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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 117 avis sur 212." "
10 – Excellent
117
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 73 avis sur 212." "
8 – Bien
73
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 15 avis sur 212." "
6 – Satisfaisant
15
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 212." "
4 – Médiocre
4
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 212." "
2 – Horrible
3
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
Geoffrey, charleroi
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tout était parfait. Très bel hotel et parfaitement situé.
Geoffrey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Dear Geoffrey,Merci Beaucoup! Great to read that you had such a pleasant stay, and were able to enjoy our beautiful city.Hope we can welcome you back soon!Warm regards,OlafGeneral Manager
8/10 Bien
Yann
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yann
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Agnes
Voyage en couple
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grande chambre propre et silencieuse.
Proche métro.
Tres bien
Agnes
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Rosemarie Alavrez le 27 juil. 2023
Dear Agnes, Thank you for your visit to our hotel and of course for leaving this pleasant review. We hope to welcome you again!Best regards,Rosemarie Duty Manager
8/10 Bien
Philippe
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Satisfait du séjour calme dans un quartier agréable
Peut être amélioré
-Niveau d'accueil et information client
-services offerts
-problème de connexion Wifi
Philippe
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Olaf Vieth | General Manager le 13 juin 2023
Dear Philippe,Thank you for your visit to our hotel and ofcourse for leaving this pleasant review. We hope to welcome you again!Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Marayffa le 4 oct. 2021
Thank you for staying with us! We are happy that you had a great stay with us.
Hope to see you next time!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Chelsy le 16 juil. 2021
Dear Mr/Mrs,
Thank you for your review. We are very happy that you have enjoyed your stay with us. Hopefully we will see you again in Savoy Hotel Rotterdam.
With warm regards,
Chelsy Hakman
Savoy Hotel Rotterdam
6/10 Satisfaisant
Paul
Voyage d’affaires
25 juil. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Dommage pour l'insonorisation !
Point très négatif : l'hôtel n'est pas bien insonorisé. Point très positif : Le petsonnel est très gentil et serviable, le système de check in et out digitalisé est efficace.
Paul
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
10/10 Excellent
Anders
2 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anders
Séjour de 2 nuits en mai 2020
Réponse de Nicoline Montanus le 11 juin 2020
Dear Anders,
Wow, a full 10 star score!
We are very proud that we were able to contribute to your wonderful time in Rotterdam.
We hope to see you in the near future at Savoy Hotel!
Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Guy
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pas exceptionnel, pas un 4 étoiles !
Rien à dire sur le personnel. Par contre on est loin d’un hôtel exceptionnel. Correct, milieu de gamme mais certainement pas 4 étoiles. Chambres exiguës, les toilettes ne sont pas séparées du coin douche, pas de mini bar....
Guy
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Nicoline Montanus le 18 févr. 2020
Dear Guy,
Thank you for your feedback about your stay. We are very sorry to read that your expectations did not match with the reality. We indeed do not have a minibar in the room but at the reception we do have a little shop called 'Jutterspeijs' were you can some food and drinks. Hopefully we will see you again in Savoy hotel Rotterdam.
With warm regards,
Nicoline Montanus
General Manager
10/10 Excellent
Lesnes
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lesnes
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Zerrin le 6 mai 2019
Dear mrs. Lesnes,
Thank you for your review!
We would like to welcome you again in our hotel.
Kind regards,
Zerrin
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Zerrin le 6 mai 2019
Thank you for your good review!
Kind regards,
Zerrin
10/10 Excellent
Ruth
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A lovely, comfortable stay in a cozy room with fun vintage touches. Well priced, as well.
Ruth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Niels
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Niels
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Beryl
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room is spacious, especially the bathroom, very clean. The location is perfect, the Rotterdam central station is nearby, so very easy to travel around. Cube house and the market are nearby, there are many choices for food and shopping
Beryl
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Olaf General Manager le 23 mai 2024
Dear Beryl,Thank you very much for your stay and raving review! We're elated to read you enjoyed it all so much.We can't wait to welcome you back soon!Warm regards,OlafGeneral Manager
8/10 Bien
Helen
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
This location is conveniently located to the local market and restaurants.
Helen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Olaf General Manager le 15 mai 2024
Dear Helen,Thank you very much for your stay. Great to read you managed to enjoy our lovely city so much from the Savoy hotel. Hope you visit us again soon!Warm regards,OlafGeneral Manager
8/10 Bien
Donald
Voyage en famille
14 mai 2024
Centraal gelegen voor de verkenning van Rotterdam.
Donald
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Olaf General Manager le 15 mai 2024
Beste Donald,Ontzettend bedankt voor je verblijf, super om te lezen dat je zo hebt genoten van ons hotel en de mooie stad.We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!Warme groet,OlafGeneral Manager
10/10 Excellent
Armando, miami
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very safe and quiet area.
