Hotel Minerva
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Ravenna
Fotogalerie voor Hotel Minerva





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Hd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Digitale zenders
Kleerkast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Hd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Digitale zenders
Kleerkast
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Hd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Digitale zenders
Kleerkast
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Hd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Digitale zenders
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Maroncelli 1, Ravenna, RA, 48121
Over deze accommodatie
Hotel Minerva
Gelijkaardige accommodaties

Astoria
Astoria
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 412 beoordelingen
De prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 6 voor volwassenen en EUR 4 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (retour)
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Registratienummer van de accommodatie IT039014A1WZFRZHH6
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Minerva Ravenna
Minerva Ravenna
Hotel Minerva Hotel
Hotel Minerva Ravenna
Hotel Minerva Hotel Ravenna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Minerva
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
anncharlotte
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Extremt nära stationen
anncharlotte
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Claudio
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudio
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Zefferino
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zefferino
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Walter
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walter
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alice Anna
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice Anna
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
marco
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marco
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Parichart
27 jul 2024
Parichart
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Maurizio, Pavia
Reisde met partner
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Maurizio
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Gianluca
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gianluca
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Riccardo
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riccardo
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Keith
3 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Giovanni
Zakenreiziger
31 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giovanni
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
john
1 aug 2022
john
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Charles, Grand junction
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
4 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Viorica
5 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Viorica
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Lorenzo, Piacenza
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Lorenzo
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Olga
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Olga
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
NOBUAKI
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel with excellent staff!!!
NOBUAKI
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Doug, Los Angeles
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doug
3 nachten verbleven in januari 2020








