Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel à l'Oriel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Huisdiervriendelijk
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Rue Des Écuries Seigneuriales, Riquewihr, 68340
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13.50 voor volwassenen en EUR 6.75 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 10 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 21.30 uur en 23.30 uur
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel à l'Oriel Riquewihr
à l'Oriel Riquewihr
à l'Oriel
Hotel à l'Oriel Hotel
Hotel à l'Oriel Riquewihr
Hotel à l'Oriel Hotel Riquewihr
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel à l'Oriel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
MONiQUE
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent accueil et petit déjeuner copieux
MONiQUE
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Peter
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met een groep
4 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Didier
Reisde met familie
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
andré
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour à Riquewihr



andré
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
william
15 nov 2019
william
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
william
14 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
william
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Dagfinn
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dagfinn
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
RIE
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可愛いホテル!
RIE
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Naoko
23 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
残念な点
Naoko
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
cirino
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour hôtel Oriel
cirino
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Jacob
6 jun 2019
Positief: Personeel en service
Np vbg
Jacob
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Kent
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kent
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Thomas
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Patrick
3 jan 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel pas top.
Patrick
3 nachten verbleven in december 2018