Armando
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Olaf General Manager le 13 mai 2024
Dear Armando,Thank you very much for staying with us, excellent to read you enjoyed our perfect location in the city.We hope you visit us soon again!Warm regards,OlafGeneral Manager
8/10 Bien
Harald
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Super aardig personeel, nette kamer
Harald
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Olaf General Manager le 6 mai 2024
Beste Harald,Ontzettend bedankt voor je verblijf bij ons! Ik heb je complimenten doorgegeven aan het team.We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.Warme groet,OlafGeneral Manager
8/10 Bien
Menuska
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Menuska
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Olaf General Manager le 16 mai 2024
Dear Menuska,Thank you very much for your stay, we hope to welcome you back soon!Warm regards,OlafGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Natalie
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Nice hotel but the big let down was the accessibility for wheelchair users. Also could pay a bit more attention to detail when it comes to cleaning as a few cobwebs around on the ceiling and under the bed not hoovered. Staff was fantastic both day and night. If access wasn’t an issue I would definitely stay there again.
Natalie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Dear Natalie,Thank you very much for your stay with us, and for taking the time to share your feedback. I'm sorry to read that the hotel's access had an understandable impact on your overall experience.Our hotel was built in the 60s and as it is considered a heritage site we are limited with the adjustments we are allowed to make to the building. I will definitely take your feedback as I see we can do a better job at communicating this on our website.I'm glad to read though that the team was able to help you as best they could!Wish you all the best,OlafGeneral Manager
2/10 Horrible
Muzeyyen
14 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamers vol en geen alternatief
Muzeyyen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Beste Muzeyyen,Zoals aangegeven bij aankomst sta je op de blacklist vanwege het roken in de kamer tijdens je vorige verblijf. Wij vinden het dan ook erg jammer deze feedback zo terug te lezen.OlafGeneral Manager
10/10 Excellent
Juliane
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, gutes Frühstücksangebot, Zimmer sauber und ruhig
Juliane
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Dear Juliane,Thank you for staying with us, great to read you enjoyed it all so much!We hope you visit us soon again.Warm regards,OlafGeneral Manager
10/10 Excellent
Joan
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy bien ubicado en la zona centro
Joan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Dear Joan,Thank you for staying with us and great to read that you enjoyed our hotel and it's lovely location within Rotterdam.Hope you visit us soon again!Warm regards,Olaf General Manager
10/10 Excellent
Jochen
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerne wieder.
Sehr nettes Hotel.
Sehr zentral.
Jochen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Dear Jochen,Great to read you had a lovely stay with us. Hope to welcome you back soon!Warm regards,Olaf General Manager
8/10 Bien
Karin
Voyage en couple
5 mars 2024
Het was maar 1 nacht, maar het was super. Alles netjes, mooie kamer, goed ontbijt. In 1 woord TOP.
Karin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Beste Karin,Wat fijn dat alles zo top was! We hopen je snel weer een vergelijkbare ervaring te geven.Warme groet,Olaf General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Olaf General Manager le 3 mai 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us, great to see you enjoyed it. We hope you visit us again soon.Warm regards,Olaf General Manager
10/10 Excellent
Renato a
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Renato a
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Renato a, Wow, a 10! What an amazing compliment! Thank you for leaving us such a wonderful score!We look forward to welcoming you again in our hotel.Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
10/10 Excellent
Robert
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Robert, WOW, 10 out of 10! Thank you for your this amazing score!This is what we do it for.We look forward to welcoming you again soon. Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
6/10 Satisfaisant
Barton
5 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the best
Check in didn't give me a room number, key card didn't work, lifts were out of order on arrival.
Reception charged me twice for the room.
Barton
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Barton, Thank you for sharing your feedback.We regret to read that your stay was not as expected, allow us to express our sincerest apologies. We believe that we can learn for this feedback and use it to improve. We have send you an email to your private email with further instructions for your next stay if you choose to stay with us.We hope you consider staying with us on your next trip to Rotterdam. Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Peter, We want to thank you for taking the time to leave a review! WOW, a 5 out of 5 score!We look forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Rotterdam.Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
10/10 Excellent
Joao
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joao
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Joao, Thank you for you leaving such an amazing score!We are happy to see you had an great stay with us. We look forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
8/10 Bien
Danuta
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Danuta
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Danuta, Thank you for your positive score!We strive to deliver great experiences consistently!We are looking forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
10/10 Excellent
James
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely nice hotel near the train station & fine food. Spacious room & bathroom with luxurious amenities and comfortable bed.
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Delencia | Duty Manager le 22 janv. 2024
Dear James,Thank you for leaving a positive review and a nice rating.We are glad you enjoyed your stay with us and everything met your expectations.We look forward in welcoming you again soon!Warm regards,Delencia Duty Manager
8/10 Bien
Carla
15 janv. 2024
Carla
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Carla, Thank you so much for the positive and good score. We strive to make it a 5 out of 5, on your next stay!We look forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
10/10 Excellent
Anusheh
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anusheh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Anusheh, Thank you for the prefect score of 5!We look forward to welcoming you again. Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
8/10 Bien
Luc
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location and very efficient
Conveniently located and with a modern vibe.
