosuke
27 jun 2025
Shosuke
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Kenji
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
??
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Jake
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jake
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Hideyuki
Zakenreiziger
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hideyuki
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Christopher
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Yoshimichi
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimichi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Matthew
30 mrt 2025
Matthew
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Brock
Reisde met partner, Reisde met familie
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brock
6 nachten verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
Kenji
11 mrt 2025
Kenji
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Alfred Fiifi Adu
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfred Fiifi Adu
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
MIDORI
4 mrt 2025
MIDORI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
SHINICHI
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINICHI
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
28 nachten verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
Keiichiro
8 jan 2025
Keiichiro
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 โ Redelijk
YUKIHARU
1 jan 2025
YUKIHARU
1 nacht verbleven in december 2024








