Réception

Avis sur SpringHill Suites by Marriott Pittsburgh Monroeville

3 out of 5

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 405 avis sur 986." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 317 avis sur 986." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 150 avis sur 986." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 72 avis sur 986." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 42 avis sur 986." "

8,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
correct
Bon hôtel qui mériterait un changement de fenêtre car vous êtes réveillés par les véhicules qui redémarrent sur le boulevard tout proche , sinon très bien .
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Renee le 28 sept. 2018
Thank you for the suggestion and Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Dillon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cassie le 20 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

Betty, MissionViejo

Voyage en couple
Staff was very accommodating. Breakfast offered a lot of options from scrambled eggs to freshly prepared waffles, cereal, good orange juice not watered down like lots of places. Going back there again in fall.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Cassie le 15 mai 2024
Thank you for staying with us and your feedback. See you in the fall.

8/10 Bien

Prasanna K

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cassie le 15 mai 2024
Thank you for staying us and your feedback.

8/10 Bien

Eric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel overall was great. There was a 12 hour power outage ( no fault of the hotel), but no compensation was offered for the inconvenience. My dissatisfaction is directly with Expedia. Expedia offered $100 lower price approximately 1 hour after I booked. While i understand it was a 3rd party deal, there was no recognition of the major change in price. Again no compensation or future gift/discount for future stay was offered. I even called the hotel directly prior to booking, to get advice as to whether I should book directly w hotel. The receptionist offered no guidance or benefit to do so. Though these concerns will not deter me from a return stay, I just didnt feel like a valued customer.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Cassie le 6 mai 2024
Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

LAKSHMI SRIKANTH

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cassie le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

6/10 Satisfaisant

Dutch

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
I didn’t like that none of the exhaust fans worked in the bathroom so dirty brown condensation water would drop all o we your clothes and your body while trying to take a shower. I spoke to the front desk which they moved me to another room, which I was thankful for the staff was amazing but the room I got moved to had the same problem in the bathroom fan not working and the dirty condensation water dripping from the whole ceiling in the bathroom
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cassie le 15 avr. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

Vinay Kumar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
All
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassie le 4 avr. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

Jaros?aw

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassie le 11 mars 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

2/10 Horrible

Kayla

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Most of The staff was rude. There was popcorn trailed all through the hotel. Hair dryer was broken in the room. The elevator was by far the worst I’ve ever seen. Very old looking and very slow. You wait at least 5 mins every time. Staff spoke badly about over guests in front of guests. The fridge in the room was filthy and the shower.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us. I have shared your comments with our staff to make sure these issues do not happen again.

10/10 Excellent

Andrea

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bien

Sheryl

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Sara

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Ellen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

April, St Clairsville

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was convenient and comfortable. Close to where I needed to be and the breakfast was good.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

Leonard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I'm a Marriott rewards member and I appreciate the dedicated and polite service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us and the Marriott Brand.

6/10 Satisfaisant

Bagus

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Heather

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

6/10 Satisfaisant

Chad

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Robert

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Erika

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staff!
Hotel staff was extremely helpful with asking for floor preference and getting us extra linens. Some water dripping through light in bathroom on the first night but otherwise a clean room. Breakfast could use waffles to appease the kids.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

4/10 Médiocre

Veera

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Julia

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cassie le 1 mars 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Brent

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Angela

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We stayed there 2 nights, first day we arrived, checked in was ok. We got to our room, the carpet was dirty, there were big dirty dark spots near the entrance and the sink, bed was near the heater, and the heat blew to my face all night. Second day morning breakfast was terrible, turkey sausage was dried, oakmeal was super thick, that’s why I just skipped the breakfast the next day. We went out and came back to our room at 5pm, we couldn’t get into our paid room, because they didn’t update it, finally we got in our room, and the room was ‘untouched’ , no one cleaned the room, then we have to call the front desk and therky sent us someone to clean it. Finally we can sit down and thought we can watch some TV, but the tv was showing ‘no signal’ ! This is it, we had enough for the day! Anyway, this hotel is overpriced $170 CAD per night! I trusted the name Marriott, but the whole experience was awful!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Lakshman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Jason

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible Room, promised reimbursement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Cody

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing for a Springhill Suites
When I arrived I was assigned a room and when I opened the door the smell of cat pee was overwhelming. I walked into the bathroom and there was snot on the tissue holder on the wall. The floors were grimy. I went to the desk and asked for a different room. The gentlemen at the desk was very friendly and apologized. He gave me another room. That room was cleaner by the floors were gross. Even found someone's eyelashes on the floor. By that point I was travel weary and decided to deal with it. I would not stay at this particular hotel again.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Cassie le 5 déc. 2023
Thank you for staying with us and your feedback. I apologize for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. It is disheartening to learn that we failed to meet your expectations, and I want to express my deepest apologies for the inconvenience and discomfort you encountered.

8/10 Bien

Nitish

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cassie le 5 déc. 2023
Thank you for Staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

Tammi

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cassie le 5 déc. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bien

Laura

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast was sub par. Esp coffee. We ended up at the Starbucks around the corner.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Cassie le 1 déc. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bien

Jason

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Cassie le 27 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

2/10 Horrible

Manish

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Kathirkamanathan

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Cassie le 22 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

Ellie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de cassie le 21 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

6/10 Satisfaisant

David

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Cassie le 5 déc. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

4/10 Médiocre

Joseph

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Cassie le 6 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

4/10 Médiocre

Jamie

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Night clerk wasn’t very friendly and she made it seem like we more a bother then guests at the hotel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brenda le 4 nov. 2023
Thank you for bringing this to our attention. We are here to take care of our guests and are so sorry that you felt like a bother. That is not our feeling at all. I hope you were able to enjoy the rest of your stay with us.

6/10 Satisfaisant

Patrick

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirty Room
AC in the room didnt work when trying to adjust settings. The floor was dirty and there was what I can only assume was crunched leaves all over the sofa. Conditioner bottle in the shower was also empty. The bathroom ceiling was cracked and discolored from water damage. Overall this felt like a stay in an $50 a night motel as opposed to $120 per night hotel. Also, don't expect a quiet nights sleep as the trucks on the freeway entrance/exit use their engine brakes constantly. Quite disappointing Marriott, I expected better from you.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brenda le 4 nov. 2023
I am so sorry that this was your experience with us. I have brought these issues to the attention of our housekeeping and maintenance department leaders so that we can insure this is an isolated incident. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 Horrible

Nayakoti

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom shower and tub was leaking. the toilet was not flushing and we had extremely hard time at the stay.. When we tried to talk to the receptionist, they said to reach out to Expedia and there is no contact number to reach out to Expedia customer service as well. I got into helpless situation and had to adjust in that room.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de cassie le 30 oct. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

Amy

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Cassie le 21 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excellent

munir

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Cassie le 21 nov. 2023
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place! And Ray was very friendly!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brenda le 21 oct. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Ray is fantastic and we're lucky to have him. We hope we'll see you again if your travels bring you back to Monroeville!

10/10 Excellent

Suzanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Cassie le 17 oct. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.