Luc
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Delencia | Duty Manager le 3 janv. 2024
Dear Luc,Thank you for leaving a beautiful score and a positive feedback.We are glad to hear that you had a pleasant stay with us, and that you find our location great combined with a modern vibe.We hope to welcome you again in the future!Warm regards,Delencia Duty Manager
10/10 Excellent
Lana
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Logeren hier altijd als we in Rotterdam zijn! Op wandelafstand van de winkelstraat, goede restaurants, bars en ontbijtkoeken in de buurt. Geen gratis parking van het hotel zelf maar wel korting als je in de ondergrondse garage tegenover parkeert. Enorm vriendelijk personeel, ruime en nette kamers.
Lana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Alban
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
There was a poop stain on my Towel it was absolutely disgusting. For compensation I got free breakfast.
Alban
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Alban, My apologies that there was a issue during your stay. Although I'm happy to read that the issue was handled quickly, this is not the standard we aim for. I will definitely discuss this with our housekeeping staff.We hope to see you again in the future, so we can show we how we usually do it here in Rotterdam!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
8/10 Bien
Baris
Voyage en couple
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Centraal gelegen. Hartje centrum. Alles op loopafstand
Baris
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Delencia | Duty Manager le 26 déc. 2023
Beste Baris,Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn verheugd te horen dat u de centrale ligging van ons hotel in het stadscentrum op prijs stelt. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!Warme groet,Delencia Duty Manager
10/10 Excellent
Arjan
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arjan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 16 févr. 2024
Dear Arjan, Wow, a full 5 star score! We are very proud that we were able to contribute to your wonderful time in Rotterdam. We look forward to welcoming you again!Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
10/10 Excellent
MIGUEL
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location. Close to everything. Amazing staff.
MIGUEL
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Delencia le 21 déc. 2023
Dear Miguel,Thank you for sharing your experience with us and your compliment regarding our location and our staff! We truly appreciate your amazing feedback.We look forward to welcoming you again in the future!Warm regards,Delencia Duty Manager
8/10 Bien
Daniel
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very goid
Very good. No problems at all. Good location for what we had planned
Daniel
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hidatsa Martiszoon le 29 nov. 2023
Dear Daniel, Thank you for this positive review!We are happy to hear that you had a great stay without any problems, also that the location of our beautiful hotel has corresponded with your plans.We look forward to welcoming you again in the future.Kindest regards, Hidatsa Martiszoon Guest Service Supervisor
8/10 Bien
peter
Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goede kamers, goed ontbijt. Prima hotel.
peter
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Delencia le 13 nov. 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij waarderen het enorm. We kijken ernaar uit om uw opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Delencia Duty Manager
10/10 Excellent
Marina
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles tiptop in orde. Hip hotel 😀
Marina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Delencia le 13 nov. 2023
Beste Marina,Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Delencia Duty Manager
8/10 Bien
job, dakota
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté
i needed something last minute in the area
the savoy was best option in my case
price was ok, rooms very small, elevator very small
and apparently bar/lounge area closes very early
it could have been nice to have had a drink around 9pm without having to leave the property
job
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Delencia le 13 nov. 2023
Dear Job,Thanks a lot for writing this review. With your input we can improve ourselves. We apologize that your experience did not fully meet your expectations. Regarding the early closure of our bar/lounge area, we want to clarify that it is open until 23:00 PM to ensure our guests have the opportunity to enjoy a relaxing drink on the property. We regret if this was not communicated clearly during your stay.We would be delighted to welcome you again, ensuring a more enjoyable experience that aligns with your expectations.Best regards,Delencia Duty Manager
10/10 Excellent
Veron
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veron
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Francisco, London
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cinema room was a memorable experience. Kids loved it.
Francisco
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Edla
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edla
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Swee Fun
Voyage en groupe
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
What I like is it is a safe area, easily walkable to parking garage and to Blaak station. Saturday market is lively and good choice to walk around. Staff were always friendly and helpful at anytime. Breakfast was real super & excellent, many choices beyond our expectation. Felt so comfortable & happy to enter the hotel with the unique decor and the room too. Happy that the room had an expresso machine & a kettle too. Will definitely stay again at Savoy Hotel & give good recommendation. There was nothing to complain
Swee Fun
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Rosemarie le 18 oct. 2023
Dear Swee Fun, Thank you for the most delightful feedback! Our location is truly amazing. We are happy to read that you fully enjoyed the hotel, the facilities and most of all the service of our team! We strive to offer top-notch service and comfort for all of our guests. Hopefully we will have the pleasure to welcome you back very soon for another memorable stay!Best regards,Rosemarie Duty Manager