Hôtel Oscar

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten in Rabat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Oscar

Ingang accommodatie
Serveert ontbijt, lunch, diner, Marokkaanse gerechten
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Lobby
Exterieur

Beoordelingen

4,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een ligbad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
429 Avenue Hassan 2, Rabat, 10000

In de buurt

  • Parlementsgebouw van Marokko - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Strand van Rabat - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Hassan-toren - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Kasbah des Oudaias - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Chellah - 5 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Place de Russie Tram Stop - 10 min. wandelen
  • Station Rabat Agdal - 19 min. wandelen
  • Luchthaven Rabat-Salé (RBA), Marokko - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Goethe 2.0 - ‬15 min. wandelen
  • ‪Dar Lhout - ‬9 min. wandelen
  • ‪El Ouazzani - ‬16 min. wandelen
  • ‪Riad al Hassan - ‬8 min. wandelen
  • ‪La italiana - ‬15 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hôtel Oscar

Hotel in Quartier Des Orangers
Geniet van een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice bij Hôtel Oscar. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een fitnesscentrum.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een vergaderruimte
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 120 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 70 voor volwassenen en EUR 70 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Diep bad
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.30 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.22 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 70 voor volwassenen en EUR 70 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 250.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Oscar Rabat
Oscar Rabat
Hôtel Oscar Hotel
Hôtel Oscar Rabat
Hôtel Oscar Hotel Rabat
Hôtel Oscar Rabat
Oscar Rabat
Hotel Hôtel Oscar Rabat
Rabat Hôtel Oscar Hotel
Hôtel Oscar Rabat
Hotel Oscar
Hôtel Oscar
Oscar
Hotel Hôtel Oscar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Oscar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hôtel Oscar voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hôtel Oscar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.30 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Oscar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hôtel Oscar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 250.00 per voertuig.

Waar staat Hôtel Oscar?

Dit wellness hotel ligt in Quartier Des Orangers, op 2 km afstand van Jardin d'Essais Botaniques, Bibliothèque Nationale du Royaume du Maroc en Bab Rouah-poort. Ook Al Barid Stadion en Bab El Had Plein liggen op 2 km afstand. Place de Russie Tram Stop ligt op 10 minuten wandelen en naar Sidi Mohammed Ben Abdellah Tram Stop is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hôtel Oscar

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 66 beoordelingen

4,8/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Cees, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ontzettend slecht hotel in een slechte buurt!

Hotel Oscar is een hotel die je zeker moet vermijden. Geen creditcard alleen cash nemen ze aan. Geen warm water bij aankomst. Geen zeep. Zeer verouderd en vies hotel. Niet rokers kamer wordt ook gewoon in gerookt. Ruikt er muf. Toiletbril ligt los. Kan door ruimtegebrek alleen schuin op toilet zitten. Bad is oud en vies. Douchekop kan niet opgehangen worden. Airco werkt niet. Totaal sfeerloos en oude en vieze kamer. Kussens stinken. Matras is doorgezakt en ligt slecht. Hotel ligt in een verpauperde buurt. Enzovoorts enzovoorts. Blijf weg uit deze hotel!!!!!

8/10 – Goed

Az eddine

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hiroshi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very very poor service, I recommend you to avoid this hotel as much as possible. reception does nothing to help the customers, almost no cleaning, they didn’t even change the towel, no stable wifi in the room, no fridge, bad breakfast. the worst hotel experience ever.
5 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Steven

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lots of opportunities for improvement
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Paula Carolina

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Mohammed, Pleasanton

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The rating is based on the price we paid. Meaning, had it been more expensive it would have been a 1 or 2 stars. Also keep in mind that in Rabat, you may pay double the price and not have way much better. The plus: Beds were good, clean sheets and comfortable. The AC was working in our room. The staff is really welcoming and kind. Know that anything that is not to your liking or you need, they will do all they can to make you happy. But you also have to understand the mean they are working with. Breakfast is included in the price. It’s a decent one. I would recommend not to go too late (less options). The food is ok (not great, not bad, for the price of the room) Lasty, and this is a big plus when you are in Rabat: plenty of “petits taxis” drive by so you don’t have to wait too long and to return they all know “Oscar Hotel” so you don’t have to explain where you are going. The room we were in (facing the side street) was fairly quiet (hard to find in this area of Rabat) The cons: They don’t give you a floor mat i. The bathroom. We had to ask for a small towel to out on the ground. The bathroom is extremely out dated. It’s clean, but it doesn’t look like it. Really set low expectations (no place to put your items, bottom of toilets color is questionable, mold in the shower), yet they clean. You just have to consider it like the bathrooms at the public swimming pools (you just shower and go) They have 2 elevators but some reason only one of them stops on the 5th floor.
7 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Oumaima

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Lissette

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

elgana

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accueillant et très sympathique personnel.
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Gurpal

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a bad smell in the toilet and a musty smell in the room, the elevator was not working, it didn't go to the first floor, so we had to take the stairs, and there was no landline in the room which was defficult for us to ask about something
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

R

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Usine à insecte

Chambre remplie d’un sexe, fourmis de partout, araignée. L’inadmissible des fourmis dans toute la chambre
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

David

Left the hotel as I couldn’t stay in it it’s a disgrace don’t go near it
7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Shunmugapriya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was good and walkable to the bus station.
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Ahmed

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good with lots of local eatries and a mall nearby. The rooms need updating as toilet and shower not to the standard and not very clean.Bedroom will say okay nothing to write home about it. Breakfast very good with lots of eating choices.
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Taoufik

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für etwa 45 Euro pro Nacht hatte ich keine hohen Erwartungen an das Hotel. Dennoch war die Hygiene eine absolute Enttäuschung. Das Bett war mit Haaren und Flecken übersät, die Toilette roch unangenehm nach Urin, und die Handtücher wirkten nicht frisch. Ausstattung ist bei diesem Preis nebensächlich, aber Sauberkeit sollte selbstverständlich sein. Um möglichst wenig Kontakt mit dem Bett zu haben, musste ich die Kissen mit meinem T-Shirt abdecken und bin in meiner Kleidung geschlafen.
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Habtom

1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

KAMAL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pas propre trop d allergie je deconseille
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Sejour en deçà des attentes

J’avais choisi cet hôtel en partie pour ses espaces de travail. Or ces espaces étaient inaccessibles car en rénovation. De plus j’avais réservé une chambre Triple plus chère afin que nous ayons plus d’espace. C’était juste une chambre de même taille avec un lit de plus sans chaise ni bureau et sans large fenêtre. J’ai finalement obtenu une chambre double à 2 lits jumeaux avec balcon, bureau et chaise au 5e étage… pour le prix d’une chambre triple. L’hôtel ne m’a pas remboursé la différence.
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je ne comprends pas qu’on attribue ne serait-ce qu’une seule étoile. Accueille par des receptioniste incompétente… arriver 15:00 la chambre n’était toujours pas prête. On me redemande des frais de séjour que jai déjà payé en ligne. Hôtel dégradé et qui pu.Seule point positif la femme de ménage qui est mignonne comme tout. Fuillez rien à voir avec les photos.
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

mohammed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Khadija

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

JEROME

Hotel sans OSCAR !

Hotel un peu trop vieux et dans son jus de l'époque. Les chambres n'étaient pas prêtes lorsque nous sommes arrivés. Le confort laisse à désirer.
1 nacht verbleven in april 2025