Hotel Colbert
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Saint-Jean-de-Luz
Fotogalerie voor Hotel Colbert





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Boulevard Du Commandant Passicot, Saint-Jean-de-Luz, Pyrenees-Atlantiques, 64500
Over deze accommodatie
Hotel Colbert
Gelijkaardige accommodaties

Brit Hotel De Paris
Brit Hotel De Paris
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 192 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.45 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Colbert Hotel
Hotel Colbert Saint-Jean-de-Luz
Hotel Colbert Hotel Saint-Jean-de-Luz
Hotel Colbert Saint-Jean-de-Luz
Colbert Saint-Jean-de-Luz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Colbert
8,0
Zeer goed
8,4
Netheid
8,6
Locatie
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ada
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ada
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
michel
19 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michel
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
tatsuhiro
4 sep 2025
tatsuhiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bénédicte
3 sep 2025
Bénédicte
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Thierry
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Jean francois
Reisde met een groep
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jean francois
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Christele
14 aug 2025
Christele
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lionel
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bien mais améliorations possibles
Lionel
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Virginie
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Comfort kamer
Pas sûre de revenir
Virginie
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Moreau
6 aug 2025
Positief: Personeel en service
Moreau
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Valérie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel au top !
Valérie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Pascale
Reisde met een groep
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascale
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tracey
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Valerie
24 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerie
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
AGNES
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Correct
AGNES
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
cedalia
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cedalia
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Franceschetti
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Franceschetti
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
michele
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michele
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ouiem
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ouiem
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Héctor Manuel
18 jun 2025
Héctor Manuel
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MICHIKO
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHIKO
1 nacht verbleven in juni 2025








